عکس مارال فرجاد | مارال فرجاد و قاسم خانی | مارال فرجاد در اسپانیا

فیلم مراسم ازدواج محراب قاسم خانی و همسر سومش ! | عکس زن اول و دوم و سوم محراب قاسم خانی | بدحجابی مارال فرجاد در مهمانی

فیلم مراسم ازدواج محراب قاسم خانی و همسر سومش ! | عکس زن اول و دوم و سوم محراب قاسم خانی | بدحجابی مارال فرجاد در مهمانی
کدخبر : 23046

مارال فرجاد فیلمی در فضای مجازی به اشتراک گذااشت که میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی به اشتراک گذاشته بود و شایعه ازدواجش با مهراب قاسم خانی را باز سر زبان ها انداخت.در تصاویری که در اینستاگرام مارال فرجاد و همچنین میترا ابراهیمی منتشر شده معلوم است آنها در خارج از کشور هستند و همین نشان می دهد دو برادر با همسران جدید خود به خارج یا ماه عسل رفته اند !.

مارال فرجاد متولد مرداد 1361 در تهران، بازیگر است. مارال فرجاد فارغ التحصیل لیسانس رشته عکاسی است. مارال فرجاد اصالتا اهل مرند و ترک زبان می باشند. مارال فرجاد دختر جلیل فرجاد که از بازیگران پیکسوت سینما است می باشد. خواهر مارال فرجاد نیز مونا فرجاد است که دو سال از او کوچکتر است و او هم از بازیگران سینما و تلویزیون می باشد.

مارال فرجاد

رابطه صمیمانه مارال فرجاد و پدرش

وقتی کم سن و سال بودیم پدرم همیشه به ما می گفت :اگر بدترین کار دنیا را هم کردید از ما پنهان نکنید و بدانید حتی اگر دعوای تان کنیم در نهایت شما را حمایت خواهیم کرد.همیشه با آنها راحت بودیم و هرگز اجازه ندادند ترسی وارد قلب و ذهن ما شود، شاید همین صحبت های پدرم باعث شده که من و خواهرم همیشه با پدر و مادرمان صادق باشیم و آنها را مانند دوست، کنارمان داشته باشیم و حرف های مان را صادقانه با آنها مطرح کنیم.

مارال فرجاد

باید از نزدیک رابطه استاد فرجاد با دخترانش را ببینید و همینطور رابطه دخترها با پدرشان؛ آنها به قدری صمیمی است که گویی دوستانی نزدیک برای یکدیگر هستند و جالب تر آنکه خیلی هم با همدیگر هماهنگ هستند و یک تله پاتی خاص بین آنها جریان دارد.

مارال فرجاد به کمک پدرش بازیگری را در سن 3 سالگی در تله تئاتر تلویزیونی بنام من هستم، اما یک سیاه به کارگردانی اسماعیل شنگه آغاز کرد، بصورت جدی در سال 1370 به همراه پدرش در تئاتری به کارگردانی مجید جعفری به ایفای نقش پرداخت.

مارال فرجاد

ازدواج مارال فرجاد و محراب قاسم خانی

شایعه ازدواج مارال فرجاد این روزها در رسانه ها جنجالی شده است . مارال فرجاد به تازگی تصویری از خودش منتشر کرده که به نظر می رسد در اسپانیا است  و این در حالی است که میترا ابراهیمی همسر برادر مهراب قاسمخانی نیز در اسپانیا حضور دارد. باید دید آیا شایعه ازدواج مهراب قاسمخانی و مارال فرجاد به حقیقت تبدیل خواهد شد.در ادامه فیلم مارال فرجاد را مشاهده می کنید.

مارال فرجاد

مارال فرجاد

میترا ابراهیمی و مارال فرجاد در اسپانیا

مارال فرجاد با انتشار عکس زیر نوشت:

مارال فرجاد

رقص بادکنک‌ها

که چون حباب‌های کف صابون

در انتهای ساقه‌ای از نخ صعود

میکردند…

با میترای عزیزم

مارال فرجاد

علایق عجیب مارال فرجاد

تئاتر و فیلم می‌ بینم ، اسکواش بازی می‌ کنم و به سینما می‌ روم و با دوستانم معاشرت می‌ کنم ولی مشغله زیاد گاهی باعث می شود کمتر با خانواده باشم.

مارال فرجاد

اگر وقتی هم پیدا کنم در کنار خواندن نمایشنامه و رمان ، کتاب های روانشناسی می خوانم.

به شدت به سمنو علاقه دارم ، به نظرم خیلی خاصیت دارد و اینکه از کودکی طعم خاص و عجیب آن را خیلی دوست داشتم و همیشه در حال ناخنک ‌زدن بودم.

مارال فرجاد

اگر غذا درست کنم همه می گویند شاهکار است اما تنبلی ام می آید چون دائم سرکار هستم و خانه نیستم برای همین بیشتر از رستوران غذا میگیرم.

اینجوری نیست که بگویم خیلی زن خانه داری هستم ، خانه دار نمی کنم و اتفاقا خیلی هم شلخته ام.

طعم شهرت را از بچگی چشیده ام و برایم طبیعی است مهم تر اینکه برخورد چند سال بعد مردم را هم دیده ام برای همین هیجان ندارد برای شهرت هر کاری کنم.

مارال فرجاد

تاکنون هیچ عکس مشترکی از این زوج منتشر نشده و خانم بازیگر می گوید به هیج وجه اجازه نمی دهم کسی از زندگی شخصی ام 

در رابطه با دو موضوع خیلی واکنش نشان می دهم یکی آزار حیوانان چون بی زبان هستند و دیگری دستفروش های خیابانی و کودکان کار هستند.

مارال فرجاد

عکس لو رفته از ماه عسل مارال فرجاد با محراب قاسمخانی در انگلیس

مهراب قاسمخانی در این عکس در کنار  مارال فرجاد  در صندلی عقب یک ماشین نشسته و به او اشاره کرده که خواب است. او در زیر این عکس تولد وی را تبریک گفته است.​

مارال فرجاد

همچنین چند وقت پیش نیز وی عکسی از دورهمی و سفر به قشم را در کنار فرزندانش و مارال فرجاد به اشتراک گذاشت

میترا ابراهیمی عروس تازه خانواده قاسم خانی با انتشار عکسی دسته جمعی خانوادگی که در آن مارال فرجاد نیز حضور داشت، تولد او را تبریک گفته بود.

باید دید آیا شایعه ازدواج مهراب قاسمخانی و مارال فرجاد به حقیقت تبدیل خواهد شد یا این که دوستی آن‌ها در حد سوشال فرند و جاست فرند باقی می‌ماند؟! 

مارال فرجاد

اگر استوری های این چند روز میترا ابراهیمی همسر دوم پیمان قاسمخانی را دیده باشید مشخص است آنها در یک کشور خارجی و احتمالا اسپانیا به سر می برند.

همچنین عکس هایی که این یکی دو روزه مارال فرجاد منتشر کرده نشان می دهد او هم در خارج است و  از نوشته های تصاویر داخل عکس مشخص است خط اسپانیایی ( لاتین) استفاده شده است.

همه اینها وقتی معنادار می شود که بدانیم اخیرا شایعاتی در مورد ازدواج مارال فرجاد با برادر پیمان یعنی مهراب قاسم خانی منتشر شده است.

البته خودشان با سفر دسته جمعی و استوری های بینابین رفاقتی و رمانتیک به این موضوع دامن زدند اما هنوز موضوع تائید نشده است.

مارال فرجاد

عکس مارال فرجاد با لباس عروس

مارال فرجادبیوگرافی محراب قاسم خانی

مهراب قاسم‌ خانی متولد 16 آذر 1350 در تهران، نویسنده است. فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیسانس نقاشی است، یک برادر بنام پیمان دارد که او هم نویسنده است، دوبار ازدواج کرده، او مهران مدیری را به دورهمی آورد اما خودش اخراج شد.مهراب قاسم خانی همسر سابق شقایق دهقان است . مهراب قاسم خانی در سریال پاورچین با شقایق دهقان آشنا می شود و اولین قدم های ازدواجشان شکل می گیرد . مهراب قاسم خانی یک دختر از ازدواج اولش دارد و پسرش نیز از ازدواج با شقایق دهقان . مهراب قاسم خانی طنز نویس معروف سینما و تلوزیون است و سریال های زیادی را با سروش صحت رامبد جوان و سعید آقاخانی کار کرده است . به تازگی شایعه ازدواج سوم مهراب قاسم خانی با مارال فرجاد شکل گرفته است که حواشی زیادی داشته .

او تجربه بازی کوتاهی در خوب ، بد جلف را نیز دارد

مارال فرجاد

ازدواج اول محراب قاسم خانی

مهراب قاسم خانی در 23 سالگی با دختری بنام مریم گلرو ازدواج کرد و در 25 سالگی صاحی یک دختر بنام نیروانا شد این زندگی مدتی بعد دچار حاشیه شد و سرانجام به طلاق انجامید

مارال فرجاد

ازدواج دوم محراب قاسم خانی

قاسم خانی برای بار دوم در سال 1383 با شقایق دهقان بازیگر شناخته شده ازدواج کرد که تا به امروز دوام آورده، آنها صاحب یک فرزند پسر بنام نویان هستندمحراب و شقایق سر سریال پاروچین با بکدیگر آشنا شدند

مارال فرجاد

فعالیت حرفه ای محراب قاسم خانی

فعالیت جدی‌ اش در صدا و سیما را در سال ۱۳۷۸ و با برنامه ببخشید شما ؟ به کارگردانی مهران مدیری بود در نقش نویسنده آغاز نمود

اوج کارهای هنری‌ اش به مجموعه تلویزیونی پاورچین برمی‌ گردد در زمستان ۱۳۸۲ تا بهار ۱۳۸۳ مجموعه طنز نقطه‌ چین را با نوشته‌ های خود یاری رساندند

مارال فرجاد

کارهای شاخص محراب قاسم خانی

پس از پاورچین به همراه برادرش مجموعه کمربندها را ببندیم سال 83 را کار کرد سپس در پاییز 84 فیلمنامه نویس شب های برره مهران مدیری شد و سال 85 باغ مظفر را تمام کرد

سپس مرد هزار چهره و پاییز 88 سریال مسافران رامبد جوان را نوشت، از موفق ترین کارهای وی می توان به سریال ساختمان پزشکان سروش صحت در سال 90 و سریال پژمان در سال 92 اشاره کرد

فیلم سن پطرزبورگ سال 88 ، دزد و پلیس سال 91 را نیز در کارنامه دارد

مارال فرجاد

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • شقایق
    2

    سلام شقایق عزیزم تو همیشه محکم وتوانمند بودی وهستی ...به زندگیت همچنان راسخ واستوار ادامه بده .اصلا ناراحتی وافسردگی به تو نمیاد...همیشه دوست داشتنی بوده وخواهی بود..به امید موفقیت های روز افزون وسلامتی ات...

آنچه دیگران میخوانند