شقایق دهقان | رقص شقایق دهقان | مراسم ازدواج مجدد شقایق دهقان

خواستگاری شقایق دهقان از پسر جوان / همسر سوم شقایق دهقان کیست + تصاویر

خواستگاری شقایق دهقان از پسر جوان / همسر سوم شقایق دهقان کیست + تصاویر
کدخبر : 23235

شقایق دهقان از خواستگار جوانش رونمایی کرد .

شقایق دهقان چند وقتی است درگیر حواشی شده است او در پیج اینستاگرامی اش تقریبا به همه موضوعات جامعه واکنش نشان می دهد . شقایق دهقان پیش از طلاق از مهراب قاسمخانی صفحه ای در اینستاگرام نداشت . اما بعد از ایجاد صفحه در شبکه های اجتماعی به اتفاقات زیادی واکنش نشان داد این واکنش ها از سوی شقایق دهقان سوژه بسیاری از پیج های زرد اینستاگرامی شد . شقایق دهقان پیش از این نیز درگیر حواشی و شایعات زیادی از جمله ازدواج مجددش بود که هنوز واکنشی به آن نشان نداده است . اما عکس او با پسر جوان که شایعاتی به وجود آورد واقعی نبود و پسر جوان در بغل شقایق دهقان خواهرزاده اش بود . دهقان در سریال های زیادی از جمله ساختمان پزشکان ایفای نقش کرده است که از نقش های کمدی ماندگار در صداوسیما شد . در ادامه قسمتی از این سریال را می بینید . دهقان در این سریال همبازی بهنام تشکر و هومن برق نورد بود . چهره های مشهور دیگری مثل رامبد جوان نیز در قسمت هایی از این مجموعه حضور داشتند . 

شقایق دهقان

ماجرای طلاق شقایق دهقان 

شقایق دهقان چندین روز قبل در برنامه کافه آپارات به میزبانی فریدون جیرانی حضور داشت او در این برنامه از آینده کاری اش گفت . دهقان در مورد علاقه اش به نویسندگی گفت و عنوان کرد که یکی از آرزوهاش نوشتن است او همچنین گفت در زمان زندگی اش با مهراب قاسمخانی این فرد به شدت روی کار او تاثیر داشته است و همیشه رئیس بوده است . این زوج در یکی از سریال های مهران مدیری با یکدیگر آشنا شدند و ازدواج کردند . مهراب قاسمخانی همسر سابق شقایق دهقان نیز یک ازدواج ناموفق قبلا داشته است و از هر ازدواجش یک فرزند دارد . فرزند مشترک قاسمخانی و دهقان نویان نام دارد . 

شقایق دهقان

شایعه ازدواج مجدد 

شقایق دهقان چند روز پیش دچار شایعه عجیبی شد این شایعه در حالی در فضای مجازی به وجود آمد که واکنشی از سوی او به همراه نداشت . خانم بازیگر عکسی با خواهرزاده اش در اینستاگرام منتشر کرد شیطنت برخی کاربران باعث شد شایعه ازدواج مجدد او شکل بگیرد این خبر به سرعت وایرال شد و کل اینستاگرام این خبر را پوشش دادند . اما ازدواجی درکار نبود و فقط یک شایعه عجیب در مورد این بازیگر بود . پیش از این نیز شایعه ازدواج سوم مهراب قاسمخانی همسر سابق شقایق در فضای مجازی منتشر شد منشا این شایعه حضور مارال فرجاد در سفر خانوادگی مهراب به اسپانیا بود . در این سفر حواشی زیادی برای خانواده قاسمخانی به وجود آمد . 

خبرداغ : شراب خوری همسر مهدی قائدی در دبی / لباس همسر مهدی قائدی در کازینو + فیلم

شقایق دهقان

خانواده شقایق دهقان 

او در یک خانواده 6 نفره زندگی کرده است دهقان به خاطر شغل پدرش در آلمان بدنیا آمده است و در سه ماهگی این کشور را ترک می کند . او مدتی نیز در ساری زندگی کرده است . شقایق دو خواهر و یک برادر کوچک تر دارد او از ازدواج خود با مهراب قاسمخانی نیز صاحب فرزند شد . اوج شهرت او به سریال پاورچین باز میگردد او در این سریال نقش یاسمن را بازی می کرد . استارت زندگی عاشقانه او نیز در این سریال زده شد . 

شقایق دهقان

علت طلاق 

علت طلاق او به صورت علنی اعلام نشده است اما شقایق دهقان در برنامه اینترنتی اعلام کرد که دو سال است از همسرش جدا شده او علت این جدایی را عدم تفاهم عنوان کرد . 

شقایق دهقان

کرونا گرفتن 

دهقان از بازیگران بدشانسی بوده است که مبتلا به کرونا شد . او در مدت کوتاه سه بار به این بیماری مبتلا شد که حتی بعد از زدن واکسن نیز این بیماری دست از سرش برنداشت . شقایق دهقان چند ویدیو در فضای مجازی نیز منتشر کرد که خبر از وضعیت نامساعدش بعد از ابتلا می داد . او عنوان کرد که با وجود تزریق دو دوز واکسن باز هم مبتلا شده است . 

شقایق دهقان

شقایق دهقان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه