نفیسه روشن | بارداری نفیسه روشن | کتک کاری نفیسه روشن با همسرش

توهین نفیسه روشن به مردم / کاخ لاکچری نفیسه روشن / عکس دونفره نفیسه روشن و همسر جدیدش

توهین نفیسه روشن به مردم / کاخ لاکچری نفیسه روشن / عکس دونفره نفیسه روشن و همسر جدیدش
کدخبر : 23244

نفیسه روشن با انتشار یک مصاحبه و چند عکس جنجال جدیدی به راه انداخت .

نفیسه روشن در اینستاگرام دوباره جنجال به پا کرد . نفیسه روشن این بار با انتشار عکسی از خودش و سگش حواشی زیادی به راه انداخت . نفیسه روشن در باب طرح صیانت حیوانات خانگی یک عکس از سگش منتشر کرده است . در ادامه عکس نفیسه روشن با آرایش غلیظ را مشاهده می کنید . پیش از این روشن با انتشار عکسی از کبودی های بدنش حواشی زیادی به پا کرد تا جایی که ماجرای کتک خوردن او از پیج های زرد اینستاگرامی شروع شد و به روزنامه ها نیز رسید در ادامه ویدیویی از حرف های نفیسه روشن را نیز می بینید . 

نفیسه روشن

نفیسه روشن

 ازدواج دوم نفیسه روشن و حاشیه های بیشتر

مدتی است که نفیسه روشن دیگر درباره ماجراهای زندگی شخصی خود در استوری ها صحبت نمی کند و به نظر می رسد که ازدواج دوم او تاثیر زیادی بر حفظ حریم خصوصی او داشته است و همچنین او حتی شوهرش را نیز معرفی نکرده است. نفیسه روشن به تازگی دوباره ازدواج کرده و احتمالا این روزها بهترین روزهای زندگی اش است که دوباره در کنار عشقش است آن هم بعد از چندین ماه جنجال و حاشیه به دلیل طلاقی که گرفته و البته توسط خودش رسانه ای شده است. او به تازگی با یک برند لوازم خانگی قرارداد بسته و محصولات آنها را تبلیغ می کند و این قرارداد همکاری خیلی گسترده و صمیمی است چرا که نفیسه روشن اعلام کرده که جدا از مسائل تجاری به لحاظ عاطفی هم این گروه صنعتی را دوست دارد !  به لطف حاشیه هایی که خانم نفیسه روشن بعد از طلاق داشته حالا او به جمع میلیونی های اینستاگرام پیوسته و درامد خوبی می تواند از صفحه خود داشته باشد. او هم مانند بازیگران زن (بهاره رهنما، نیوشا ضیغمی، فریبا نادری و ....) اقدام به کسب درآمد از صفحه خود می کند و در تبلیغات مختلف به عنوان مدل شرکت دارد.

2

نفیسه روشن مورد ضرب و شتم قرار گرفت!+ عکس 

نفیسه روشن مورد ضرب و شتم قرار گرفت . او این بار با انتشار عکسی همه را شوکه کرد.

 نفیسه روشن یکی از پر حاشیه ترین بازیگران ایرانی است که یک ازدواج ناموفق داشته است. او در سفر کربلا خبر از ازدواج دومش داده بود و در جواب کاربران فضای مجازی که شغل همسر جدیدش را پرسیده بودند گفت که همسرش وزیر است.

بازیگر سینما و تلویزیون این بار با انتشار عکسی همه را شوکه کرد. البته این بازیگر به هیچ عنوان اشاره نکرد که توسط چه کسی مورد ضرب و شتم و خشنونت خانگی قرار گرفته است. 

خبرداغ : خبرداغ : تولد سوپر لاکچری نیوشا ضیغمی با حضور بازیگران زن و مرد + فیلم

او در ابتدا نوشت: می توانم از رسانه ام، از صفحه ام بپرسم؟؟؟ آیا پزشکی قانونی واقعا پیگیری می کنه یا نه؟؟؟؟

این نوشته برای مخاطبان نامفهوم بود تا این که ساعتی بعد عکس دست زخمی و کبود خود را در فضای مجازی منتشر کرد و درباره خشونت علیه زنان صحبت کرد.

اکثر مخاطبان بر این باور بودند که همسر جدیدش، او را مورد ضرب و شتم قرار داده است اما تمام این ها فرضیات است، نفیسه روشن هم به هیچ کدام از آن ها پاسخی نداده و توضیح دیگری نیز نداده است.

همه این شبهات تا زمانی ایشان توضیحی در این باره ندهد، ادامه دارد.

6

نفیسه روشن خودش را به خارجی ها مقایسه کرد

ظاهرا خانم روشن از رفتار ایرانی ها در اینستاگرام راضی نیست و دوست دارد مانند بلاگرها و چهره های مشهور اینستاگرام در دنیا با او رفتار کنیم. او ر اینباره می گوید : کل دنیا از اینستاگرام برای پیدا کردن دوستانشان، تجارت، گسترش روابط اجتماعی، تقسیم کردن روابط شاد با یکدیگر استفاده می کنند و در یک روند شاد و خوب جلو می روند. اما اینجا شما از همسرت، مادرت عکس بگذاری هزار فحش می‌خوری، از تفریحت پست بذاری برچسب فخر فروش می‌خوری، از حیوان خانگی‌ات بگذاری فحش می‌خوری و... در واقع هر کاری که بکنیم در اینستاگرام مورد تهاجم عده‌ای قرار می‌گیریم. 

5

زندگی شخصی نفیسه روشن

نفیسه روشن در سیزدهم اردیبهشت سال 1361در محله باغ صبا تهران به دنیا آمد. او لیسانس حقوق اسلامی دارد. 

کودکی نفیسه روشن

او فرزند اول خانواده است و دو برادر کوچکتر از خود دارد.

مادر و برادران نفیسه روشن

نفیسه روشن از همان بچگی به بازیگری علاقمند بود و آرزویش این بود که روزی بتوانن بازیگر شود، و زمانی که خواست وارد دنیای بازیگری شود نه تنها مخالفتی با او نکردند بلکه او را بسیار تشویق کردند.

تفریحات نفیسه روشن

به اتومبیلرانی علاقه زیادی دارد و در وقت های بیکاریم سری به پیست رالی می زند.

4

ازدواج نفیسه روشن :

برای من چیزی که در ازدواج مهم است صبوری، صبر و گذشت دو طرف است.

دنیای بازیگری:

شروع فعالیت تلویزیونی او را می توان بازی در سریال ” روزهای بیادماندنی ” به کارگردانی همایون شهنواز در تابستان 1382 دانست .اشتغال به تحصیل در مقطع لیسانس علت اصلی کم کاری وی در این سالها بود ، اما پس از پایان تحصیلات دانشگاهی خود ، دامنه فعالیتش را گسترش داد. در پائیز سال 1382 در سریال “بچه های خیابان ” به کارگردانی همایون اسعدیان ایفای نقش کرد که این تجربه را یکی از بیادماندنی ترین کارهایش می داند .پس از آن در پائیز 1383 ، پیشنهاد کیانوش عیاری برای حضور در سریال ” روزگار غریب ” را پذیرفت و به گروه عیاری پیوست تا برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیافزاید.

7

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • حسینعلی
    0

    نا فِیسه،،، رُوش َ َ َن،، چطوری؟؟؟؟

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه