شاهرخ استخری

ترفند جدید همسر شاهرخ استخری جنجال به پا کرد + غذای میلیونی همسر شاهرخ استخری در رستوران

ترفند جدید همسر شاهرخ استخری جنجال به پا کرد + غذای میلیونی همسر شاهرخ استخری در رستوران
کدخبر : 23249

ویدیوی جدید از همسر شاهرخ استخری جنجالی شد .

شاهرخ استخری بازیگر جوان و کم کار سینما و تلوزیون است . شاهرخ استخری قبلا اعلام کرده بود که سالی یک سریال بازی می کند و به دنبال بیزینس خود بوده است . شاهرخ استخری در سریال دلنوازان مطرح شد و در سریال فاصله ها کاملا شناخته شده بود . در ادامه ویدیویی از شاهرخ استخری و همسرش مشاهده می کنید . و عکس جنجالی شاهرخ استخری در رستوران لاکچری که قیمت های نجومی غذا دارد . 

ترفندی که سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری برای خرید لباس ارزان در خارج از کشور استفاده می کند را ببینید.

 سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری که بلاگر اینستاگرام است از روشی که با آن می تواند لباس هایی با تخفیف زیاد خرید کند رونمایی کرد.

سپیده بزمی پور مدتی است که از بلژیک به ایران برگشته است و در اینجا مشغول بلاگری است و به نظر می رسد دلیل اصلی این تصمیم مدرسه دخترانش بوده است. اما برخی هم می گویند کسب و کار شاهرخ استخری در ایران (طلا و جواهر) باعث می شود که نتواند مدت زیادی از ایران دورر باشد.

شاهرخ استخری

ابراز علاقه سپیده بزمی پور به نیلوفر استخری

سپیده بزمی پور و نیلوفر استخری (خواهر شاهرخ استخری) دوستان صمیمی هستند و رابطه دوستی آنها تا حدی است که سپیده نیلوفر را نیز به اینستاگرام آورده و برای بلاگر شدن به او کمک می کند و برخی مواقع هم با یکدیگر لایو مشترک برگزار می کنند تا به نوعی از نیلوفر حمایت کرده باشد. تو مهربونترین نیلوی دنیایی... تو معنی واقعی عشق و زندگی‌... تو پر از شور و شوق و هیجانی... تو با ورودت همه جارو رنگی میکنی... خنده رو لب ادما میاری... صدای خنده‌هات همه جا میپیچه و زندگی ادما خوشگل میشه... تو تو روزای سخت خود خود ارامشی... تو دستات پر از معجزس و هر نوازشت هزارتا خستگی از تن ادم در میاره... تو صادق‌ترین و ساده‌ترین عمه گرگه‌ای که میتونه تو دنیا وجود داشته باشه... تو اونی هستی که همیشه هوای همه‌رو داره و هیچوقت چیزی یادش نمیره... تو اونی هستی که دونه دونه‌ی حرفای ادما برات ارزشمنده و با دقت بهشون گوش میکنی... تو به این دنیا اومدی که زندگی مارو قشنگنتر کنی... بشی یار و همدم روزای تنهایی و دوری خودم... بشی پایه‌ترین و دلسوزترین عمه‌ی دنیا... تو خواهر نداشتمی... اره تو خود خود عشقی... تولدت هزاران هزااااار بار مبارک دیوونه‌ی قشنگ خودم...  الهی که همیشه سلامت باشی و به همه‌ی ارزوهای قشنگت برسی کنار عزیزترین ادمای زندگیت... دوست دارم خیلی زیاد... خیلی خیلی زیاد... دلمم برات یه ذره شده... زنگ بزنم بگم نیلو پاشو بیا با غذا گولت بزنم بگم میخوام غذای خوشمزه درست کنم با زرشک . 

خبرداغ : استایل لاتی میلاد کی مرام / همسر جوان میلاد کی مرام کیست ؟ + تصاویر

آنچه از سپیده بزمی پور می دانیم

همسری که پنهان بود و به یکبار مدل شده : سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری است که بعد از سالها زندگی مشترک و پنهان ماندن از دید مردم (شاهرخ استخری به او اجازه نمی داد در فضای مجازی فعالیت کند) در اینستاگرام به عنوان یک بلاگر فعالیت می کند. حالا او یک ستاره اینستاگرامی با فالوور یک میلیونی است و درامد بسیار زیادی از تبلیغات صفحه شخصی خود کسب می کند.سپیده بزمی پور متولد 3 دی ماه سال 1367  در تهران است.سپیده بزمی پور در سن چهارده سالگی همراه با مادر و پدرش امیر بزمی پور به کشور بلژیک مهاجرت کردند.سپیده بزمی پور اخیرا فعالیت زیادی در فضای مجازی داشته و سپیده بزمی پور با انتشار عکس های مختلف حواشی زیادی از کشف حجابش برای خود ساخته است.

شاهرخ استخری

بیوگرافی شاهرخ استخری از دیروز تا امروز +تصاویر

بیوگرافی شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون، پیرامون فعالیت های هنری و زندگی شخصی اش را از اینجا بخوانید؛

شاهرخ استخری در 14 مهرماه سال 1359 در تهران به دنیا آمد. استخری در رشته مهندسی صنایع دارای مدرک لیسانس است.

شاهرخ استخری فرزند اول خانواده است و ۲ خواهر کوچک تر از خودش دارد. خواهرش یک سال از او کوچک تر است فوق‌لیسانس تغذیه دارد و برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفته است و خواهر کوچک ترش هم به هنر علاقه دارد. شاهرخ استخری تا سوم دبستان، ساکن بلوار کشاورز بوده است و از آن به بعد در شهرک غرب زندگی می کند. سوم دبستان را در مدرسه ۱۵ خرداد و دوره راهنمایی‌اش را در مدرسه آزادی و دوران دبیرستان اش را در فجر دانش تحصیل کرده است.

وی از خدمت سربازی معاف شده است چون پدرش ۸ سال در منطقه جنگی خارک مشغول به کار بوده است. فامیلی استخری از شهری در استان فارس که اصالت پدری اش به آن منطقه برمی‌گردد، می آید. البته در حال حاضر آنجا دیگر شهر نیست و بیشتر زمین‌های زراعی، آن محدوده را احاطه کرده است.

شاهرخ استخری

نحوه شروع بازیگری شاهرخ استخری

شاهرخ استخری پس از اتمام تحصیلات آکادمیک خود با حضور در تئاتر اسب ها به کارگردانی محمد رحمانیان در سال ۸۲-۱۳۸۱ گام بر عرصه ی هنــر نهاد و سپس یک دوره ی بازیگری زیر نظر مهتاب نصیرپور و پیام دهکردی و هدایت هاشمی گذراند. وی با تله فیلم “تلــخون” ساخته علیرضا امینی به طور حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد و پله به پله از “پریدخت” گرفته تا “مثل هیچ کس” و سپس “ماه عســل” و نقطه ی عطف همه ی فعالیتهایش که سریال “دل نوازان” است و بعد از آن “فاصله‌ها” جایگاه خویش را در میان مخاطبانش یافت.

استخری در سریال “دل نوازان” ساخته پیشین حسین سهیلی زاده ایفاگر نقش بهزاد بود و این آشنایی سبب شد تا در سریال “فاصله‌ها”، نقش سعید را بازی کند. او می‌گوید: مسیر هنری ام با بازی در سریال “دل نوازان” تغییر کرد. البته ورودم به دنیای بازیگری را مدیون علیرضا امینی هستم.

ماجرای ازدواج شاهرخ استخری

شاهرخ استخری متاهل است و سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری است. این دو در سال 1390 با یکدیگر ازدواج کردند .مراسم ازدواج شاهرخ استخری با سپیده بزمی پور در تهران برگزار شد و برای اینکه بسیاری از اقوام همسرش در بلژیک زندگی می کردند این زوج جوان تصمیم گرفتند جشن عروسی شان را در شهر بروکسل نیز برگزار کنند و حاصل ازدواج آنها دو دختر به نام های پناه و نبات است.

شاهرخ استخری

فرزندان دختر شاهرخ استخری

پناه و نبات استخری فرزندان شاهرخ استخری هستند .پناه استخری دختر اول شاهرخ استخری در سال 1392 به دنیا آمد. وی در یکی از مصاحبه های خود گفته است : بزرگترین نقطه ضعفم در حال حاضر دخترم «پناه» است. آینده و اتفاقاتی که ممکن است برای او بیفتد، باعث ترس و نگرانی من است. همه تلاشم این است که همه چیز برای او به خوبی فراهم باشد. نبات استخری دختر دوم شاهرخ استخری و سپیده بزمی پور در آبان ماه 1397 به دنیا آمد و خانواده 3 نفره استخری رابه یک خانواده گرم 4 نفره تبدیل کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • نسیم
    2

    کو غذای میلیونی 😑

  • ناشناس
    0

    چقدر اینا بیخودن

  • 7
    2

    خجالت نمیکشیدواقعا....مجبوری لبخندمصنوعی بزنی وخودتونشون بدی....باباحالمون بهم میخوره دیگه....اه

  • ندا
    0

    دیگه از دیدن نمایش های ساختگیتون تهوع میگیریم آدمای عقده ایی

  • ناشناس
    1

    چچقدر‌از‌خودشان‌می‌ایند

  • بدون نام
    1

    سلام اولین عکسی که میبینید فتوشاپ هست من خودم فتوشاپ کار هستم فهمیدم گفتم اطلاع بدم!!

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه