تصادف مهران مدیری | تصاویری از خانه مهران مدیری | خواهران و برادران مهران مدیری

ازدواج دوم مهران مدیری و هدیه تهرانی علنی شد | ثروت شاهانه مهران مدیری برق از سر همه پراند !

ازدواج دوم مهران مدیری و هدیه تهرانی علنی شد | ثروت شاهانه مهران مدیری برق از سر همه پراند !
کدخبر : 23313

فیلمی از ارتباط و ابراز علاقه مهران مدیری به هدیه تهرانی در فضای مجازی منتشر شده است. سایت رصد اقتصادی به پشت پرده خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر مشهور کشور می پردازد

مهران مدیری  (زادهٔ ۱۸ فروردین ۱۳۴۶) کارگردان، هنرپیشه سینما و تلویزیون، خواننده، طراح تیتراژ، مجری، طراح صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشه و تهیه‌کننده ایرانی است. مهران مدیری از شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد. مهران مدیری اصالتا اهل اراک است. مهران مدیری در شهر تهران چشم به جهان گشود. مهران مدیری سه برادر بزرگ‌تر به نام‌های محسن، مسعود و مهرداد دارد.

مهران مدیری

خانواده و پدر و مادر مهران مدیری

مادر مهران مدیری در نزدیک وی زندگی می کند و در قیطریه ساکن هستند و پدرش نیز در اثر سکته از دنیا رفته است.دو برادرش خارج از کشور مقیم هستند و یک برادرش در ایران استاد است.

مهران مدیری

خواستگاری جنجالی مهران مدیری از هدیه تهرانی

مهران مدیری

فیلمی از ارتباط و ابراز علاقه مهران مدیری به هدیه تهرانی در فضای مجازی منتشر شده است.که مربوط به سکانس قلب یخی است.

مهران مدیری از کلکسیون ساعت، ماشین و حیوان خانگی‌اش می گوید

مهران مدیری

پاسخ مهران مدیری به سوالاتی درباره کلکسیون ساعت، ماشین و حیوان خانگی و زندگی لاکچری‌اش را بخوانید و فیلم زیر را ببینید.

اخیرا بخش‌هایی از یک گفتگو با مهران مدیری درباره کلکسیون ساعت و ماشین و سطح زندگی‌اش در حال اشتراک گذاری است،  ای ویدیو مربوط به سه سال قبل و گفتگوی مهران مدیری با کیوان کثیریان(نویسنده و منتقد سینما و خبرنگار) و امیر پوریا (منقد سینما و مدرس) در پردیس سینمایی کوروش می باشد. این گفتگوی زنده با مهران مدیری در حضور تماشاگران و پیش از اکران فیلم« هفت صبح» به کارگردانی مهران مدیری انجام شد. 

مهران مدیری

مهران مدیری

مهران مدیری

مهران مدیری

وقتی از مهران مدیری درباره کلکسیون هایش سوال می کند، وی پاسخ می‌دهد کلکسیون ندارم اما به ماشین وساعت بسیار علاقه دارم. وی ادامه می‌دهد 5 6 ساعت دارم که کلکسیون محسوب نمی‌شود، و از قیمت یا برند آنها چیزی نمی‌گوید و همچنین درباره ماشین می گوید که فقط یک ماشین و همچنین یک خط موبایل دارم بر خلاف تعدادی از افراد مشهور که مدام خطوط مختلف تلفن‌شان در حال زنگ خوردن است. مدیری می گوید زندگی جمع و جوری دارد و آنطوری نیست که خیلی‌ها تصور می‌کنند، اهل خودنمایی نیست و کیفیت را مهم تر از کمیت می داند.

عکس زیر در همان سال یعنی سال 96 در شبکه های اجتماعی بازتاب زیادی پیدا کرد، هر چند تصاویر متعددی با عناوینی چون "مهران مدیری و ماشین لاکچری‌اش" توسط برخی صفحات به اشترک گذاشته شد، اما اغلب آنها قسمتهایی از سریال هیولا بودند، و تنها تصویر مهران مدیری با خودروی واقعی‌اش که آن هم مربوط به سال 96 است، تصویر زیر می‌باشد.

مهران مدیری

هر چند مهران مدیری در این گفتگو از بیان قیمت و برند ساعت‌هایش طفره رفت اما چندین بار ساعت های گرانقیمتی بر دست او دیده شده است. از جمله در نشست خبری فیلمش ساعت رولکس در دستش است که با مراجعه به سایت رسمی این برند معروف مشخص می شود این ساعت بین ۱۹ تا ۳۴ هزار دلار است و با توجه به قیمت دلار حداقل ۶۰ میلیون تومان قیمت این ساعت خواهد بود!

مهران مدیری

ساعت مچی لاکچری دیگر مهران مدیری که گاهی در برنامه دورهمی بر دست او دیده شده است،  هوبلو کلاسیک فیوژن رزگلد ۴۲ م م . قیمت این مدل چیزی در حدود ۲۶.۶۰۰ دلار است.

مهران مدیری

مهران مدیری

در ادامه توضیحات مهران مدیری از داشته هایش، از مار خانگی خود هم صحبت می کند. مدیری می گوید ۱۱ سال است که یک مار پیتون دارد که از ۶ ماهگی آن را پیش خود بزرگ کرده و حالا ۲ متر و ۲۰ سانتیمتر طول دارد. او می گوید مار پیتون خود را حمام هم می برد. به گفته ی مدیری این همان ماری است که مدیری سکانس هایی از فیلم «همیشه پای یک زن در میان است» را با آن بازی کرده بود.

پیتون یا پایتون‌ (نام علمی: pythonidae) خانواده ای از مارهای بدون زهر است که در آفریقا، آسیا و استرالیا یافت می شود. این خانواده در گروه بزرگترین خانواده مارها حساب می شود؛ اندازه متوسط پیتون ها به ۱۶ فوت می رسد که تقریباً دو برابر بزرگترین مار سمی جهان (شاه کبرا) است. تاکنون از آن 26 گونه و هشت سرده یافت شده است.

مهران مدیری

 مارهای پیتون با کمین، طعمه را به دام می اندازند. ابتدا حیوان از همه جا بی خبر را با آرواره هایش محکم می گیرد و بعد دور او می پیچد و آنقدر آن را فشار می دهد که دیگر نتواند نفس بکشد و شکار کشته شود. سر انجام طعمه را درسته می بلعد و چند هفته ای را به هضم آن می گذراند. مار پیتون همه اجزای جانور به جز مو و پر آن هضم خواهد کرد. مواد هضم نشده را می توان در مدفوع پیتون یافت.

بادیگارهای جنجالی مهران مدیری

مهران مدیری

مهران مدیری

زندگی خصوصی مهران مدیری

مهران مدیری هم بچه پایین شهر است و هم سید است و هم مادرش خانم جلسه ای است.

هر پنجشنبه اینجا جلسات قرآنی برگزار می شود که مادر مدیری در آنها شرکت می کند.

پدر خیلی خوبی داشتبه گفته همسایه های محله قدیم مهران مدیری، مهران پدر خیلی خوبی داتش که بر اثر سکته از دنیا رفت.

مرد متین و موقری بود.این طور که از حرف های همسایه ها برمی آید، مهران هم به پدرش رفته و از نظر خلق و خو شبیه به اوست.

یکی از همسایه ها درباره او می گوید: «مهران خیلی پسر آقایی است؛ پسری تمیز و پاک.

هرکسی که پشت سرش صحبت کرده است که پسر بدی است اشتباه کرده است.

او یک پسر ساده و مودب است».این همسایه در ادامه گفته بود: «ختم پدر مهران مدیری غلغله بود.

از همه جا آمده بودند.

مهران مدیری

حجاب نامتعارف دختر مهران مدیری سوژه شد

مهران مدیری

مهران مدیری

مهران مدیری

لاغری شدید مهران مدیری 

مهران مدیری

ماجرای عکسهای مهران مدیری در پاریس با یک خانم ناشناس

پس از انتشار خبری مبنی بر حقوق چندصد میلیونی مهران مدیری در دورهمی عکس مهران مدیری در پاریس با یک خانم حاشیه های این هنرمند را در این برهه زمانی بیشتر کرد.

هر چند که برخی رسانه ها این عکسها را قدیمی می دانند اما ظاهرا بازنشر این تصاویر بدلیل حقوق مهران مدیری از برنامه دورهمی بوده است.

مهران مدیری

خیلی از صفحات اجتماعی در اینستاگرام شخص همراه مهران مدیری را زن دوم او اعلام کرده اند اما برای همه ی طرفداران مدیری این مطلب کاملا روشن است که وی کاملا بدون حاشیه های فضای مجازی فعالیت هنری خود را انجام می دهد .

نکته دیگر اینکه خانواده دوست بودن این هنرمند کاملا زبانزد می باشد چرا که در این چندسال فعالیت و در اوج محبوبیت سعی کرده است خانواده خود را وارد حواشی فعالیت هنری خود نکند.

مهران مدیری

مهران مدیری

مهران مدیری

مهران مدیری

زندگی غم بار مهران مدیری ؛ من 90 درصد اوقات تنهام

فعالیت های هنری مهران مدیری

او از سن 16 سالگی وارد تئاتر می شود و در سال 1368 وارد رادیو شده و به مدت 6 سال در داستان شب به گویندگی می پردازد. او تا سال ۱۳۷۲ با نمایش‌های زیادی چون: شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت، کیسه بوکس و… روی صحنه رفت.

مهران مدیری

اختلاف سنی عجیب مهران مدیری و همسرش

مهران مدیری از شایعات در امان نبوده است و همواره وارد حاشیه شده است. یک عکس جدید از مهران مدیری با یک خانم حواشی تازه ای به راه انداخته است. عکس مهران مدیری را در ادامه مشاهده می کنید.  عکسی از همسر جوان مهران مدیری است توسط رسانه ها منتشر شده است که با وجود قدیمی بودن نشان از فاصله سنی زیاد آنها دارد! البته برخی از کاربران نوشته اند این فاصله سنی زیاد نیست چرا که مهران مدیری هم سنی ندارد  برخی نیز نوشته اند از کجا معلونم این زن طرفدار مهران مدیری نباشد.

مهران مدیری

مهران مدیریهمسر مهران مدیری کیست؟ 

وی فارغ التحصیل رشته هنر و ادبیات است. گفته می شود او خانه‌ دار است و برای خودش می نویسد و هیچ وقت دغدغه انتشار نوشته‌ هایش را نداشته است. اسم فرهاد را هم مادرش انتخاب کرده و بعد از آن مهران مدیری زیاد از این اسم در شخصیت‌ های تلویزیونی‌ اش استفاده کرده است.

مهران مدیری

ماجرای ممنوع الکاری مهران مدیری

مهران مدیری چگونه معروف شد؟

او در آن 6 سال که در تئاتر و رادیو فعالیت داشت با افراد زیادی در عرصه رادیو و تلویزیون آشنا می شود و سرانجام در سال 1372 به همکاری داریوش کاردان برنامه طنز 72 را تهیه می کنند. این برنامه نقطه اوج شهرت مهران مدیری بود و بعد از آن آقای مدیری تبدیل به یک برند در دنیای کمدی شد.

مهران مدیری

عکس مهران مدیری در جبهه جنگ

مهران مدیری

فرزند جدید مهران مدیری از همسر دومش

عکس هایی به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است که به عنوان فرزند جدید مهران مدیری از همسر دومش مطرح شده است. تا به امروز مهران مدیری واکنشی به این خبرها نشان نداده است اما سایت رصد اقتصادی این شایعات را تکذیب می کند

مهران مدیری

مهران مدیری

مهران مدیری

فرزندان مهران مدیری

مهران مدیری یک پسر به نام فرهاد و یک دختر به نام شهرزاد دارد، پسرش موزیسین است و دخترش طراح لباس می باشد. هر دو فرزند او شباهتی زیادی به پدرشان دارند.

مهران مدیری

مهران مدیری

چند وقتی است که تصویری منتسب به همسر مهران مدیری در فضای مجازی منتشر شده است و به دلیل شباهت هایی که به دخترش دارد بسیاری از هواداران آقای بازیگر این عکس را متعلق به همسر مهران مدیری دانسته اند.شهرزاد دخترمهران مدیری روزگذشته در یک گفته زنده اینستاگرامی به عکس منتشر شده از مادرش واکنش نشان داد.

مهران مدیری

واکنش دختر مهران مدیری به عکس منتشر شده از مادرش:

شهرزاد مدیری به همراه دوستش نغمه مرادآبادی از نوازنده های کشورمان در این گفتگو به صحبت درباره موضوعات مختلف پرداختند و در بخشی از این صحبت نغمه مرادآبادی درباره عکس منتسب به همسر  مهران مدیری  گفت:چند وقت پیش عکسی را در فضای مجازی دیدم که نوشته شده بود همسر  مهران مدیری  و من خیلی تعجب کردم و گفتم که این مادر شهرزاد نیست و اگر قرار بود مادر شهرزاد خودش را نشان بدهد و علاقه داشت به این کار حتما عکسی را منتشر میکرد و نمیدانم واقعا چرا در تلاشید که ببینید مادر شهرزاد کیست.

شهرزاد مدیری هم در واکنش به این عکس گفت:جالبی ماجرا اینجاست که مامان من هم عکس را فرستاد و به من زنگ زد و گفت شهرزاد مردم حق دارند بندگان خدا بخاطر اینکه منی که مامان توام دارم میگم خانمه واقعا ته چهره تو رو داره و واقعا شبیه من بود.مهران مدیری هم از آن دست هنرمندان است که علاقه ای به انتشار اطلاعات از زندگی خصوصی اش ندارد و با وجود شایعات فراوان تابحال هیچ عکسی از همسرش منتشر نشده است.

مهران مدیری

بیوگرافی فرهاد مدیری پسر مهران مدیری

مهران مدیری

وی مدتی است که بعد از پایان تحصیلاتش بطور رسمی خوانندگی را شروع کرده و نام هنری فرواگ را برای فعالیت موسیقبایی خود انتخاب کرده است.

ساز تخصصیش پیانو بوده ، اما توانایی و مهارت نواختن چند ساز دیگر را نیز دارد.

او با نام هنری  فرواگ  چند آلبوم موسیقی را وارد بازار کرده است

مهران مدیری

ستاره سازی مهران مدیری در سینما و تلویزیون

مهران مدیری یک ستاره ساز است، او بازیگران زیادی را به دنیای سینمایی ایران معرفی کرده که هرکدام از آنها در حال حاضر جزو سوپراستارهای گران قیمت محسوب می شوند. از جمله آنها می توانیم: نصرالله رادش، جواد عزتی، هادی کاظمی، محمدرضا هدایتی و شایان احدی فر را نام ببریم.

مهران مدیری

قهر مهران مدیری با تلویزیون

پس از سال 1388 مهران مدیری ساخت مجموعه ای به نام قهوه تلخ را استارت زد. این سریال قرار بود از تلویزیون پخش شود اما به دلیل مسائل مالی و محتوایی، مهران مدیری مجموعه قهوه تلخ را از طریق شبکه نمایش خانگی به پخش رساند که با استقبال بینندگان رو به رو شد.

او مدت ها با تلویزیون کار نکرد تا اینکه با ساخت سریال در حاشیه 1 و 2 دوباره به تلویزیون ملی بازگشت اما در حین پخش این سریال هم انتقادات و اعتراضات فراوانی از طرف جامعه پزشکی به او وارد شد و آقای مدیری مجبور شد فیلم نامه این مجموعه را تغییر دهد. به هر حال این سریال مورد تحسین بینندگان قرار گرفت.

مهران مدیری

خداحافظی مهران مدیری با مجموعه های تلویزیونی

مهران مدیری در آخرین مصاحبه های خود درمورد ساخت سریال های تلویزیونی گفته بود: حوصله ندارم و مدت زیادی است که حالم خوب نیست، دیگر نمی توانم سریال بسازم چون اشباع شده ام. به جای آن فیلم سینمایی تولید می کنم، سریال ساختن دیگر مرا ارضا نمی کند.

مهران مدیری

برنامه دورهمی مهران مدیری

از سال 1395 مهران مدیری با ساخت برنامه دورهمی که محبوب ترین تاک شو ایرانی است، آخر هفته ها مهمان خانه های مردم بوده، برنامه او نه تنها در ایران بلکه در تمام کشورهای فارسی زبان بینندگان زیادی دارد. ایرانیان مقیم خارج از کشور نیز برنامه دورهمی را دنبال می کنند. این برنامه یکی از محبوب ترین ها بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی بوده است.

مهران مدیری

خوانندگی مهران مدیری

مهران مدیری از سال 1379 حرفه خوانندگی را هم دنبال می کند. او خود تیتراژ برخی فیلم هایش را خوانده و صدای خوبی هم دارد. مهران مدیری در سال 1397 کنسرتی در برج میلاد تهران اجرا کرد که باوجود حواشی بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت. او در این کنسرت آهنگ سوغاتی اردلان سرافراز که زنده یاد هایده خوانده بود را اجرا کرد.

مهران مدیری

مهران مدیری

مهران مدیری

اینستاگرام مهران مدیری mehranmodiri@

و در آخر اگر تمایل دارید اخبار مربوط به مهران مدیری را دنبال کنید و جزو دنبال کنندگان او باشید می توانید با سرچ آی دی بالا در شبکه اجتماعی اینستاگرام وارد صفحه رسمی او شوید.

مهران مدیری

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • ناشناس
    1

    خداعمت‌بده‌آقای‌مدیری‌خیلی‌دوست‌داریم.....

آنچه دیگران میخوانند