عکس بی حجاب صبا راد | صبا راد در ترکیه | صبا راد و همسر دومش

عکس صبا راد با شکم باردار لو رفت | لایو جلف و جنجالی صبا راد و همسر دومش | صبا راد روسری از سر برداشت

عکس صبا راد با شکم باردار لو رفت | لایو جلف و جنجالی صبا راد و همسر دومش | صبا راد روسری از سر برداشت
کدخبر : 23387

صبا راد به مانند بسیاری از هنرمندان که وارد بازی های اینستایی شده اند به مرور راه کسب درامد و تبلیغ را یاد گرفت اما ظاهرا خانم مجری از خیلی ها جلو زده و شورش را دراورده است. صبا راد حتی از خصوصی ترین و مسخره ترین موارد زندگی اش هم فیلم و عکس میگیرد و انتشار میدهد.با هم چند پست و استوری عجیبی که خانم مجری جنجالی منتشر کرده است در سایت رصد اقتصادی مشاهده می کنیم.

صبا راد متولد 30 آبان 1359 در تهران ، مجری سابق تلویزیون است.صبا راد فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته روانشناسی بالینی می باشد.صبا راد در 18 سالگی در فیزیوتراپی کشف استعداد شد و کار خود را با رادیو آغاز کرد. مانی رهنما و صبا راد هردو قبلا ازدواج کردند و مانی رهنما یک پسر نیز دارد.صبا راد و مانی رهنما باهم همکار بودند و از این طریق بایکدیگر آشنا شدند و ازدواج کردند.

صبا راد

از فیزیوتراپی تا رادیو

سال 1377 وقتی 18 ساله و دانش آموز مقطع پیش دانشگاهی بود در یک مرکز فیزیوتراپی کار می کرد که محل رفت و آمد چهرها و آدم های مشهوری بود

در نهایت روزی به دعوت یکی از مراجعه کنندگان مرکز که از مسئولان وقت رادیو بود برای تست راهی رادیو شد و بعد از قبولی به استخدام صدا و سیما درآمد

صبا راد

 

شهرت با به خانه بر میگردیم

صبا را در سال 1390 وقتی 31 ساله بود با برنامه «»سیب که اجرای مشترکی با خانم آرزو جعفرپور داشت توانایی هایش را نشان داد

ایشان سپس در سال 1393 با اجرای برنامه «به خانه برمیگردیم» به شهرت رسید

صبا راد

ماجرای جنجالی کتک خوردن صبا راد از همسرش

صبا راد در اینستاگرام ویدیویی منتشر کرد که در آن ویدیو از خستگی اش می گوید . پیج های زرد اینستاگرامی با تیتر کتک خوردن صبا راد حسابی خبر ساز شدند . این ویدیو را در ادامه مشاهده می کنید . صبا راد در اینستاگرام دنبال کنندگان زیادی دارد .

صبا راد در این ویدیو می گوید بدنش کوفته شده و انگار کتکش زدند او سر صبح این ویدیو را ضبط کرده است . 

 

جنجال روزه خواری صبا راد در برنامه زنده

تیر ماه 94 بود که در برنامه به خانه بر می گردیم در بخش آشپزی بعد از آماده شدن غذا از آشپز خواست مزه غذا را امتحان کند

او که متوجه نبود ماه رمضان هست شروع به تست غذا و روزه خواری در آنتن زنده کرد

کارگردان که متوجه اشتباه مجری شده بود سریعا دوربین را به سمت دیگری سوئیچ کرد اما تصاویر و فیلم این سوتی به شدت در فضای مجازی سوژه شد

صبا راد

برداشتن حجاب صبا راد در ترکیه

صبا رادصبا راد

صبا راد

صبا رادجشن تولد صبا راد در ترکیه

چند روز گدشته عکس های جشن تولد صبا راد در اینستاگرام و فضای مجازی پخش شد.

صبا راد

صبا راد

صبا راد

بارداری صبا راد در ترکیه

یک عکس از صبا راد با لباس گل گلی و صورتی پف کرده در ترکیه که کنار همسرش ایستاده است شایعه بارداری او را سر زبان ها انداخته است بویژه اینکه صبار راد دستش را روی شکم برجسته اش گذاشته و شوهرش هم با لباس اسپورت که هیچ گاه در ایران به تن نکرده بود دیده می شود.هنوز صبا راد در این خصوص و شایعات اظهار نظری نکرده است و همین بارداری اش را قوت داده است.

صبا راد

صبا راد

بازگشت صبا راد به تلویزیون صحت دارد؟

صبا راد با نام واقعی فاطمه راد مجری سابق صدا و سیما است. صبا راد متولد ۳۰/۸/۵۹ می‌باشد. صبا راد از سال ۷۵ گویندگی را از برنامه «ورزش – نشاط – تندرستی» آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می‌آید.

احتمال اینکه بازگشت صبا راد به ایران به دلیل شروع به کار دوباره او در صدا و سیما باشد خیلی ضعیف است.

چرا که در این مدت تصاویر و فیلم‌هایی از پوشش متفاوت او در اینستاگرام منتشر شده است و همچنین آن لایو جنجالی خود و همسرش درباره وطن و ایران و سخت بودن زندگی در ایران به طور کلی برای ممنوع الکار شدن یک مجری کافی است و احتمال بازگشت او تقریبا وجود ندارد (خیلی از مجریان زن با صد برابر موارد کمتر ممنوع الکار شده اند).

او مدتی بود که به دنبال تاسیس برنامه مستقل اینترنتی بوده است.

صبا راد

تکرار زندگی لاکچری صبا راد ترکیه در ایران

وقتی صبا راد به ترکیه رفته بود که برای همیشه مهاجرت کند از مردم نظر می خواست که برای خانه اش در ترکیه چه وسایلی را بخرد. بعد از چندین روز بالاخره چینش وسایل منزلش در ترکیه به پالان رسید و یک خانه لاکچری دوبلکس در آنجا صاحب شد. ولی بعد از مدتی ناگهان بدون اعلام قبلی منزلش در ترکیه را رها و به ایران بازگشت.و الان دوباره دارد همان مراحل خانه ترکیه را در ایران تکرار می کند تا به منزل لاکچری مقصودش برسد. 

صبا راد

ازدواج با مرتضی علی آبادی

مرتضی علی آبادی علاوه بر بازیگری و مجری گری مدیر مجموعه ورزشی تنیس استقلال نیز میباشد.

صبا راد

نحوی آشنایی و ازدواج با مرتضی علی آبادی

صبا راد در گفتگویی گفت شاید برای بعضی ها عجیب و حتی غیر قابل باور به نظر برسد اما من و همسرم کاملاً به شکل سنتی با یکدیگر آشنا شدیم بواسطه یکی از دوستانم به هم معرفی شدیم و در مدت زمان کوتاهی با یکدیگر در مورد دیدگاه هایمان، پیرامون ازدواج صحبت کردیم متوجه شدیم که به لحاظ ذهنی به هم شباهت داریم به همین خاطر خیلی زود پای سفره عقد نشستیم.

صبا راد

جدایی صبا راد و همسرش مرتضی علی آبادی

مرتضی علی آبادی درباره زندگی مشترک با صبا راد مجری برنامه تلویزیونی گفت:قطعا کسی که تصمیم می گیرد با فرد شناخته شده ای ازدواج کند، می داند که این مسیر سختی های خاص خودش را دارد البته من باید از همین جا اعلام کنم که حدود 6 ماه پیش از خانم راد جدا شده ام و دیگر ما هیچ نسبتی با هم نداریم.

وی تصریح کرد:اگر هم تا به حال خبر جدایی ما رسانه ای نشده به این دلیل است که نمی خواستیم دغدغه های زندگی شخصی ما وارد زندگی مخاطبانی بشود که هوادار ما هستند.

صبا راد

 

ازدواج دوم صبا راد

خانم رهنما برای بار دوم سال 1396 در 37 سالگی با «مانی رهنما» خواننده 46 ساله ازدواج کرد ، قبل از اعلام خبر ازدوج عکس های مشترکی از آنها منتشر شده بود

صبا راد

صبا راد

بیوگرافی مانی رهنما

مانی رهنما متولد 26 تیر 1350 در تهران ، خواننده پاپ ایرانی است.در یک خانواده 5 نفر در محله نارمک تهران به دنیا آمد و یک برادر به نام بهنام رهنما دارد.

در 14 سالگی توسط پیانویی که پدرش خرید به موسیقی علاقمند شد تا اینکه سال 1371 در 21 سالگی برای فراگیری حرفه ای این رشته نزد بابک بیات رفت. وی دو اثر از بابک بیات به نام پرنده و قاب عکس را نیز اجرا کرد.

صبا راد

ازدواج و همسر اول مانی رهنما

او تاکنون دوبار ازدواج کرده ، او از همسر قبلی خود که خانمی با نام ندا است پسری با نام یارسا متولد 1380 دارد .

صبا راد

فیلم لباس خاص صبا راد بدون روسری بین مردان غریبه !

ویدیویی از صباراد در حال طبیعت گردی با دوستان خانوادگی اش منتشر شد.

صبا راد


مهاجرت به ترکیه

خانم راد بعد از قطع همکاری اش با تلویزیون از سال 98 دیگر ترجیح داد قید زندگی در ایران را هم بزند و با همسرش در تیر 1399 به شهر استانبول ترکیه نقل مکان کردند

صبا راد

ماجرای مهاجرت

ما شمال یه ویلاى با صفا داشتیم و در ماه چند بار حتما مى رفتیم که توى اون محیط زیبا روزگار بگذرونیم

همیشه با اومدن نیمه دوم سال و آلودگى هوا و مشکلات تنفسى به فکر کوچ از تهران به شمال مى افتادیم تا اینکه نشستیم و خیلى جدى این موضوع رو برآورد کردیم و به نتایج خوبى هم رسیدیم که یهو مانى گفت:

صبا تو اگه مى تونى شمال زندگى و از تهران دور باشى و براى کارهامون (ضبط کار و آموزشگاه و کنسرت هاى مانى) بیایم تهران و برگردیم چرا نریم ترکیه که یک کشور جدید با فرهنگ و آداب رسوم جدید آشنا بشیم که هم فال هم تماشا

توى چشماش نگاه کردم دیدم اثرى از شوخى یا یه پیشنهاد همینجورى نیست گفتم: آره عزیزم چرا که نه ؟

صبا راد

توضیحات صبا راد در مورد مهاجرتش

صبا راد نوشت:

داستان کوچ ما

تا اونجا براتون گفتم که تصمیم مهاجرت مون قطعی شد و موندیم چکار کنیم، آیا خوونه مون توی تهران محله اقدسیه ازگل و ویلای شمال رو بفروشیم و توی ترکیه ملک بخریم یا نه، بدیم اجاره و خودمون توی ترکیه اجاره کنیم؟!

راستش ما اینقدر توی زندگی اسباب کشی کردیم و‌جابجا شدیم که یکی از آرزوهامون این بود که دیگه اسباب کشی نکنیم آخه به این دلیل که خوونه مون ازگل و آموزشگاه مانی جان سعادت آباد بود خونه رو اجاره داده بودیم و خودمون هم مستاجر بودیم و هرسال از این طرف به اون طرف غرب تهران وسایل رو جابجا می‌کردیم که واقعا خیلی‌ها کشیدن و می‌دونن چقدر سختهخلاصه ما یه سالی بود که گفته بودیم اشکال نداره دیگه ترافیک رو به جون می‌خریم و می‌ریم توی خوونه خودمون یادمه روزی که داشتیم با کمک مامانم وسایل خوونه ازگل رو می‌چیدیم به مامانم گفتم مامان من دیگه جابجا نمی‌شم مامانم زیر چشمی نگام کرد و گفت:خدا کنه...

غافل از اینکه یک سال نشده نه تنها جابجا شدیم بلکه از کشور هم اومدیم بیرون الهی بمیرم برای مامانم که چقدر توی هر اسباب کشی ما اذیت شدنمامان حلال کن توروخداخوب بگذریم.

صبا راد

بازگشت به ایران

این زوج یکسال بعد از مهاجرت شهریور 1400 بدون هیچ توضیحی و در سکوت خبری به ایران بازگشتند و در خانه ای نزدیک دریاچه چیتگر تهران ساکن شدند

این در حالی بود که آنها تمام خانه و وسایل زندگی خود را قبل از مهاجرت فروخته بودند برای همین دوباره همه چیز را از نو تهیه کردند !

صبا راد

صبا راد ، شاخ مجازی می شود !

صبا راد به مانند بسیاری از هنرمندان که وارد بازی های اینستایی شده اند به مرور راه کسب درامد و تبلیغ را یاد گرفت اما ظاهرا خانم مجری از خیلی ها جلو زده و شورش را دراورده است. صبا راد حتی از خصوصی ترین و مسخره ترین موارد زندگی اش هم فیلم و عکس میگیرد و انتشار میدهد. قطعا چنین حرکتی از هنرمند با شخصیتی مثل مهتاب کرامتی و یا لیلا حاتمی دیده نمیشود و خانم های عشق حاشیه ای چون رهنما و صبا راد این راه را می روند آن هم چه رفتنی!

صبا راد

صبا خانم که ظاهرا پولدار هم به نظر میرسد به تازگی ویدیویی منتشر کرد که در ان در حال بردن قران به خانه جدیدش است. او در این استوری ها حتی تعمیرکار درِ بالکنش را هم نشان می دهد! از این ها که بگذرین خانم مجری در تلاش است که نشان دهد واحد برجی بلند بالا و لاکچری را خریداری کرده اند و از ان مهمتر حتی پیج قران را هم تبلیغ میکند!

صبا راد

فالو کردن چنین افرادی که با موضوعات مسخره و کوچک و نشان دادن زندگی لوکس خودشان جیب مردم را خالی می کنند، حرکت جالبی نیست و دنبال کردن آن ها تنها این افراد را شاخ تر و پولدار نیز میکند.

صبا راد در ویدیویی که در ادامه مشاهده می کنید در حال توضیح موارد مسخره ای چون آوردن خدمتکار و خرید لوازم تمیزکاری اش است که البته با همه این ها باز می خواهد خودنمایی کند و در اخر هم به گمان خود برای کاربران دلبری ریزی می کند و با اشک و صحبت های گول زننده دنبال کنندگان را تحت تاثیر قرار میدهد!

(یکی نیست بگه شما اگه خیلی آدم خوبی بودی که با نشون دادن زرق و برق زندگیت و سفر های خارجت دل مردم سختی کشیده رو آب نمیکردی!)

صبا راد

صبا راد

صبا راد

صبا راد

صبا راد

صبا راد

صبا راد

صبا راد

فیلم دلبری صبا راد در اتاق خواب

صبا راد

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    میخوای چیتو ثابت کنی
    بابا فهمیدیم پول داری

  • ریحانه عطائی
    0

    متاسفم برای همه ی انسان ها و خودم که کار خوب نمیکنیم

  • فاطمه جباری
    1

    چقدر صدات زشته آدم کلافه میشه
    انگار همش رادیو روشنه

  • علی
    0

    چقدر تاسف داره اینطور تغییر ماهیت دادن یک فرد

آنچه دیگران میخوانند