عکس یوسف تیموری بغل دختر بی حجاب در مهمانی جنجالی شد | عکس شب عروسی یوسف تیموری لو رفت

عکس یوسف تیموری بغل دختر بی حجاب در مهمانی جنجالی شد | عکس شب عروسی یوسف تیموری لو رفت
کدخبر : 23506

اخباری جدیدی از ازدواج مجدد یوسف تیموری و عکس سوئد گردی یوسف تیموری و دخترخاله اش و همچنین استایل جدید تیموری بعد از طلاق از همسر اولش را با هم در سایت رصد اقتصادی می بینیم و می خوانیم.

یوسف تیموری متولد 6 دی 1358 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.یوسف تیموری فوق دیپلم هنرستان صدا و سینما می باشد که از 17 سالگی جلوی دوربین رفت. یوسف تیموری چندین سال با یک دختر تایلندی پسر دار زیر یک سقف زندگی کرد و حالا مجرد است.یوسف تیموری فرزند دوم خانواده است و دو خواهر و یک برادر دارد. یوسف تیموری سال 1373 در 15 سالگی دوره ساخت فیلم های انیمیشن را در شرکت کلک خیال گذراند

یوسف تیموری

یوسف تیموری

شهرت شیرین یوسف تیموری

شهرت یوسف با سریال مجید دلبندم به کارگردانی رضا عطاران از سال 77 شروع شد تا اینکه سال 1380 با سریال زیر آسمان شهر مهران غفوریان به اوج محبوبیت رسید

 

یوسف تیموری در عرصه موسیقی

در دوره ای نواختن گیتار را آموختم و همین‌ طور در یک زمان خانه ‌ای تهیه کردم که در آن خانه تمام کارهای چوبی اش را از صفر تا صد خودم انجام دادم 

از طراحی و ساخت کمد و میز گرفته تا سایر وسایل ، همچنین در دوره‌ ای هم کار سفال میخواستم انجام دهم که نشد

یوسف تیموری

علاقه به ورزش و بوکس

من هم مثل بیشتر مردم از کودکی دوست داشتم خلبان شوم و بعد از آن دوره ای به شدت علاقمند به دروازه بانی فوتبال و بوکس شدم

یکی از انگیزه‌ های این‌ که به ورزش بوکس روی آوردم این بود که می‌ گفتند برای دروازه‌ بانی اگر قبلش بوکس انجام داده باشید خیلی به شما کمک خواهد کرد

می گفتند بوکس باعث می‌ شود ترس صورتتان از توپ گرفته شود و انگیزه دیگرم دوست داشتن بیش از حد احمدرضا عابدزاده بود که من او را عمو احمد صدا می‌ کنم

یوسف تیموری

ازدواج اول یوسف تیموری

در سال های خیلی قدیم عکسی در فضای مجازی منتشر شد که به عکس عروسی یوسف تیموری و دختری ایرانی منتسب شد اما هیچوقت مشخص نشد که این عکس فتوشاپ بوده است یا حقیقت داشته است

یوسف تیموری

یوسف تیموری چند سال پیش با یک دختر تایلندی بنام راپان ازدواج کرد ، این ازدواج در حالی صورت گرفت که خانم راپان از همسر سابق خود صاحب یک فرزند پسر بود

آشنایی این دو در کشور تایلند زمانی که هر دو از یک فروشگاه در حال خرید بلور بودند شکل گرفت و به ازدواج ختم شد

یوسف تیموری

علت ازدواج یوسف تیموری با دختر تایلندی

برای بازیگری مثل من ، ازدواج با یک دختر ایرانی کمی سخت بود ، به دلیل اینکه ناخودآگاه زمینه ذهنی نسبت به میزان جدیت حرف های من داشتند که شاید دروغ است

واقعیت این است که به مسئله زندگی مشترک جدی نگاه نمی کردند یا کمتر این نگاه را داشتند در واقع ایرانی های جدی ام نمی گرفتند !

یوسف تیموری

مصاحبه ای کوتاه یوسف تیموری و همسرش را در ادامه می خوانید:

یوسف تیموری:برای بازیگری مثل من، ازدواج با یک دختر ایرانی کمی سخت بود. به دلیل اینکه ناخودآگاه زمینه ذهنی نسبت به میزان جدیت حرف های من داشتند که شاید دروغ است و من در حال نقش بازی کردنم. واقعیت این است که به مسئله زندگی مشترک جدی نگاه نمی کردند یا کمتر این نگاه را داشتند.

 –با توجه به رسم و رسومات کشور تایلند امکان داشتن همسر دوم وجود ندارد و زنان آنجا به هیچ وجه با همسر دوم کنار نمی آیند. وقتی من برایش توضیح دادم که در کشور ما میشود چند همسر داشت واقعا تعجب کرده بود و باورش نمی شد. چون اصلا در فرهنگ آنها چنین مسئله ای وجود ندارد.

یوسف تیموری

 –اولین باری که فرزندم آرمین را دیدم خیلی توی ذوقم خورد (می خندد). دیدم کاملا شبیه همسرم است. اما رفته رفته که بزرگتر شد به من هم شبیه شد. به آرمین یکی دو کار برای بازی پیشنهاد شد که من مخالفت کردم.

همسر یوسف تیموری: اوایل فکر می کردم شاید یوسف به من دروغ گفته که بازیگری است که تا این حد شهرت دارد، شاید به خاطر اینکه در همه حال شوخی می کرد، می گفت و می خندید. جالب است بدانید روزهای اول فکر می کردم ممکن است با چند تا از دوستانش هماهنگ کرده که جلوی من از او امضاء و عکس بگیرند تا به نظر بیاید آدم معروفی است. اما بعد متوجه شدم که دروغ نگفته و واقعا یک بازیگر معروف و محبوب در ایران است.

–من فکر می کردم که ایران کشور خلوتی است و خیلی با کشورهای دیگر در ارتباط نیست. حتی فکر می کردم حال و هوای این کشور مثل کشورهایی همچون پاکستان و افغانستان یا عراق است. اما بعد از آشنایی با یوسف کلا نظرم عوض شد. قبلا فکر می کردم این کشور، کاملا تاریخی و قدیمی است و چندان مدرن نشده اما بعد از آشنایی با یوسف و رفت وآمد به ایران فهمیدم که کاملا مدرن هم شده و روابط زیاد و خوبی با بقیه کشورها دارد.

شغل دوم یوسف تیموری

در کار صادرات و واردات لوسترهای مدرن هستم ، زمانی که درگیر بازیگری نباشم در فروشگاه اسکار لوستر مشغول واردات و صادرات لوستر هستم

یوسف تیموری

 

طلاق یوسف تیموری و همسر تایلندی اش

در 14 تیر 1399 یوسف تیموری خبر طلاق خود با همسرش را اعلام کرد و گفت همسرم مدتی است من را ترک کرده و حالا مجرد هستم

یوسف تیموری

ماجرای ازدواج دوم یوسف تیموری

امین فردین خبرنگار سابق ایران که هم اکنون ساکن آلمان می باشد بتازگی در پیج اینستاگرام خود دست به افشاگری هایی زده است. در جدیدترین استوری این خبرنگاری پاپاراتزی یوسف تیموری مورد هدف قرار گرفته است و فردین با انتشار عکسی از بازیگر توانا و خوش سابقه کشورمان مدعی ازدواج مجدد یوسف تیموری شده است.

یوسف تیموری

البته تا کنون تیموری هیچ واکنشی به این اقدام امین فردین نشان نداده است. اما سایت رصد اقتصادی این موضوع را تا تایید خود آقای تیموری گرامی تکذیب می کند

یوسف تیموری

عکس های جنجالی یوسف تیموری و دخترخاله اش در خارج

یوسف تیموری

یوسف تیموری

یوسف تیموری

عکس های بدنسازی حرفه ای یوسف تیموری

یوسف تیموری

یوسف تیموری

یوسف تیموری

یوسف تیموری: واقعا مستحق این همه فحش بودم؟

یوسف تیموری درباره واکنش‌ها به نقش خود در سریال «نوروز رنگی» گفت: خیلی‌ها با نقش ارتباط گرفته بودند و خیلی‌ها هم می‌پرسیدند؛ چرا این تیپ را دارم اجرا می‌کنم. حتی علی اواسط کار گفت می‌خواهی معمولی بازی کنی؟! گفتم نه حتی اگر این تیپ دوست داشتنی هم نباشد، نباید بگذاریم فالش بزنیم و راکورد حفظ نشود. حتی با همان حال و هوا اشک هم ریخت!

به گزارش ایسنا، یوسف تیموری با حضور در برنامه «سریالیست» در ادامه خطاب به پیمان عباسی نویسنده گفت: پیمان عباسی خدا بگویم چه کارت نکند! می خواهم یک انتقاد خیلی سریع از فضای مجازی کنم. بازیگر خانم و آقا اگر شما فالورت ریزش کرد اشکالی ندارد، شما فرهنگ مردم را می‌سازی. در برنامه‌ای پیمان عباسی به من گفت فرض می‌کنیم کیف پول و موبایلت گم شده و از روی دفترچه تلفن تو، مجری با یک نفر تماس می‌گیرد و می‌پرسد:" می‌آیی پول را با هم تقسیم کنیم؟" که من به عباسی گفتم به هرکسی زنگ بزنی آنقدر شوخی کرده‌ام که باور نمی‌کند.

یوسف تیموری

وی افزود: به خاطر اینکه مجری برنامه را خیلی دوست داشتم خیلی جدی بازی کردم. پیمان عباسی هم لهجه کرمانی گرفت و به یکی از هم کلاسی‌های قدیمی من زنگ زد. بعد از این ماجرا در صفحه مجازی من هر چقدر فحش بود نوشتند. فقط یک بار من یک شوخی را واقعی بازی کردم! به آدمی که نوشته بود از شما بعید است حق می‌دهم اما به آدمی که فحش نوشته می‌گویم من از جوادیه تا نیاوران رفیق دارم، من واقعا مستحق این همه فحش بودم؟ اگر قرار است اینستاگرام قفل شود برای این افراد بشود! کسانی که به ۱۱ نفر بازیکن پرسپولیس و استقلال فحش می‌دهند شما تیم را تشویق کن چرا فحش می‌دهی.

یوسف تیموری

تیموری تصریح کرد: تو را به خدا فرهنگسازی کنید، آقایان و خانم‌های بازیگر جدید فکر نکنید با فحش دادن فالورهایتان بالا می‌رود، بگذارید فالورها ریزش کنند، دو نفر بمانند که حرف شما را بفهمند کافی است. من خودم فالور همه قومیت‌های ایرانی هستم.

او درباره حضور بازیگران ناشناخته مشهدی سریال «نوروز رنگی» گفت: در این کار به چهره‌های جوان‌تر میدان داده شد و جواد خواجوی و بازیگران مشهدی خوش درخشیدند.

این بازیگر یادآور شد: علی مشهدی باهوش‌ترین افراد را انتخاب کرده بود و کار من خیلی سخت بود. این سریال خاص بود و نباید آن را با دیگر سریال‌ها مقایسه کرد. نسل جوان ما از گذشته فرار می‌کند و نمی‌خواهد چیزی درباره‌اش بداند. حتی بیننده سریال‌های تاریخی کم شده است و نسل جوان از کارهایی که تاریخ را پشت خود دارند دور شده است. سریال ما هم تاریخی بود.

یوسف تیموری

وی افزود: علی مشهدی باید بداند سریالی ساخته که خوب است و من خیلی دوستش دارم. نسل من هم دوستش دارد. اما نسل جدید شاید کمتر به آن علاقه نشان بدهد.

وی درباره بازی‌ها در سریال «نوروز رنگی» بیان کرد: وقتی کار کمدی می‌سازیم مهم است که لحظه‌های خوبی در کار ایجاد شود، چیزی که رضا عطاران در کارهایش دارد این است که می‌داند چه بازیگرانی با چه ضرباهنگی در کنار هم هماهنگ می‌شوند. علی این ویژگی را داشت و این فضاسازی را سر صحنه انجام می‌داد. او بازیگران باهوشی انتخاب کرده بود که انگار صد سال است دارم با آنها کار می‌کنم، گویی مهران غفوریان، جواد رضویان یا مجید صالحی کنار هم باشند.

سری جدید «سریالیست» به تهیه‌کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی و با اجرای پدرام کریمی کاری است از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک که پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۳:۱۵ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

یوسف تیموری

عکس عجیب از تغییر چهره یوسف تیموری بعد از طلاق

یوسف تیموری

فیلم سینمایی

● ایکس ‌لارج – 1397

● آپاچی – 1397

● لازانیا – 1396

● پا تو کفش من نکن – 1395

● جوکر – 1394

● پرستوهای عاشق – 1388

● چشمک – 1387

● در شب عروسی – 1387

یوسف تیموری

● موش – 1387

● مجنون لیلی – 1386

● خواستگار محترم – 1385

● دختر میلیونر – 1385

● بوتیک – 1382

● معادله – 1382

● دختر شیرینی فروش – 1380 

یوسف تیموری

فیلم تلویزیونی

● عروس بندر – 1397

● بندرعباس – 1394

● امیر 2014 – 1393

● بچه ‌های عوضی – 1391

● ماشین عروس – 1391

● کبری 0012 – 1390

● سیا زنگی – 1389

● مواظب خودت باش عزیزم – 1389

● عاشقی با اعمال شاقه – 1389

● ارث شیرین – 1389

● کات کلانتری – 1389

یوسف تیموری

● وفا 2012 – 1389

● گوهر – 1389

● با من شوخی نکن – 1389

● یک بام و دو هوا – 1389

● دامادی به نام صفر – 1389

● هشت – 1388

● کادوی در به در – 1388

● به روح پدرم – 1388

● کبری 0011 – 1388

● قاتلین پیرمرد – 1387

یوسف تیموری

سریال تلویزیونی

● هشت آباد – 1400

● چوب خط – 1399

● زوج یا فرد – 1398

● پنچری – 1396

● حالت خاص – 1394

● بچه ‌های نسبتاً بد – 1393

● خروس – 1392

● تجربه ‌های آقای خوشبخت – 1391

● سایه سلطان – 1390

یوسف تیموری

● دست بالای دست – 1390

● راه در رو – 1389

● باغ شیشه‌ ای – 1388

● ماه عسل – 1387

● غیرمحرمانه – 1387

● خط شکن – 1387

● یک وجب خاک – 1386

● قرارگاه مسکونی – 1387

● زندگی به شرط خنده – 1385

● برای آخرین بار – 1384

● کوچه اقاقیا – 1383

● زیر آسمان شهر 1 – 1380

● آشتی کنان – 1382

● قطار ابدی – 1378

● این چند نفر – 1378

● مجید دلبندم – 1377

● سیب خنده – 1376

● سرزمین سبز – 1376

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

آنچه دیگران میخوانند