علت بچه دار نشدن سحر ولدبیگی و نیما فلاح | عکس عروسی سحر ولدبیگی و نیما فلاح

عکس بسیار ناراحت کننده از سحر ولدبیگی بعد از داغ بزرگ | سحر ولدبیگی یک شبه پیر شد| عکس های اینستاگرام سحر ولدبیگی

عکس بسیار ناراحت کننده از سحر ولدبیگی بعد از داغ بزرگ | سحر ولدبیگی یک شبه پیر شد| عکس های اینستاگرام سحر ولدبیگی
کدخبر : 23540

بتازگی عکس های جدیدی از سحر ولدبیگی بازیگر توانای سینما و تلویزیون در اینستاگرام منتشر شده است که همه طرفداران این بازیگر بی حاشیه را بهت زده کرده است. با هم بیوگرافی سحر ولدبیگی به همراه جدیدترین عکس های ولدبیگی و همسرش را با هم در سایت رصد اقتصادی می خوانیم و می بینیم

سحر ولدبیگی متولد 1 تیر 1356 در تهران، بازیگر است.سحر ولدبیگی فارغ التحصیل دیپلم اداری بازرگانی از هنرستان شهید مدرس می باشد. سحر ولدبیگی از طرف پدری اصالتا کرمانشاهی است. همسر سحر ولدبیگی نیما فلاح هم از بازیگران سینما و تلویزیون است. سحر ولدبیگی دختر مسعود ولدبیگی اهل کرمانشاه چهره پرداز نامی می باشد، پدر تابحال برنده سه سیمرغ بلورین چهره پردازی شده و عامل اصلی ورود دخترش به هنر بود.

در سال 1375 یک دوره بازیگری را در کارگاه آزاد گذراند، او اولین بار از همین کلاس ها به سریال سلام زندگی معرفی شد و اولین تجربه خود را در سال 1376 وقتی 20 ساله بود بدست آورد.

سحر ولدبیگی

پدر سحر ولد بیگی

مسعود ولدبیگی پدر سحر ولدبیگی، بازیگر است. ولدبیگی کار چهره پردازی را همراه با بازی در تئاتر از (1347) در تئاتر «جامعه باربد»، آغاز کرد. وی از سال (1349) با «عروس بیانکا» ساخته ی شاپور قریب وارد عرصه ی چهره پردازی در سینما شد.

مسعود ولدبیگی، نامزدی دریافت سیمرغ بلورین بهترین چهره پردازی از دوره ی بیست ودوم جشنواره ی فیلم فجر برای فیلم «دوئل» (1382)، سیمرغ بلورین بهترین چهره پردازی از یازدهمین دوره ی جشنواره ی فیلم فجر برای فیلم «از کرخه تا راین» (1371) و سیمرغ بلورین بهترین چهره پردازی از دوره ی نهم جشنواره ی فیلم فجر برای فیلم «پرده آخر» (1369)، را در کارنامه دارد. 

سحر ولدبیگی

فوت مادر سحر ولدبیگی

سحر ولدبیگی بازیگر تلویزیون و سینما در دوم مرداد سال 1393عزادار مرگ مادر شد.

 

سحر ولدبیگی

فوت تلخ پدر سحر ولدبیگی

«نیما فلاح» بازیگر سینما و تلویزیون و داماد مسعود ولدبیگی پیشکسوت چهره‌پردازی سینمای ایران ضمن تأیید خبر درگذشت این هنرمند، گفت: مسعود ولدبیگی صبح امروز _سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه_ در بیمارستان مهراد درگذشت.

سحر ولدبیگی

به گزارش همشهری آنلاین، نیما فلاح گفت: در حال حاضر به ما اعلام کرده‌اند که دلیل فوت این هنرمند ایست قلبی بوده است.

این بازیگر در پایان تصریح کرد: مسعود ولدبیگی به دلیل بیماری در ۲ نوبت یعنی ۲ هفته قبل از نوروز و ۲ هفته بعد از نوروز در بیمارستان بستری بود.

سحر ولدبیگی

همسر سحر ولد بیگی کیست؟

نیما فلاح متولد 1351 تهران دارای مدرک کارشناسی گرافیک مطبوعاتی است او بازی در تلویزیون را با نقش دستیار درک (هنرا) در مجموعه طنز ساعت خوش به کارگردانی مهران مدیری آغاز کرد و پس از چند سال وقفه دوباره با مهران مدیری در برنامه جنگ 77 فعالیت بازیگری اش را ادامه داد.

بعضی نام ها و واژه ها هستند که به دنبال خودشان نام و واژه ای را به دنبال می آورند و به نوع همیشه در کنار هم معنا و وزن مناسب را پیدا می کنند. اگر به این دست عناوین ترکیبی از منظر اشخاص نگاه کنیم بعضی اسامی هم همیشه در کنار هم معنای دقیق تر و کامل تری دارند. «سحر ولدبیگی و نیما فلاح» یکی از همین ترکیب های خاص هستند که همیشه به زبان آوردن نام یکی از آنها مترادف با به ذهن آوردن نام آن دیگری است.

زوجی که همین تیرماه زندگی مشترک شان وارد سال چهاردهم خود می شود. بی حاشیه بودن و شادابی بارزترین وجه زندگی آنهاست. دو عاملی که به زندگی آنها در این سال ها قوام لازم را داده و باعث شده آن باور همیشگی «زندگی زوج های هنری دوام ندارد»، شکست سختی بخورد.

سحر ولدبیگی

ماجرای آشنایی تا ازدواج سحر ولد بیگی و نیما فلاح

سحر ولدبیگی و نیما فلاح دو بازیگر سینما و تلویزیون، 14 سالی است که زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند

این موضوع به زمانی بازمی گردد که ما در مجموعه رستوران خانوادگی با هم کار می کردیم. به مرور زمان نوع نگاه ما به یکدیگر تغییر کرد و بیشتر همدیگر را زیر نظر گرفتیم. در آن کار نقش مقابل هم بودیم که در سریال همه خانواده تلاش می کردند تا با هم ازدواج کنیم ولی ما نمی پذیرفتیم.

جالب اینجاست که بعد از آن سریال این اتفاق به صورت واقعی افتاد و در 1/4/82 یعنی درست در روز تولدم با هم ازدواج کردیم. البته من و نیما اصراری نداشتیم که حتما جشن عروسی برگزار کنیم شاید در دوران بازیگری این اتفاق به صورت نمایشی بارها برای ما افتاده بود و این موضوع دیگر برای ما جذابیتی نداشت.

به نظرم در مراسم عروسی به تنها کسی که خوش نمی گذرد خود عروس و داماد است. برای همین خانواده ما نیز با این خواسته ما کنار آمدند و با یک مهمانی بسیار ساده خانوادگی زندگی مشترکمان را آغاز کردیم.

سحر ولدبیگی

نیما در نگاه سحر و سحر در نگاه نیما

سحر:نیما بسیار بسیار صبور است و به هیچ عنوان نمی تواند بی اهمیت بودن به زندگی را تحمل کند. نیما دست فرمان بسیار خوبی دارد و در ضمن آشپز قهاری هم هست.

نیما:سحر شخصیت بسیار شادابی دارد و بسیار هم احساسی است. گاهی اوقات احساس او بر منطقش غلبه می کند و من در این مورد به او انتقاد می کنم. سحر آشپزی ماهر است و در آشپزی جادو می کند.

سحر ولدبیگی

 

وتوصیف عاشقانه آنها از یکدیگر:

سحر:همسرم گنج زندگی من است.

نیما:همسرم سحر را هیچ وقت با کلام نتوانستم توصیف کنم.

چهره شکسته سحر ولدبیگی همه را شوکه کرد

سحر ولدبیگی

سحر ولدبیگی

سحر ولدبیگی

سحر ولدبیگی

سحر ولدبیگی

اینستاگرام سحر ولدبیگی

این بازیگر یکی از کسانی است که در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد و به همراه همسرش عکس ها و فیلم های زیادی را در پیج اینستاگرام می گذارد او در چهارشنبه سوری به خاطر شیوع ویروس کرونا به همراه همسرش به خانه پدرش رفته و با گذاشتن عکسی در کنار همسر و پدر خود در صفحه اینستاگرامش به همگان گفت که می شود چهارشنبه سوری را بسیار کوچک و بسیارخودمانی برگزار کرد.

او عکس های زیادی هم از خودش و همسرش در فضای مجازی و اینستاگرام می گذارد او یک عکس از خودش در اینستاگرام منتشر کرد و با چهره جدید خودش را به مخاطبانش نشان داد که شما می‌توانید آن را در گوگل و یا در پیج اینستاگرام این بازیگر مشاهده کنید.

سحر ولدبیگی

درآمد سحر ولدبیگی چقدر است؟

این زوج به دلیل اینکه دو هنرمند محبوب ایرانی هستند از آنها در نمایش ها و در فیلم های زیادی استفاده می شود چون آن دو هر دویشان بازیگر هستند و بیشتر در فیلم های کمدی بازی می‌کند مبالغ بالایی را برای بازی هایشان می گیرند و زندگی مرفهی دارند. اما هیچ گاه از پولی که برای بازی هایش می گیرد چیزی نگفته.

سحر ولدبیگی

جوایز و افتخارات سحر ولدبیگی

سحر ولد بیگی فرزند مسعود ولد بیگی چهره پرداز و بازیگر ایرانی می باشد. مسعود ولد بیگی اهل کرمانشاه بوده و در فیلم های سینمایی بانوی کوچک، بدلکاران و دمرل بازی کرده است. وی تاکنون موفق به دریافت ۳ سیمرغ بلورین چهره پردازی شده است.

سحر ولدبیگی

حاشیه های سحر ولدبیگی

نظر این بازیگر در مورد حاشیه این است: به نظر من حاشیه داشتن باعث می شود که همیشه استرسی در زندگی شما حاکم باشد، خواه این حاشیه کاری، خواه مربوط به زندگی شخصی تان باشد. این انتخاب شخصی من و نیما بوده که هر دو دوست داشتیم زندگی آرامی داشته باشیم و از حاشیه ها دور بمانیم.

به هر حال اختلاف سلیقه همیشه و بین همه وجود دارد اما من و نیما همیشه خواستیم و سعی کردیم مشکلات شخصی مان را بین خودمان حل کنیم و درباره مسائل خصوصی مان به غیر از خودمان با کسی صحبت نکرده ایم چون به هر حال وقتی با دیگران مطرح می کنید، ممکن است آن مسئله ساده به یک اتفاق بزرگ تبدیل شود و خودمان آن را تبدیل به یک حاشیه بزرگ کنیم.

سحر ولدبیگی

نظر من و نیما این بوده که مسائل خوب و بد زندگی ما فقط به خودمان مربوط است. حال اگر مسئله خوبی باشد سعی می کنیم دیگران را در آن شریک کنیم و اگر ناخواسته به مسئله بدی برسیم، آن را بین خودمان حل می کنیم. اما یک حاشیه از این زوج در فضای مجازی پخش شد.

در بخش هایی از بازی نیما فلاح و سحر ولدبیگی در مجموعه خوش و بش در حال پخش بود و گاهگاهی این زوج هنرمند با هم تماس فیزیکی داشتند شبکه دو در اقدامی عجیب شروع به تذکر دادن کرد. تذکر شبکه دو در بخش هایی که این زوج با هم تماس بدنی داشتند به این شکل بود که مدام زیرنویس میکرد :آقای نیما فلاح و خانم سحر ولدبیگی در دنیای واقعی زن و شوهر هستند.

انتشار این بخش از مجموعه خوش و بش و زیرنویسی که مدام به شرح رابطه زن و شوهری آقا و خانم بازیگر می پرداخت به سوژه ای پربازدید در فضای مجازی تبدیل شد و حسابی مورد توجه قرار گرفت.

سحر ولدبیگی

مجموعه تلویزیونی

1394 قرعه برزو نیک نژاد شبکه سوم سیما

1393 در حاشیه مهران مدیری شبکه HD و شبکه سه

1392 باغ سرهنگ فلورا سام شبکه پنج

آب پریا مرضیه برومند شبکه دو

1391 مسیر انحرافی بهرنگ توفیقی شبکه سوم

1388 دارا و ندار مسعود ده نمکی شبکه تهران

گمشده (اپیزود دوم 1388) راما قویدل شبکه اول

1387 غیر محرمانه مسعود رسام

بلندگوهای افسانه ای محمد رحمانیان پخش ناتمام

سحر ولدبیگی

1386 چارخونه سروش صحت شبکه سه

85–1384 زندگی به شرط خنده مهدی مظلومی

83–1382 نقطه چین مهران مدیری شبکه سه

1382 رانت خوار کوچک حسین سهیلی زاده شبکه پنج

82–1381 پاورچین مهران مدیری شبکه پنج

1381 پشت کنکوری ها پریسا بخت آور

1380 دختران

1379 پسرخاله ها

1378 عروسکی قلیدون

سحر ولدبیگی

قصه های شهرک

1377 ب مثل بهار

1375 سلام زندگی

دورهمی مهران مدیری

سحر ولدبیگی

فیلم سینمایی

مجرد 40 ساله (1393)

شهر موشها 2 (1393)

یک فراری از بگبو (1390)

خاله سوسکه (1388)

قلقلک (1384)

سحر ولدبیگی

اگه میتونی منو بگیر (فیلم 1385) (1384)

ازدواج غیابی (1379)

ویدیویی خانگی

دامادی به نام صفر (1389)

رالی ایرانی (1391)

شوخی کردم مهران مدیری (1392)

سیگنال موجود است مهدی مظلومی (1394)

عطسه مهران مدیری (1394)

سحر ولدبیگی

تله فیلم

من پلیس نیستم (1390)

چشماتو ببند (1389)

کادوی در به در (1388)

فرشته نزدیک است (1388)

سکه های شانس (1388)

قاتلین پیرمرد (1387)

سحر ولدبیگی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • ناشناس
    7

    حتما بهش کم خدمت شده خوب سیرش نکردن

  • حقیقت
    1

    الهی همیشه شاد وسلامت و خوشبخت باشید من اززندگی همیشه خوب شما درعین سادگی وبی حاشیگی خیلی خوشم میاد امیدوارم همیشه همینطور بمونید

    • توتیا
      0

      ان شإالله همیشه در کنار هم خوش و خرم و پایدار باشن و خدا برای هم حفظشون کنه و همچنین تما زوج ها.الهی آمین

  • شکوفه
    0

    چقدزیبا ونچرال..چقدردلنشین هستند بدون عمل وجراحی وکارهای فانتزی.خود واقعی.......لدت بردم.کاش امثال شماها بیشترباشد دراین جهان

آنچه دیگران میخوانند