جواد کاظمیان ممنوع التصویر شد

جواد کاظمیان ممنوع التصویر شد
کدخبر : 23573

ستاره سابق پرسپولیس در مرداد ماه سال ۹۹ نیز مهمان برنامه دورهمی بود و گفت‌وگوی جذابی با مهران مدیری داشت

جواد کاظمیان فوتبالیست سابق باشگاه پرسپولیس و تیم ملی ایران است. وی در تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۳۶۰ در کاشان متولد شده است. کاظمیان از کودکی علاقه زیادی به فوتبال داشته است به طوری که یکی از خاطرات بد بچگی خود را زمانی می‌داند که در هنگام بازی فوتبال شیشه همسایه را شکسته و همسایه نیز توپ او را پاره کرده است. جواد کاظمیان پدرش را مشوق اصلی خود در این راه می‌داند.

وی فوتبال حرفه‌ای خود را با تیم جوانان بانک ملی در سال ۱۳۷۳ شروع کرد و پس از آن به تیم جوانان سایپا و سپس تیم بزرگسالان این باشگاه پیوست. دوران اوج این بازیکن خوب کشورمان در تیم پرسپولیس سپری شد. تیمی که طرفدارانش هنوز کاظمیان را با استارت‌های انفجاری و ضربات کاشته مهارناشدنی‌اش به یاد دارند.

درخشش وی در پرسپولیس به حدی ادامه داشت که توانست تا سال‌ها عنوان بهترین گلزن باشگاه پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر را به خود اختصاص دهد. کاظمیان پس از جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان به لیگ امارات پیوست و در طول چهار سال حضور در این لیگ در تیم‌های الشعب، الشباب و عجمان بازی کرد. جواد کاظمیان از این دوران حرفه‌ای فوتبال خود به عنوان منبع درآمد کنونی خود نام برده است.

بازگشت کاظمیان به فوتبال ایران با پیوستن به سپاهان در سال  ۱۳۹۰ همراه شد که تجربه موفقیت‌آمیز نبود و وی پس از گذراندن یک فصل ناامید کننده به پرسپولیس بازگشت. جواد کاظمیان از روزهای اوج خود کمی فاصله گرفته بود و همین اتفاق سبب شد در نیم فصل ۱۳۹۱-۱۳۹۲ در لیست بازیکنان مازاد پرسپولیس قرار گیرد. اتفاقی که سبب شد وی قرارداد خود را با باشگاه فسخ کند.

جواد کاظمیان تصمیم گرفت مسیر فوتبالی خود را در تیم تراکتورسازی تبریز ادامه دهد. کاظمیان توانست به همراه سید مهدی سید صالحی عملکرد خوبی در تیم تبریزی از خود نشان دهد و به نایب قهرمانی لیگ برتر در فصل ۹۲-۱۳۹۱ و قهرمانی جام حذفی ۹۳-۱۳۹۲ برسد. کاظمیان در سال ۹۳ با تیم صبا دوران حرفه‌ای فوتبال خود را خاتمه داد. جواد کاظمیان هم اکنون مشغول شرکت در کلاس‌های مربیگری است.

ماجرای ممنوع التصویری جواد کاظمیان

ستاره سابق پرسپولیس در مرداد ماه سال ۹۹ نیز مهمان برنامه دورهمی بود و گفت‌وگوی جذابی با مهران مدیری داشت. همچنین قرار بود وی در یکی از برنامه‌های تحویل سال نیز حضور داشته باشد که به او اطلاع دادند به علت یک پست اینستاگرامی ممنوع‌التصویر شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

آنچه دیگران میخوانند