عکس لورفته جواد کاظمیان همسرش جدیدش | عکس های پرحاشیه بازیکن پرسپولیس و مونیکا

عکس لورفته جواد کاظمیان همسرش جدیدش | عکس های پرحاشیه بازیکن پرسپولیس و مونیکا
کدخبر : 23577

در این مطلب همه چیز راجع به جواد کاظمیان را با هم می خوانیم.

جواد کاظمیان متولد 3 اردیبهشت 1360 می باشد. جواد کاظمیان در شهر با صفای کاشان دیده به جهان گشود. جواد کاظمیان بازیکن سابق فوتبال ایران است.جواد کاظمیان دیپلم ادبیات دارد.جواد کاظمیان یک خواهر کوچکتر از خود دارد و می گوید اردیبهشتی ها یکرنگ هستند.

جواد کاظمیان

حضور جواد کاظمیان در این باشگاه ها

از باشگاه هایی که جواد کاظمیان در آنها بازی کرده می توان به باشگاه فوتبال سایپا تهران ، باشگاه فوتبال شباب الاهلی امارات ، باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران ، باشگاه فوتبال الشعب امارات ، باشگاه فوتبال الشباب امارات ، باشگاه فوتبال عجمان امارات ، باشگاه فوتبال الامارات امارات ، باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان ، باشگاه فوتبال تراکتور و باشگاه فوتبال صبای قم و اشاره کرد.

جواد کاظمیان

ورود جواد کاظمیان به دنیای فوتبال

من وقتی 6 سالم بود یک رادیو داشتم و از آن طریق عاشق پرسپولیس شدم و اولین باری که عاشق شدم آنجا بود و تا حدود 17 سالگی همه جا فوتبال بازی میکردم و همه تشویقم میکردند تا اینکه سال 77 یکی از اقوام ما از تهران به کاشان آمدند و بازی من را دیدند و من گفتم که میخواهم به پرسپولیس بروم و من را همراه خودش آورد و در یک تیم تست دادم و قبول شدم و فوتبال را از تیم خوبی شروع کردم.

جواد کاظمیان

ماجرای پاس گلی که جواد کاظمیان به دایی نداد

در بازی ایران و اردن باید اردن را در اردن میبردیم و من دقیقه 70 آمدم تو و زدم تو سر توپ ولی بخدا علی دایی رو ندیدم و به علی کریمی پاس دادم و این داستان شد ولی بخدا علی دایی را چون سرم پایین بود ندیدم و این شبهه بخاطر دوستی زیادی من با علی کریمی پیش آمد و وقتی گل دوم را علی دایی را زد من به بغلش پریدم و همانجا گفت چرا اون پاس گل را به من ندادی.

جواد کاظمیان

خداحافظی جواد کاظمیان از فوتبال

من فوتبال را از 32 سالگی فوتبال را کنار گذاشتم و اگرچه میتوانستم باز هم بازی کنم اما به نظرم تا حدود 34 خوب است و کنار گذاشتن فوتبال برای یک فوتبالیست یعنی مرگ و من از فوتبالیست های دیگه شنیده بودم که خیلی سخت است و واقعا یکی دو سال اول افسردگی سراغ آدم می آید و من با ورزش توانستم خیلی چیزها را کنترل کنم.

جواد کاظمیان

 

کار ساخت و ساز

جواد مدت ها با حمایت پدرش در کار ساخت و ساز و بساز و بفروش فعالیت می کرد ، اما حالا زیاد درگیر کارهای اقتصادی نیست و می گوید از جیب میخورم.

می گویند در دوران حضورش در امارات ثروت خوبی به جیب زد.

جواد کاظمیان

 

فوت برادر و احساسات

برادر ۲۰ ساله جواد کاظمیان در اواخر سال ۱۳۸۲ در استخرخانه شان در منطقه نیاوران بنا به دلایل نامعلومی غرق شد و به رغم تلاش ۴۵ دقیقه‌ای ماموران اورژانس تهران برای باز گرداندن علائم حیات، در گذشت.

جواد کاظمیان

مرگ برادر باعث ناراحتی زیاد جواد شد. او گفت:

“مردم پدربزرگ ۷۰ ساله شان می‌میرد، زانوی غم بغل می‌گیرند حالا من چطور با غم از دست دادن برادرم کنار بیایم،  نمی‌توانم باور کنم، مهدی تازه ۲۰ ساله بود و مثل همه جوان‌ها هزار آرزو داشت. ”

جواد کاظمیان

همخانه بودن با علی کریمی

من وقتی به تیم الاهلی پیوستم علی کریمی آنجا بود و از آنجا با هم رفیق شدم و در تیم تراکتور با هم همبازی بودیم و وقتی علی کریمی به تراکتور آمد قرار شد که ما با هم خونه بگیرم ولی واقعا با علی نمیشه زندگی کرد چون اخلاقای خیلی خاصی داره و دوستانش شرط بندی کرده بودند که ما یکماهه از هم جدا میشیم و ما دو هفته ای از هم جدا شدیم و در ادامه درباره خرید خانه و وسایلش صحبت کرد.

علی دائم اخبار میدید و دوست نداشت که من سریال ببینم یا وقتی فوتبال های خارجی میدیدم خیلی بدش می آمد و اصلا فوتبال خارجی نمیبینند و یک موضوع دیگه اینکه علی ساعت 8 شب میخوابید و 5 صبح بیدار میشد و موزیک رو زیاد میکرد و با بالش میزد تو سرت که بلند شو ولی توی آن دو سه هفته من فقط خرید میکردم و علی غذا میپخت و ظرف میشست.

 

جواد کاظمیان

ماجرای جن در امارات

من 6 ماه آخری که در امارات بودم به تیم الامارات رفتم و شبی که قرار بود قرارداد ببندم خونه مازیار زارع ماندم و آنجا بچه ها به من گفتند که در قلعه ای که نزدیک استادیوم است جن دارد و ساعت یک بود که یکدفعه دیدم صدا می آید و مازیار را بیدار کردم و گفت طبیعی است و دیدم بعد از 10 دقیقه یکی با سنگ زد توی شیشه و باز هم مازیار گفت طبیعیه بخواب و من سوئیچ را برداشتم و آمدم دبی خونه خودم و این ماجرا باز هم یکبار دیگه خونه رضا عنایتی اتفاق افتاد و باز هم رضا عنایتی میگفت طبیعی.

جواد کاظمیان

افشاگری عجیب امین فردین درباره جواد کاظمیان

یک خبرنگار با انتشار عکسی در اینستاگرام خود از جواد کاظمیان به رابطه این فوتبالیست محترم کشورمان  اشاره کرده است. هرچند که در این عکس چیز زیادی مشخص نیست و نمی توان به عنوان مدرک برای ازدواج مخفیانه جواد کاظمیان تکیه کرد.

جواد کاظمیان

جواد کاظمیان

وضعیت ازدواج و همسر جواد کاظمیان

او مجرد است و می گوید قسمت نشده ازدواج کنم ، ولی همیشه دوست داشتم که ازدواج کنم و در واقع بعد از آن اتفاق که برای برادرم افتاد پدرم خیلی دوست دارد که پسر من را که فامیل کاظمیان دارد ببیند و منتظرم و واقعا معنی عاشق شدن را تابحال نفهمیدم و به نظرم عشق در کتاب هاست و الان من نزدیک 40 هستم و ایمان مبعلی هم سن من هست و سه تا بچه دارد و من واقعا عشق میکنم با دیدن آنها و من کنار خانواده ام زندگی میکنم.

جواد کاظمیان

عشق و عاشقی باورنکردنی جواد کاظمیان و مونیکا بلوچی

این فوتبالیست سابق ۳۹ ساله همچنان مجرد است، و وقتی پیش از این در برنامه اینترنتی که با میزبانی مرحوم مهرداد میناوند برگزار شده بود، از وی درباره عاشق شدن سؤال پرسیده شد، پاسخ داد: «فقط یک بار، من عاشق مونیکا بلوچی هستم. از شانزده، هفده سالگی او را دوست دارم و در این بیست سالی که عاشق او هستم و مونیکا را شناخته‌ام به نظرم او زیباترین و جذاب‌ترین زن دنیاست.»

جواد کاظمیان

این مصاحبه  و اعتراف به عشق مدل و بازیگر ۵۶ ساله ایتالیایی جنجال زیادی در فضای مجازی به پا کرد، اما این تازه آغاز ماجرا بود و وقتی به اوج خود رسید که جواب کاظمیان با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود تولد مونیکا بلوچی را تبریک گفت. در کپشن این پست این شعر عاشقانه نوشته شده بود: «چه بگویم؟ نگفته هم پیداست/ غم این دل مگر یکی و دو تاست؟/به هم‌ام ریخته‌ست گیسویی/ به هم‌ام ریخته‌ست مدّت‌هاست».

جواد کاظمیان

اما نکته جالب توجه واکنش این بازیگر پرآوازه ایتالیایی به پست جواد کاظمیان و تشکر از وی بود که حیرت بسیاری از افراد را برانگیخت و واکنش‌های زیادی را در پی داشت. البته جواد کاظمیان واکنش خانم بازیگر را طبیعی دانست و گفت که حتی ممکن است هیچ وقت این خانم را از نزدیک نبیند و نباید این مسئله را زیاد بزرگ کرد.

جواد کاظمیان

ولی واکنش‌ها به این اتفاق ادامه داشت و کار به جایی رسید که حتی مرحوم علی انصاریان، هم‌بازی سابق وی در پرسپولیس نیز وارد ماجرا شد و با نوشتن این مطلب در زیر یکی از پست‌های مونیکا بلوچی از وی برای جواد کاظمیان خواستگاری کرد:

جواد کاظمیان

«سلام مونیکا جون. دوست من جواد کاظمیان تورو دوس داره. جواد تولد ننه و باباشو نمیدونه ولی تولد تورو می‌دونه. کی بیایم خدمت خانواده دست بوسی و غلام شما بشه جواد ما؟»

 

بیوگرافی مونیکا بلوچی

مونیکا بلوچی بازیگر و مدل ایتالیایی در 30 سپتامبر سال 1964 در شهر چیتا دی کاستلوی ایتالیا متولد شد. او زمانی به دنیا آمد که والدین او امیدی به بچه دار شدن نداشتند و با تشخیص پزشکان، مادر او نابارور بود. او تنها فرزند خانواده بود. خانواده مونیکا خانواده ای متواضع بود. پدرش پاسکال نام داشت و کشاورز بود. مادرش برونکا برگانتی نام داشت و یک هنرمند بود.

جواد کاظمیان

مونیکا بلوچی که در حرفه مدلینگ بسیار موفق و معروف شده بود اکنون تصمیم می گیرد که یک بازیگر شود. او برای اولین بار در سال 1990 در سینما حضور پیدا کرد. برای اولین بار در فیلم های Vita coi figli ، Briganti و La riffa به ایفای نقش پرداخت.

او دوبار تاکنون ازدواج کرده است. اولین همسر او یک عکاس مدلینگ بود که کلودیو کارلوس باسو نام داشت. آنها در سال 1990 باهم آشنا شدند و ازدواج کردند و بعد از 4 سال از هم جدا شدند.

سپس با یک بازیگر ایتالیایی به نام نیکولا فارون نامزد شد. آنها در فیلم Vita coi figli همکار بودند.

جواد کاظمیان

بعد از آن مونیکا در فیلم آپارتمان با ونسان کسل آشنا شد. آنها در ابتدا از هم خوششان نمی آمد ولی بعدها به هم علاقمند شدند. بعد از اینکه مونیکا سه بار به خواستگاری کسل جواب رد داد در نهایت با او ازدواج کرد. چند سال بعد آنها صاحب یک دختر به نام دوا شدند و شش سال بعد نیز صاحب یک دختر دیگر به نام لئونی شدند. این زوج خوشبخت در سال 2013 از هم جدا شدند.

 

 

افتخارات

 

قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۰-۸۹ به همراه تیم سپاهان اصفهان

قهرمانی در لیگ برتر فوتبال امارات ۲۰۰۸-۲۰۰۷ به همراه تیم الشباب امارات

سرمایه‌گذاری در پربازده‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری سهامی ایران

سرمایه‌گذاری در پربازده‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری سهامی ایران

نائب قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران ۹۲–۱۳۹۱ به همراه باشگاه تراکتور سازی تبریز

قهرمانی جام حذفی ۹۳-۱۳۹۲ به همراه باشگاه تراکتور سازی تبریز

بهترین گلزن باشگاه پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر با ۳۶ گل زده

جواد کاظمیان

جدیدترین عکس های جواد کاظمیان در اینستاگرام

جواد کاظمیان

جواد کاظمیان

جواد کاظمیان

جواد کاظمیان

جواد کاظمیان

جواد کاظمیان

جواد کاظمیان

جواد کاظمیان

جواد کاظمیان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

آنچه دیگران میخوانند