صباراد | رقص صباراد | ازدواج مجدد صباراد

طلاق صباراد از همسرش علنی شد / ماجرای بچه دار شدن صباراد فاش شد + سند

طلاق صباراد از همسرش علنی شد / ماجرای بچه دار شدن صباراد فاش شد + سند
کدخبر : 23583

صباراد در اینستاگرام به یکی از سوال کاربران در مورد بچه دار شدن جواب جالبی داد .

صباراد مجری و فرد جنجالی این روز های اینستاگرام است . شهرت صباراد به اجرای برنامه در به خانه بر میگردیم بر می گردد . صباراد متاهل است و همسرش مانی رهنما از خوانندگان پاپ می باشد تصمیم صباراد به مهاجرت به ترکیه حواشی زیادی داشت این مجری در اینستاگرام دنبال کنندگان زیادی دارد و روز گذشته به چند سوال آن ها پاسخ داد . صباراد پیش از این با عکس های خود حسابی جنجالی شده بود . در ادامه ماجرای ازدواج اول و طلاق او را می خوانید. 

صباراد

صباراد

صبا راد از مجریان معروف صدا و سیما و برنامه "به خانه بر می گردیم" بود که حال تبدیل به یک بلاگر شده است.او به سوال مردم درباره بازگشتت به تلویوزیون پاسخ داد. ...

صبا راد مجری سابق صدا و سیما می باشد که مدتی پیش صبا راد از تلویزیون ایران کناره گیری و مهاجرت کرد اما دوباره صبا راد به کشور بازگشت. صبا راد حالا تبدیل به یکی از فعال ترین بلاگر های اینستاگرامی شده که همه چیز زندگی اش را صبا راد در فضای مجازی بیرون می ریزد.

صباراد

صبا راد مجری سینما و تلویزیون که حال تبدیل به یک بلاگر اینستاگرامی شده است. او به سوالات طرفداران و مخاطبان خود پاسخ می دهد . یکی از مخاطبان از دلتنگی صبا راد برای تلویزویون و هدفش برای بچه دار شدن پرسید، صبا راد هم طوری به این سوال پاسخ داد که ثابت کند نه قصد بچه دار شدن دارد نه قصد بازگشت به تلویزیون!

ازدواج با مرتضی علی آبادی

مرتضی علی آبادی علاوه بر بازیگری و مجری گری مدیر مجموعه ورزشی تنیس استقلال نیز میباشد.

نحوی آشنایی و ازدواج با مرتضی علی آبادی

صبا راد در گفتگویی گفت شاید برای بعضی ها عجیب و حتی غیر قابل باور به نظر برسد اما من و همسرم کاملاً به شکل سنتی با یکدیگر آشنا شدیم بواسطه یکی از دوستانم به هم معرفی شدیم و در مدت زمان کوتاهی با یکدیگر در مورد دیدگاه هایمان، پیرامون ازدواج صحبت کردیم متوجه شدیم که به لحاظ ذهنی به هم شباهت داریم به همین خاطر خیلی زود پای سفره عقد نشستیم.

جدایی صبا راد و همسرش مرتضی علی آبادی

مرتضی علی آبادی درباره زندگی مشترک با صبا راد مجری برنامه تلویزیونی گفت:قطعا کسی که تصمیم می گیرد با فرد شناخته شده ای ازدواج کند، می داند که این مسیر سختی های خاص خودش را دارد البته من باید از همین جا اعلام کنم که حدود 6 ماه پیش از خانم راد جدا شده ام و دیگر ما هیچ نسبتی با هم نداریم.

وی تصریح کرد:اگر هم تا به حال خبر جدایی ما رسانه ای نشده به این دلیل است که نمی خواستیم دغدغه های زندگی شخصی ما وارد زندگی مخاطبانی بشود که هوادار ما هستند.

صباراد

ازدواج صبا راد با مانی رهنما

صبا راد مجری محبوب به خانه می گردیم که مدتی است حضور او در تلویزیون کمرنگ تر شده است با مانی رهنما ازدواج کرد . این خبر را مانی رهنما در اینستاگرامش با انتشار یک عکس تایید کرد.

صبا راد مجری تلویزیون در کنسرت مانی رهنما دکلمه ای خواند و پس از پایان کنسرت با انتشار متنی در اینستاگرامش کلی از کنسرت تعریف کرد و مانی رهنما در پاسخ به او از عشق و دلبستگی گفت . همین مطالب باعث کنجکاوی مردم برای دانستن ارتباط اصلی بین این دو شد که در نهایت مانی رهنما دست به تایید این خبر برد.

صباراد

بیوگرافی و عکس های صبا راد

صبا راد با نام اصلی فاطمه راد، مجری و نویسنده برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی است.

چکیده ای از بیوگرافی صبا راد :

نام اصلی : فاطمه راد

متولد: 59/08/30 تهران

ملیت : ایران

پیشه : مجری ، نویسنده

تحصیلات : کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی

سالهای فعالیت: 75 تا کنون

همسرها: مرتضی علی آبادی (طلاق)

بیوگرافی صبا راد:

فاطمه راد با نام هنری صبا راد متولد 30 آبان سال 59 در تهران می باشد صبا راد دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی می باشد. صبا راد گویندگی را در رادیو و از سال 75  آغاز نمود.

صبا راد گویندگی را از برنامه «ورزش ـ نشاط ـ تندرستی» آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید. طبق گفته صبا راد : برخلاف افرادی که به این رشته علاقه داشتند و دوست داشتند که وارد این عرصه شوند، اصلا به این رشته علاقه مند نبود و به اصرار یکی از دوستانش تست گویندگی داده است و هرگز فکر نمی کرد با این کار بتواند با مردم ارتباط برقرار کند.

صبا راد در جشنواره تولیدات مراکز استان ها به عنوان گوینده و نویسنده برتر (استان گیلان) انتخاب شده است. صبا راد علاوه بر مجری گری برنامه سازی نیز کرده است او حدود 100 برنامه ساخته و برای شبکه پنج تهیه کنندگی کرده است.

ازدواج اول :

صبا راد در سال 1392 در سن 32 سالگی با مرتضی علی آبادی (مجری، بازیگر ایرانی و مدیر ورزشی) ازدواج نمود اما زندگی آنها سه سال بیشتر دوام نداشت و در سال 95 از یکدیگر جدا شدند. 

صباراد

ازدواج دوم :

صبا راد در سال 96 با مانی رهنما (خواننده ایرانی) ازدواج کرد.  

صبا راد در کنسرت مانی رهنما دکلمه ای خواند و پس از پایان کنسرت با انتشار متنی در اینستاگرامش از کنسرت تعریف کرد و مانی رهنما در پاسخ به او از عشق و دلبستگی گفت و در نهایت مانی رهنما خبر ازدواجش با صبا راد را تایید کرد. 

 آرایش و زیبایی, لوازم آرایشیتخفیف 20درصدی عطرهای مهران مدیری آرایش و زیبایی, لوازم آرایشیمحصولات مراقبتی پوست فقط مختص خانم‌هانیست!لباس دخترانه,لباس پسرانه,خرید لباس بچگانهپوشاک ژورنالی کودک با قیمت باورنکردنی

صبا راد و مانی رهنما در سال 1399 به کشور ترکیه مهاجرت کردند.

صباراد

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    بیچاره بدبخت مسخره

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه