آیتک جاوید نژاد | عکس بی حجاب آیتک جاوید نژاد | کشف حجاب آیتک جاوید نژاد

اقدام بی شرمانه آیتک جاوید نژاد | خانم بازیگر به شبکه های معاند پیوست + عکس

اقدام بی شرمانه آیتک جاوید نژاد | خانم بازیگر  به شبکه های معاند پیوست + عکس
کدخبر : 23610

آیتک جاویدنژاد بازیگر زن ایرانی که با سریال نمایش خانگی به شهرت رسیده بود تصاویر نامناسب خود را منتشر کرد.

آیتک جاویدنژاد متولد 8 مهرماه سال 1372 می باشد . آیتک جاویدنژاد در تهران دیده به جهان گشود. آیتک جاویدنژاد بازیگر سابق سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.آیتک جاویدنژاد فرزند مهداد، معمار و طراح دکوراسیون معروف. خانواده پدری آیتک جاویدنژاد تقریبا همه معمار هستند.

آیتک جاویدنژاد

چکیده ای از بیوگرافی آیتک جاویدنژاد 

نام اصلی : آیتک جاویدنژاد

متولد : 9 مهر تهران

زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون

پیشه : بازیگر

آیتک جاویدنژاد

مدرک تحصیلی :کارشناسی ارشد طراحی لباس و پارچه

سالهای فعالیت : 1394 تاکنون

والدین : مهداد جاویدنژاد

آیتک جاویدنژاد

خانواده آیتک جاویدنژاد

پدرش مهداد جاویدنژاد معمار و طراح دکوراسیون است و یک خواهر هم دارد.آیتک جاویدنژاد به زبان انگلیسی مسلط است. یکی از معماری های برجسته پدر آیتک طراحی مرکز خرید و سینمایی کوروش در تهران است.آیتک جاویدنژاد می گوید: با توجه به معمار بودن اکثر اعضای خانواده شرایط معمار شدن برای من نیز فراهم بود اما مسیر دیگری را انتخاب کردم.

آیتک جاویدنژاد

 

آیتک جاویدنژاد

تحصیلات آیتک جاویدنژاد

آیتک جاویدنژاد کارشناسی ارشد طراحی لباس و پارچه را دارند. ابتدا آموزش های بازیگری را در یک دوره کلاس های آموزشی مسعود کیمیایی که به صورت آزاد برگزار شد، گذرانده است .

آیتک جاویدنژاد

شروع فعالیت در سینما

آیتک جاویدنژاد بازیگری را با فیلم یک دزدی عاشقانه به کارگردانی امیرشهاب رضویان در سال 1394 آغاز کرد.

آیتک جاویدنژاد

آیتک جاوید نژاد درسریال هم گناه

آیتک جاویدنژاد در مجموعه خانگی هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی در کنار سوپراستارهای سینمای ایران از جمله پرویز پرستویی و هدیه تهرانی و ... به ایفای نقش پرداخته است.

آیتک جاویدنژاد

آیتک جاویدنژاد

آیتک جاویدنژاد

فعالیت در مدلینگ

هرگز فعالیتی در زمینه مدلینگ نداشته و این برداشت اشتباه به خاطر فعالیت های ورزشی و ارتباط رشته تحصیلی ایشان به وجود آمده است. تیترهای فضای مجازی مبنی بر مدل بودن خانم جاویدنژاد دروغ و فقط برای جلب مخاطبان می باشد.

آیتک جاویدنژاد

فعالیت‌های غیر بازیگری آیتک جاوید نژاد

او از شش‌سالگی ورزش حرفه‌ای را شروع کرد. تا ۱۴ سالگی اسکیت حرفه‌ای انجام می‌داد و ۲ سال هم در رشته پاتینار یا همان اسکیت روی یخ فعالت داشت. او در رشته‌های بدنسازی و کراس فیت نیز به‌صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند. او به‌جز بازیگری و ورزش درزمینه‌ی طراحی لباس و نقاشی نیز فعالیت دارد. جاوید نژاد هم‌اکنون با کشف حجاب خود به یک شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان پیوسته است.

آیتک جاویدنژاد

ازدواج آیتک جاویدنژاد

خانم آیتک هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد ، او در زمان حضور خود در ایران اداره یک آتلیه عکاسی را نیز برعهده داشت

آیتک جاویدنژاد

علاقه به ورزش

از 6 سالگی ورزش حرفه ای رو شروع کردم و در اون زمان اسکیت حرفه ای انجام می دادم تا 14 سالگی. 2 سال هم ورزش پاتیناژ (اسکیت روی یخ) رو انجام دادم چون بسیار شبیه به اسکیت بود و یادگیری اش برام بسیار آسان بود. بعد از اون بدنسازی و کراس فیت رو به صورت حرفه ای دنبال کردم و این دو ورزش تا به امروز همراه من بودند.

آیتک جاویدنژاد

تغذیه سالم

به تغذیه سالم و ارزش غذایی اهمیت زیادی می دهم ولی این به معنی داشتن رژیم غذایی برای لاغر ماندن نیست، منظورم استفاده آگاهانه از مواد غذایی مفید و مورد نیاز بدن است. اطلاعاتم در این زمینه باعث شده گاهی به دوستان و آشنایان در زمینه ورزش و رژیم غذایی کمک کنم و خب تغییر و خوش حالی آن ها را می بینم خیلی خوش حال می شوم. سلامتی جسم و روح قسمت مهمی از زندگی یک فرد است و باید به آن اهمیت داد.

آیتک جاویدنژاد

اینستاگرام آیتک جاویدنژاد

پیج شخصی و اینستاگرام وی با آیدی زیر فعال است، البته چند پیج فیک و طرفداری نیز به نام این هنرمند  باز شده که همین آیدی زیر پیج اصلی می باشد که فالورهای قابل توجهی نیز دارد.

aitak-javidnejad

آیتک جاویدنژاد

تصاویر نامناسبی که متاسفانه منتشر شد

آیتک جاویدنژاد در اواخر مرداد 1399 با پایان یافتن پخش سریال هم گناه از شبکه نمایش خانگی ویدئویی در اینستاگرام خود منتشر کرد که نشان می دهد کشف حجاب کرده و به شبکه ماهواره ای دی دی تیوی پیوسته است.

 

 

​او به شبکه‌ای پیوسته که صدف طاهریان در آن برنامه اجرا می‌کند. صدف طاهریان نیز چند سال پیش از ایران خارج شد.

او که تجربه چندانی در بازیگری و سینما ندارد و آثار شاخصی نیز درکارنامه اش دیده نمی‌شود، اکنون خبر کشف حجاب و پیوستن او به یک شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان به صدر اخبار رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی تبدیل شده است.

آیتک جاوید نژاد از معدود بازیگرانی است که به خارج از کشور مهاجرت کرده در صورتی که فیلم‌ها و آثار او به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسد. او بیشتر با بازی در سریال خانگی هم گناه شناخته شد.

 

پشت پرده اقدام آیتک جاویدنژاد بازیگر زن ایرانی

راه صدف طاهریان و ریحانه پارسا همچنان ادامه دارد ! به گزارش برخط نیوز سایتهای شرط بندی در ترکیه این بار در پوشش یک شبکه ماهواره ای بنام «دی دی تی وی» با فیشینگ های گسترده از حساب مردم و پولشویی، برای اغفال جوانان و آرتیستیهای داخلی اقدام میکند.

آیتک جاویدنژاد

او کیست ؟ آیتک جاویدنژاد (بازیگر سریال محبوب همگناه) آخرین قربانی این شبکه است که ظاهراً با دو خواننده پاپ وچند بازیگر جوان برای انتقال آنها و مهاجرت به توافق رسیده است. استفاده ابزاری از برهنگی «صدف طاهریان» از دیگر شگردهای این شبکه است.

این پوشش به تازگی محرز شده است و سیستم قضایی و مالیاتی ترکیه و ایران در پی بازداشت گردانندگان این شبکه ماهواره ای است که «امیرسالار مجدزاده طباطبایی» و «علیرضا فاتحی» هستند، می باشد و اعلان قرمز آنها به اینترپل صادر شده است.

سایت رصد اقتصادی این اقدام بی شرمانه بازیگر زن ایرانی را به شدت محکوم می کند

فیلم های آیتک جاوید نژاد

- سریال هم گناه( 1398)

- فیلم ترانه ای عاشقانه برایم بخوان( 1397)

- فیلم یک دزدی عاشقانه( 1394)

آیتک جاویدنژاد

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

آنچه دیگران میخوانند