وام

وام 10 میلیونی بانک ها به مردم / وام جدید به افراد جدید

وام 10 میلیونی بانک ها به مردم / وام جدید به افراد جدید
کدخبر : 23681

جزئیات وام جدید را می خوانید .

 به گزارش رصداقتصادی : جزئیات دریافت وام برای بیماران کرونایی را می خوانید .

دریافت وام فوری از بانک‌ها نیازمند ارائه ضامن رسمی است. این شرط جزو شروط اصلی دریافت وام فوری از اغلب بانک‌هاست. علاوه برآن، بانک‌ها سپرده‌گذاری بلندمدت و مسدودسازی سپرده مشتری را هم جزو شروط اصلی دریافت وام قرار داده‌اند. اما واکنش‌ها به شرایط دریافت وام فوری از بانک‌ها چیست؟

 

دریافت وام فوری از بانک‌ها نیازمند ارائه ضامن رسمی است. این شرط جزو شروط اصلی دریافت وام فوری از اغلب بانک‌هاست. علاوه برآن بانک‌ها سپرده‌گذاری بلندمدت و مسدودی سپرده مشتری را هم جزو شروط اصلی دریافت وام قرار داده‌اند.

 

برخی از بانک‌ها اگر میزان مبلغ وام از ۵۰ میلیون تومان بیشتر شود علاوه بر ضامن رسمی کسر از حقوق از مشتریان سند ملکی هم می‌خواهند.

 

بانک‌ها مردم را بازی می‌دهند؟

چندی پیش در گزارشی با عنوان پرداخت وام فوری با داشتن ۲ شرط به همین موضوع پرداخت. واکنش برخی مخاطبان را به این گزارش در ادامه می‌خوانید.

«مشکل همان ضامن هستش در این دوره زمانه هیچ کسی ضامن نمی شود وقتی که خود شخص حقوقش درگرو همان بانک است حقوقش به بانک واریز می شود چه نیازی به ضامن دارد»

«بااین حساب بانکها درشون رو ببندن مردم برن سراغ نزول خورها هم زودتر به پول می رسن هم اینقدر دنگ و فنگ ندار بانکم نزول ۱۸ درصد میگیره فرقی باهم ندارن»

« این واما همه به درد کسی نمی خوره اگه پول داشتیم اینقدر قسط بدیم دیگه احتیاجی به وام نبود جالب اینجاست که ده در صد پولم بلوکه میشه زحمت کشیدید»

علت واریز نشدن یارانه آذر ماه / اگر یارانه دریافت نکردید کلیک کنید

«نتیجه میگیریم که اگر از بانکها وام نگیریم خیلی سنگین تریم. و اینکه بانکها دلش برای مردم نسوخته است تا وام برای حل مشکلشان بدهد.»

« واسه ما ضامن می گیرن..اونایی که میلیاردی میگیرن بدون ضامن هست. همراه با مزایای فرار به کانادا»

«آخه تمام شرایط و قانون من درآوردی ابن بانک‌ها فاقد وجاهت قانونی هست هیچ کدام گره گشا و دلسوز مردم نیستن»

«چون بانک مرکزی مدیریت ندارد هر کسی ساز خود را می زند مگر همان مملکت چند سال پیش نیست که منت می کشید به باز نشسته و حقوق بگیر برای خرید خودرو وام میداد پس چی شد همه چیز به هم ریخته پس هیچ گونه هماهنگی وجود ندارد سلیقه ای عمل می کنند»

«الان تکلیف کسی که ضامن نداره چی است سه تا کارت یارانه بردم ۱۲ نفر قبول نکرد بانک تازه گفتم نصفشو بهم بدید»

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • حمید
    0

    وام میخوام

  • ناشناس
    0

    وام گرفتن پارتی میخواد هر جا میریم سرکار می گذارند

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه