عکس خانواده ریحانه پارسا | سقوط اخلاقی ریحانه پارسا

ازدواج ریحانه پارسا با بازیگر خیلی پیر ترکیه ای | خالکوبی عجیب ریحانه پارسا سوژه شد

ازدواج ریحانه پارسا با بازیگر خیلی پیر ترکیه ای | خالکوبی عجیب ریحانه پارسا سوژه شد
کدخبر : 23772

عکس های ریحانه پارسا از سال گذشته و تا به حال و تغییرات این بازیگر در گذر زمان حرف و حدیث های زیادی به پا کرد .

ریحانه پارسا (Reyhaneh parsa) بازیگر سابق ایرانی در تاریخ 4 اسفند ماه سال 1377 در تهران متولد شده است.

ریحانه پارسا فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه سوره است. ریحانه پارسا فعالیت حرفه ای خود را از تئاتر و کار های دانشجویی دانشگاه سوره شروع کرد. ریحانه پارسا به جز بازیگری به عکاسی هم علاقه دارد.پدر ریحانه پارسا شغل آزاد دارد و مادرش خانه دار است.2 خواهر کوچک تر از خود دارد.

ریحانه پارسا

مهاجرت ریحانه پارسا به ترکیه

ریحانه پارسا بازیگر پرحاشیه سینما و تلوزیون است او امسال به ترکیه مهاجرت کرد که جنجال زیادی به پا کرده بود . ریحانه پارسا پیش از این در سریال پدر چهره شد و با انتشار تصاویر عجیب جنجال زیادی در زمان حضورش در ایران به پا کرد . ریحانه پارسا هم اکنون در ترکیه زندگی می کند که هیچوقت به دور از حواشی نبوده است . او در این مدت با انتشار تصاویر و عکس های جنجالی و ارتباط با پویان مختاری حواشی زیادی به پا کرده است . او در موزیک ویدیوی شادمهر نیز بازی کرد.

ریحانه پارسا

رابطه غیر اخلاقی ریحانه پارسا و بازیگر ترکیه ای

ریحانه پارسا با انتشار عکسی از انتشار اولین فیلمش بعد از مهاجرت خبر داد .این فیلم محصول ترکیه می‌باشد که با به اتمام رسیدن مراحل فنی برای جشنواره‌های خارجی آماده پخش خواهد شد. ریحانه پارسا در این فیلم با نام تغییر داده خود ، یعنی دیوا پارسا  شناخته شده است که نقش او و عاریف ایسلاموئلو بازیگر اصلی ترکیه‌ای این فیلم هستند.

شباهت عجیب و باورنکردنی بین ریحانه پارسا و سیمای بارلاس بازیگر مطرخ ترکیه که به تازگی در سریال استانبول ظالم بازی کرده است باعث تعجب همه شد.

سیمای بارلاس (به ترکی Simay Barlas) در ۵ می ۱۹۸۸ در استانبول بدنیا آمده است. بازی اخیر سیمای بارلاس در سریال استانبول ظالم بوده است.

سیمای بارلاس پس از تمام کردن دبیرستان، در رشته سینما و تلویزیون دانشگاه بیلگی پذیرفته شد و به تحصیل در این رشته پرداخت.

سیمای برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ با سریال از هم پاشیده پا به عرصه ی بازیگری گذاشت و با همین کار اول توجه بینندگان را به خود جلب کرد. او پس از این سریال در فیلم ها، سریال ها و آگهی های تبلیغاتی مختلف به ایفای نقش پرداخته است.

کار اخیر سیمای بارلاس مربوط به استانبول ظالم است.

ریحانه پارسا

او در این سریال در نقش داملا ظاهر شده و در کنار بازیگرانی چون مینه توگای، بهار شاهین و اوزان دولونای به هنرنمایی پرداخته است. ریحانه پارسا و کار های عجیب او برای مخاطبان طبیعی شده است ، اما برهنه شدن ریحانه پارسا و منتشر کردن عکس هایش اقدام نامتعارفی است که بازیگران و چهره های اروپایی نیز دست به همچین کارهایی نرده اند.

ریحانه پارسا با انتشار تصاویری از ابراز محبت مرد ترکیه به او ادعا می کند که به دلیل بازی در سریال پدر در میان مردم ترکیه طرفداران زیادی دارد.

به تازگی سریال پدر در شبکه جهانی آی فیلم بازپخش می شود که ظاهرا در ترکیه هم بیننده دارد و ریحانه پارسا توانسته تا حدی که خودش ادعا می کند در ترکیه به فردی شناخته شده تبدیل شود. او برای اثبات محبوبیت خود در ترکیه پیام هایی که از مردم ترکیه دریافت می کند را نشان می دهد و به آنها استناد می کند.

ریحانه پارسا از وقتی که به ترکیه رفت اسمش در کنار چندین نفر آمد از امیر تتلو پویان مختاری گرفته تا این اواخر که پست و استوری هایی از پسری به نام اشکان مستی می گذراد که عکاس می باشد اما ظاهرا تنها رابطه کاری با ریحانه ندارد و خیلی بیشتر از آن که فکرش را بکنید به هم نزدیک هستند.

ریحانه پارسا برهنه شد!

ریحانه پارسا مدتی پیش به یکباره عکسی عریان از خود منتشر کرد و بعد از این عکس استوری عجیبی را منتشر کرد. او به نوعی از مردم خداحافظی کرد نوشت: این شاید آخرین تصویر من باشد...

خیلی ها تصور کردند پست خداحافظی ریحانه پارسا جدی است و او دیگر قصد فعالیت در اینستاگرام را ندارد اما مگر ریحانه می تواند از اینستا رود؟ او اصلا به جز اینستاگرام راه درآمدی دیگر هم دارد؟

پس ریحانه بعد از یکی دو روز دوباره به اینستاگرام برگشت و خیلی جدی پست و استوری منشتر کرد و در این بین هراز گاهی هم تبلیغ گذاشت و اصلا انگار نه انگار!

دکتر نیلوفر الله وردی،دکترای تخصصی مشاوره و روان درمانی در تحلیل رفتار ریحانه پارسا به رکنا گفت: «ریحانه پارسا که در کودکی آسیب دیده است،احساس ارزشمندی پایینی دارد.فکر می کند که دوست داشته نشده است.بعد طی بازی در یک فیلم دیده شد و دیده شدن باعث شد که ناگهان دچار خودشیفتگی شود در حالی که هنوز به جایگاهی نرسیده که پخته عمل کند.به همین دلیل دیده شدن ناگهانی چنین فردی باعث می شود حس کند که انگار در حال سقوط است.»

ریحانه پارسا

دکتر الله وردی با اشاره به اینکه ریحانه پارسا عزت نفس پایینی دارد در ادامه گفت:« آدم هایی به خاطر عزت نفس دوست دارند دیده و تائید شوند،به هر روشی برای دیده شدن متوسل می شوند و چارچوبی ندارند.آنها هنجار شکنی می کنند و از این طرف بوم به سمت دیگر بوم حرکت می کنند که در نهایت نتیجه اش سقوط و احساس افسردگی است.به طور کلی افرادی که آسیب می بینند و احساس بی ارزشی و خشم نسبت به اجتماع دارند کارهایی می کنند که توجه جلب کنند.آنها سراغ ضد ارزش ها می روند در حالی که خود یک قربانی هستند. قربانی کودکی خراب شده شان!»

ریحانه پارسا که برای دیده شدن تقریبا دست به هر کاری زده است در اقدامی عجیب روی انگشتان دستش حرف های یک فحش بد را خالکوبی کرد که ما سانسورش کردیم.

ریحانه پارسا

خشم پدر ریحانه پارسا از کارهای غیر اخلاقی دخترش

ریحانه پارسا

ازدواج ریحانه پارسا با روزبه حصاری

ریحانه پارسا تا به حال ازدواج نکره و مجرد است. اما در ابتدای سال ۹۸ او در صفحه‌ شخصی اینستگرام خود خبر دروغی از ازدواجش را منتشر کرد. وی در ۱۳ فروردین ۹۸ در ۲۱ سالگی خبر ازدواج خود با روزبه حصاری را اعلام کرد، اما کمتر از ۲۴ ساعت اعلام کردند این خبر دروغ سیزده بوده است!

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت: «گر هیچ نباشد، چون تو باشی… ممنون از تبریکاتون و تشکر ویژه از جواهری باران بابت طراحی زیبای حلقه‌هامون.» همچنین روزبه حصاری در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصاویری نوشت: «جان مرا جان تو را هر دو به هم دوخت قضا: مولانا. ممنونم از همه دوستانى که محفل خودمانى ما رو منور کردند و از همه دوستانى که در این ایام و تعطیلات کمتر کنارشان بودم عمیقا از اندوه جارى در کشورم غمگینم از پیغام هاى تبریک یکایک شما ممنونم و شرمسار آنان که نتوانستم در محفل کوچکمان پذیرایشان باشم عشق در زندگیتان جارى باد ارادتمند.»

خبر دروغ ازدواج ریحانه پارسا

بعد از تبریک‌های فراوان از سمت دوستان و طرافداران، در نهایت آن‌ها خبر را دروغ سیزده خواندند و ریحانه پارسا نوشت که دروغ ۱۳ بود، که دروغ ۱۳ هست، که دروغ ۱۳ خواهد بود ….. که مجرد است!!!

ازدواج ریحانه پارسا با مهدی کوشکی

ریحانه 23 اسفند 1398 با انتشار عکس مشترک خود با مهدی کوشکی (بازیگر و کارگردان تئاتر) در ایام شروع کرونا، رسما خبر ازدواج خود را رسانه ای کرد. همزمان مهدی کوشکی نیز در پیج خود عکس و کپشن مشترکی را منتشر کرد با این مضمون: عهدمان در این قرنطینگی.

ریحانه پارسا

طلاق ریحانه پارسا

ریحانه پارسا و مهدی کوشکی که از همان روز اول ازدواجشان به طور مرتب عکس‌های دونفره و عاشقانه خود را در صفحات شخصی‌شان منتشر می‌کردند حالا چند ساعتی است که به یکباره تمامی عکس‌های دو نفره خود را از صفحات اینستاگرامشان حذف کرده‌اند و این سؤال را در ذهن مخاطبان و کاربران به وجود آورده‌اند که آیا از هم جدا شده‌اند

ریحانه پارسا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • سعید
    0

    مرض دارین؟
    کو عکس؟

آنچه دیگران میخوانند