برنامه حامد آهنگی | رقص حامد آهنگی | عروسی حامد آهنگی | اجرای حامد آهنگی بدون سانسور

فیلم لورفته عروسی حامد آهنگی و همسرش | فیلم رقص سانسور شده حامد آهنگی پخش شد

فیلم لورفته عروسی حامد آهنگی و همسرش | فیلم رقص سانسور شده حامد آهنگی پخش  شد
کدخبر : 23827

عاشقانه های حامد آهنگی بازیگر و مجری توانای کشورمان و همسرش را به همراه عکس های جدید و بیوگرافی او در سایت رصد اقتصادی با هم می بینیم و می خوانیم

حامد آهنگی متولد 17 تیر ماه 1358 در بندر انزلی ، بازیگر و کمدین است.حامد آهنگی تحصیلکره مقطع لیسانس و دارنده دکترای افتخاری رشته بازیگری از دانشگاه علوم و فنون می باشد که از بازیگری شروع کرد حالا می نویسند و اجرا هم می کند. حامد آهنگی زندگی اش با فوتبال شروع شد ، در رده نونهالان به باشگاه ملوان بندرانزلی رفت و در سه رده  نوجوانان و جوانان در پست مهاجم بازی کرد اما از مقطعی ادامه نداد. حامد آهنگی یک خواهر دارد. حامد آهنگی از علاقمندان سری ماشین های BMW می باشد

حامد آهنگی

خانواده حامد آهنگی

پدرش را سالهاست که از دست داده و یک برادر بزرگتر از خود به نام حمید دارد که او هم فوت کرده است.

حامد آهنگی

رونمایی حامد آهنگی از همسرش

حامد آهنگی کمدین محبوب این روزهاست . حامد آهنگی کار هنری خود را از اجرای استندآپ در جزیره کیش آغاز کرد و کم کم وارد سینما و تلوزیون شد . آهنگی در حال حاضر مشغول ساخت برنامه شب آهنگی است که این برنامه مخاطبان زیادی پیدا کرده است . وی در شب آهنگی میزبان بازیگران زیادی چون حمید گودرزی ، بیژن بنفشه خواه ، شقایق دهقان و .... بوده است . در ادامه سلفی دیده نشده از حامد آهنگی و همسرش را مشاهده می کنید .

حامد آهنگی

جشن سالگرد ازدواج حامد آهنگی و همسرش

حامد آهنگی با انتشار عکسی سالگرد ازدواجشان را اعلام و عاشقانه از همسرش تشکر کرد .

حامد آهنگی

فیلم سانسور شده از رقص محمدرضا علیمردانی و حامد آهنگی

 شب آهنگی با اجرای حامد آهنگی مهمان زیادی داشته است و موضوع برنامه بیشتر در طنز و گفتمان می باشد . محمدرضا علیمردانی نیز دوبلور و بازیگر و خواننده محبوب و مردمی است که در این برنامه حضور یافت .

حامد آهنگی قسمت هایی از حضور محمدرضا علیمردانی در این برنامه نیز زیر تیغ سانسور رفت که حواشی زیادی داشت . قسمتی جالب و سانسور شده از این برنامه با رقص محمدرضا علیمردانی و حامد آهنگی همراه بود که در ادامه این قسمت سانسور شده را می بینید . 

شروع کار هنری حامد آهنگی

او از سال 1372 کار هنری را شروع کرد و وارد یکی از گروه های نمایشی در بند انزلی شد. او با حضور در نمایش درام به به کارگردانی مرحوم محمدعلی انتظاری در جشنواره تئاتر دانش آموزش استان توانست جایزه بازیگری را به دست آورد. همین اتفاق باعث شد او تصمیم جدی تری برای حضور در بازیگری داشته باشد.

حامد آهنگی

شروع به کار در تلویزیون حامد آهنگی

از سال ۱۳۸۱همکاری خود را با صد او سیمای مرکز گیلان شبکه باران آغاز کرد وهمزمان با اجراهای تئاتر و جنگ در چند سریال ایفای نقش کرد. مدتی در یکی از آموزشگاه‌ های بازیگری در شهر رشت به مدیریت استاد فرهاد پاک‌سرشت به عنوان مدرس حضور داشت. از اواخر سال ۱۳۸۹در ویژه برنامه برترین‌های شبکه جام جم که در شهر شیراز برگزار می‌شد حضور داشت و چند اجرا داشت، همان‌ جا بود که توسط یکی از خوانندگان خوش صدای کشور حمید خندان بابت اجرای نمایش به جزیره کیش دعوت شد و از سال ۱۳۹۰کارش را در جزیره آغاز کرد و تاکنون هرشب در سالن‌های مختلف اجرا داشته‌است و بطور میانگین تاکنون در جزیره کیش بیش از ۱۲۰۰ اجرا داشته‌ است. هم‌اکنون نیز در خدمت گروه هنری شرکت شانتیک با تهیه کنندگی بابک تانیش می‌باشد که جمعی از بهترین هنرمندان را در کنار هم دارد.

حامد آهنگی در 7 دی سال 1395 در برنامه طنز خندوانه حضور پیدا کرد و به اجرای کمدی پرداخت که برنامه او با استقبال روبرو  شد.

 

حامد آهنگی

جُنگ شب‌های کوروش حامد آهنگی

یکی از محبوب‌ ترین برنامه‌ هایی که حامد آهنگی در آن به اجرای کمدی پرداخته‌ است جنگ شب‌ های کوروش است. محل برگزاری این جنگ شبانه پردیس سینمایی کوروش است که همواره با استقبال خوبی همراه بوده‌ است.

حامد آهنگی

ازدواج حامد آهنگی و همسرش

حامد آهنگی در سال 1386 وقتی 28 ساله بود با  صفورا آغاسی از بازیگران سابق تئاتر اهل گیلان ازدواج کرده است

این دو در یک کار مشترک باهم آشنا شدند و در نهایت با هم ازدواج کردند که ثمره این ازدواج تنها یک پسر بنام آراد که متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ است.

حامد آهنگی

حامد آهنگی

حامد آهنگی

اجرای حامد آهنگی

او در خرداد سال 99 در سری دوم مسابقه تلویزیونی شوتبال در کنار خانم مجری مبینا نصیری اجرا دارد که قبل از او امیرحسین رستمی این برنامه را اجرا می کرد.

حامد آهنگی

افشاگری جنجالی حامد آهنگی درباره شب های مافیا

حامد آهنگی

همکاری با صدا و سیما

در این سالها به دعوت خیلی از ارگان های دولتی وخصوصی جهت اجرای نمایش به شهرهای مختلف کشور سفر کرده است

از سال 1381 همکاری خود را با صد او سیمای مرکز گیلان شبکه باران آغاز کرد و همزمان با اجراهای تاتر و جنگ در چند سریال ایفای نقش کرده است

او علاوه بر بازیگر کار فیلمنامه نویسی کارگردانی و نمایشنامه نویسی نیز میکند

حامد آهنگی

شب های کیش و ممنوع الکاری

از اواخر سال 1389 در ویژه برنامه برترین های شبکه جام جم که در شهر شیراز برگزار می شد چندین اجرا داشت ، همانجا توسط یکی از خوانندگان خوش صدا کشور به حمید خندان بابت اجرای نمایش به جزیره کیش دعوت شد و از سال 90 در سالن های مختلف بیش از 1200 اجرا داشته است. او چندین ماه بعلت حاشیه های اجراهایش مدتی ممنوع الکار بود.

حامد آهنگی

تدریس حامد آهنگی

مدتی را در یکی از آموزشگاه های بازیگری در شهر رشت به مدیریت استاد فرهاد پاک سرشت بعنوان مدرس حضور داشت و تجربه خود در این حوزه را به هنرجوهای علاقمند انتقال می داد

حامد آهنگی

ورود حامد آهنگی به سینما 

من اولین تجربه بازیگری ام در سینما را سال 1398 با فیلم «چند میگیری گریه کنی 2» تجربه کردم که این فیلم 14 سال بعد از قسمت اول آن ساخته شد

در این فیلم نقش روضه خوان را بازی کردم که فکر می کنم کار خوبی از آب درآمده است

حامد آهنگی

تیم مورد علاقه حامد آهنگی

حامد آهنگی: چون من بچه انزلی بودم و تو ملوان بازی کردم و خیلی از بچه ها مثل مازیار زارع ، پژمان نوری و آقای عزت اللهی پدر سعید عزت اللهی از دوستان من بودند خب ناخودآگاه یک حس و عرق خاصی به این تیم دارم. اینم بذاریم کنار همونطور که سپید رود برای رشتی ها خیلی مهمه خب ملوان هم برای ما اهمیت زیادی داره مثلا یه پدری موقعی که نماینده مجلس یا استاندار و می بینه نمیگه برای بچه هام کار پیدا کن ولی حتما میگه آقای نماینده به دادِ این تیم برس. ببینید چقدر ملوان برای این مردم با ارزشه .منم نمی تونم نسبت به این تیم که انقدر با خون و جون هم شهری هام آمیخته ست بی تفاوت باشم و به همین دلیل بین ۴ تا تیم ملوان و انتخاب کردم.

حامد آهنگی

اینستاگرام حامد آهنگی

پیج اینستاگرام حامد آهنگی با 339 هزار فالوور به آدرس زیر فعال است:

instagram.com/hamedahangi

حامد آهنگی

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

آنچه دیگران میخوانند