مارال بنی آدم

عکس باور نکردنی مارال بنی آدم / مارال بنی آدم پسر به این بزرگی دارد !

عکس باور نکردنی مارال بنی آدم / مارال بنی آدم پسر به این بزرگی دارد !
کدخبر : 23944

عکس دیده نشده از مارال بنی آدم و پسرش جنجال به پا کرد .

به گزارش رصداقتصادی : مارال بنی آدم در سریال های زیادی ایفای نقش کرده است . مارال بنی آدم از دوستان صمیمی سحر دولتشاهی می باشد او در سریال همگناه نیز ایفای نقش کرده است . مارال بنی آدم همسر علی سرابی است . عکسی در فضای مجازی با عنوان پسر مارال بنی آدم منتشر شده است که حواشی زیادی داشته است این عکس با نظرات متفاوت کاربران روبرو شده است بسیاری از مردم در نظرات اعلام کردند که به مارال بنی آدم نمیاد پسر به این بزرگی داشته باشد . 

مارال بنی آدم

چکیده ای از بیوگرافی مارال بنی آدم:

نام: مارال بنی آدم

شغل: بازیگر

وضعیت تاهل: متاهل

نام همسر: علی سرابی

مارال بنی آدم

بیوگرافی مارال بنی آدم:

مارال بنی آدم بازیگر موفق تئاتر و سینما متولد ۱۰ آبان ماه سال ۱۳۶۰ در تهران است. مارال بنی آدم از جمله بازیگران جوان در عرصه‌های سینما، تلویزیون و تئاتر است. این بازیگر از سن پایین به بازیگری علاقه‌مند بود. مارال بنی آدم دوره‌های بازیگری را در کانادا زیر نظر مهتاب نصیرپور سپری کرده و در دانشگاه در رشته بازیگری تحصیل کرده است. 

مارال بنی آدم

مارال بنی آدم فعالیت هنری اش را از تئاتر شروع کرد. مارال بنی آدم، نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۹۵ در فیلم خشکسالی و دروغ بازی کرده است و بعد در فیلم فروشنده با شهاب حسینی و ترانه علیدوستی همبازی شد  که بازی در این فیلم های سینمایی تجربه خوبی برای مارال محسوب می‌شود . مارال بنی آدم بازیگر نقش سارا در سریال هم گناه است که بازی قوی و موفقی را در این سریال به نمایش گذاشت و این سریال باعث دیده شدن بیشتر او شد.

مارال بنی آدم

مارال بنی آدم در یکی از مصاحبه های خود می گوید: کار خندان در ایران سخت است و اعتقاد دارم که مردم ایران به گریه کردن عادت دارند اگر بخواهید کار تراژیک انجام دهید مردم سریعتر گریه می‌کنند. 

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو | پنجشنبه 18 آذر | 1400/9/18

ازدواج مارال بنی آدم: 

مارال بنی آدم متاهل بوده و با علی سرابی ازدواج کرده است. علی سرابی متولد 9 اسفند 1357 در تهران، بازیگر، صداپیشه و کارگردان است و ماحصل این ازدواج یک دختر و یک پسر میباشد.

مارال بنی آدم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه