ایران خودرو

سورپرایز ایران خودرو برای مشتریان + جزئیات

سورپرایز ایران خودرو برای مشتریان + جزئیات
کدخبر : 23954

اجرای فروش فوق العاده ایران خودرو از هفته آینده خارج می شود .

به گزارش رصداقتصادی : قرار است طرح های فروش فوق العاده و مشارکت و پیش فروش ایران خودرو از هفته های آینده دوباره از سر گرفته شود . 

با اصلاح قیمت ها، فروش ۱۰۰ هزار دستگاه بیش از تعهدات نیز تا پایان سال در دستور کار ایران خودرو قرار گرفته است.

حسن یزدانی این بار واقعا ازدواج کرد + عکس حسن یزدانی و همسرش پای سفره عقد

رحمانی با بیان این که، تلاش خواهیم کرد تا با عرضه مستمر خودرو به بازار، زمینه واسطه گری را حذف کنیم، گفت: امیدورایم با افزایش تولید و عرضه، رانت موجود در بازار حذف شده و مشتریان واقعی بتوانند نیاز خود را از طریق تولیدکننده تامین کنند.

قیمت خودرو درب کارخانه چقدر شد؟

معاونان بازاریابی و فروش گروه سایپا و ایران خودرو از اصلاح قیمت محصولات تولیدی این شرکت‌ها و افزایش بهای کارخانه‌ای خودرو خبر دادند.

ایران خودرو

در حالی که برخی از رسانه‌ها از احتمال افزایش ۱۰ تا ۱۸ درصدی قیمت خودرو در جلسه دیروز ستاد تنظیم بازار خبر داده‌ بودند، ایران خودرو و سایپا قیمت‌های جدید محصولات خود را برای آذر به سازمان بورس اعلام کرده‌اند.

حسین کاظمی، معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت: به‌ دنبال افزایش چند برابری قیمت نهاده‌های تولید و مواد اولیه نظیر فولاد، آلومینیوم، مس، محصولات پلیمر، پتروشیمی و سایر مواد اولیه و نیز قطعات مورد نیاز برای تولید خودرو در ماه‌های اخیر که منجر به افزایش چشمگیر قیمتِ تمام شده محصولات و تحمیل زیان به سهامداران خودروسازان شده است، بهای کارخانه سبد محصولات سایپا از امروز به‌ طور متوسط ۱۸ درصد افزایش می‌یابد.

قیمت خودروهای سایپا پس از این افزایش قیمت را در ادامه مشاهده می‌کنید:

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو نیز همانند سایپا در پی اصلاح قیمت‌ها، میزان افزایش قیمت محصولات این گروه خودروسازی را حدود ۱۸ درصد بر مبنای تورم بخشی اعلام کرد.

چه کسی عامل گرانی خودرو بود؟/ واکنش‌ها به افزایش قیمت خودروسازان

قیمت کارخانه‌ای خودروها روز چهارشنبه در حالی افزایش یافت که در جلسه رسمی ستاد تنظیم بازار در روز چهارشنبه، تصمیمی در این مورد گرفته نشد. چه کسی عامل گرانی خودرو بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز، روز چهارشنبه و پیش از تشکیل جلسه تنظیم بازار، محصولات ایران‌خودرو و سایپا به طور متوسط ۱۸ درصد گران شدند.

همچنین خبری می‌رسد که خودروسازان در سال آینده برای ارائه محصولات خود دیگر قرعه‌کشی انجام نمی‌دهند.

بر اساس اخبار به نظر می‌رسد، ستاد تنظیم بازار، تصمیم‌ در مورد افزایش قیمت خودرو را در جلسه‌ای غیر از نشست هفتگی خود در روز چهارشنبه گرفته است.

خبرداغ : طلاق شهاب حسینی توسط همسرش علنی شد ! / ماجرای پست عجیب و غریب همسر شهاب حسینی

واکنش مردم به افزایش قیمت خودرو

در ادامه، واکنش برخی مخاطبان تجارت‌نیوز را به گرانی قیمت کارخانه‌ای خودرو می‌خوانید.

« خیلی بد شد. کم گران کردند. کاش صد درصد گران می‌شد. این رقما فایده نداره. دیگه قشنگ وا شده الان صد درصد به بالا باید افزایش بدید.»

« خودرو سازان جهان در تولید چه می کنند که خودرو خود را از قیمت ۳۰۰۰ دلار الی ۳۰۰۰۰ دلار می فروشند.

ولی دو خودرو ساز ایرانی با استفاده ارز ترجیحی تولیدات‌شان را به دو برابر قیمت جهانی به مردم تحمیل می کنند. اما ضرر هم دارند.»

« آقای رییسی ما به هزاران امید به شما رای دادیم. هفته گذشته خود شما دستور دادید خودرو گران نشود.»

« قرار بود آخر آذر برای ما دعوتنامه بفرستند ولی تا گرونش کردند امروز دعوتنامه اومد. خدا ازتون نگذره. یک ساله پول‌مان را گرفتید حالا۴۰ میلیون گرانش کردید.»

« بخدا این عدالت نیست این ۱۴ ماهه ۱۳۴میلیون با سود شش درصد برای شاهین پرداخت کردیم. همه سودش سه یا چهار تومان نمی‌شود.  قیمتش از۲۶۶ شده۳۴۱ ازبازار گران‌تر شد. خوب چرا تورم برای واریزی ما نیست اینقدر مردمو غصه ندین خدا ازتان نگذره.»

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه