قیمت خودرو

خودرو ارزان شد / ترمز قیمت پراید کشیده شد

خودرو ارزان شد / ترمز قیمت پراید کشیده شد
کدخبر : 23958

قیمت جدید خودرو در بازار های داخلی نوسانات زیادی دارد .

به گزارش رصداقتصادی : قیمت خودرو در حال بالا رفتن است . قیمت خودرو در روز های گذشته سیر صعودی به خود گرفته است . قیمت خودرو همواره به بالاترین حد خود رسیده است . در ادامه جزئیات جدید از  قیمت خودرو را می خوانید .

بررسی روند قیمت ها در بازار خودرو از شدت گرفتن افزایش قیمت ها در این بازار در هفته گذشته حکایت دارد.

 افزایش قیمت ها در بازار خودرو در هفته گذشته شدت گرفت به طوری که در بین خودروهای پراید مدل ۱۱۱ آن از ۱۷۳ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۱۷۶ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۱ آن نیز از ۱۵۷ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۱۶۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۲ آن نیز از ۱۴۷ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است.

وانت پراید نیز در این مدت افزایش قیمت های چشمگیری را تجربه کردند به طوری که پراید ۱۵۱ مدل ۱۳۹۹ از ۱۶۵ میلیون تومان در اولین روز هفته امروز به ۱۶۶ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در یک هفته یک میلیون تومان گران شد و ۱۷۳ میلیون تومان قیمت خورد.

خودروهای پژو نیز در این مدت از افزایش قیمت ها در امان نبودند به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۲۵۵ میلیون تومان امروز به ۲۶۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ آن نیز در یک هفته ۵ میلیون تومان گران شد و امروز ۲۷۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای تیبا نیز این افزایش قیمت ها مشهود است به طوری که تیبا ۲ مدل ۱۴۰۰ از ۱۷۹ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۱۸۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

قیمت خودرو

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه