فروش فوق العاده ایران خودرو

حراج باورنکردنی پژو 207از فردا + جدول

حراج باورنکردنی پژو 207از فردا + جدول
کدخبر : 24038

فروش فوق العاده جدید ایران خودرو از فردا آغاز می شود .

به گزارش رصداقتصادی : فروش فوق العاده هفت محصول ایران خودرو از فردا آغاز می شود . این فروش فوق العاده بعد از اصلاح قیمت ها دوباره از سر گرفته شد . فروش فوق العاده ایران خودرو از سال گذشته تاکنون برگزار شده است و مردم با شرکت در این طرح با قرعه کشی محصولات این شرکت را خریداری می کنند . در ادامه جزئیات فروش فوق العاده ایران خودرو را می خوانید .

فروش فوق العاده ایران خودرو

فروش فوق العاده هفت محصول گروه صنعتی ایران خودرو با تصویب فروش هفتگی خودرو از سوی وزارت صمت، با موعد تحویل سه ماهه، از فردا ۲۱ آذرماه به مدت سه روز به اجرا گذاشته خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، نخستین برنامه فروش ایران خودرو پس از مصوبه وزارت صمت، فردا یکشنبه به اجرا گذاشته خواهد شد.

سایر فروش‌هایی که به صورت مستمر و هفتگی ادامه خواهد داشت دوشنبه‌های هر هفته خواهد بود. 

بیشتر بخوانید : سکه سقوط کرد / آخرین قیمت سکه شنبه 20 آذر

در طرحی که از فردا به اجرا درمی‌آید، هفت محصول رانا پلاس، سورن پلاس، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای، پارس پلاس TU ۵، پارس سال، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و تارای دستی از طریق قرعه کشی عرضه خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند. هم چنین شماره تلفن مرکز تماس ایران خودرو برای پاسخگویی در حین ثبت نام ۰۲۱۸۲۲۷۲۷۲۷درنظر گرفته شده است.

اعلام طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو

طرح فروش فوق‌العاده (با موعد تحویل حداکثر سه ماهه) برخی محصولات شرکت ایران‌خودرو اعلام شد.

بدینوسیله به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی‌های مجاز می رساند شرایط فروش فوق‌العاده برخی از محصولات ایران خودرو با موعد تحویل سه ماهه و از طریق قرعه‌کشی به شرح جدول ذیل ارائه می‌گردد.

متقاضیانی که در قرعه کشی‌های قبلی ایران خودرو، انتخاب نشده‌اند، می‌توانند در این طرح با شرایط ذیل ثبت‌نام کنند. در این طرح قیمت قطعی بوده و موعد تحویل خودرو‌ها سه ماهه خواهد بود.

تاریخ شروع و مهلت ثبت‌نام:

طرح فروش فوق‌العاده (با موعد تحویل سه ماهه) برخی محصولات شرکت ایران خودرو (با روش قرعه‌کشی) مطابق جدول انتهای بخشنامه از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۱ شروع و تا پایان روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۳ ادامه خواهد داشت.

مطابق با بخشنامه شماره ۴۲۴۹ دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت‌نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت‌نام است؛ لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور، امکان ثبت‌نام میسر نخواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    خییییییلیییی دوسش دارم خیییییلییی
    خوشگل و ناز و خوشتیپ
    حالت صورت کشیده و با چهره ای همیشه باز،
    هرچند که سنش خیلی از من بیشتره ولی
    حاضرم باهاش إیزدیواج کنم ، 🥰🥰🥰🙃🙃🙃

  • ناشناس
    0

    مردم رو خر فرض کردید هی گرونش میکنید بعد میگید حراج خودتون هستید

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه