ترلان پروانه | عشق ترلان پروانه | خواستگاری از ترلان پروانه

ترلان پروانه در ماشین میلیاردی هودی باز شد + فیلم

ترلان پروانه در ماشین میلیاردی هودی باز شد + فیلم
کدخبر : 24040

ترلان پروانه یک استوری جدید منتشر کرد .

به گزارش رصداقتصادی : ترلان پروانه بازیگر باسابقه و پرکار سینما و تلوزیون است . او در اینستاگرام اعلام کرد که فیلم سینمایی گربه سیاه با بازی او و بهرام رادان اکران خواهد شد . ویدیو و عکس های جدید ترلان پروانه با یک هودی خوش رنگ بود که واکنش کاربران را به دنبال داشت .

ترلان پروانه

ترلان پروانه بازیگر ایرانی است که به تازگی فیلم مورد علاقه اش اکران شده و راه به راه به بهانه خوشحالی از خود عکس و فیلم منتشر می کند.

ترلان پروانه بازیگر جوان و خوش چهره ایرانی است که این روز ها حال خوشی دارد و برای اکران فیلم "گربه سیاه" حسابی خوشحال و اکتیو است. وی هنرمندی محبوب در میان مخاطبین است که البته استعداد خوبی هم در این عرصه دارد.

خبرداغ : بغض مریم معصومی در ماشین میلیاردی اش با آهنگ امیر مقاره / انگشتر الماس نشان مریم معصومی غوغا کرد

  خانم بازیگر ظاهرا خیلی وقته که منتظر اکران این فیلم بوده است. او در این پرژوه که به تهیه کنندگی بهرام خان رادان می باشد از نقش های اصلی است. چند روز پیش هم در اکران خصوصی و مهمانی لاکچری آقای رادان در هتل اسپیناس پالاس همگی حضور داشتند و ترلان خانم هم حسابی پررنگ بود.

ترلان پروانه

حالا چند روزی می شود که ترلان پروانه پست و استوری های زیادی از خود با تیپ های مختلف و خارجکی به بهانه خوشحالی از اکران منتشر می کند. وی به تازگی هم عکس و ویدیویی در جایی که معلومه بام است با گوشی آیفونش گرفت و به اشتراک گذاشت.

خانم خانما در کپشن این پست نوشت:

چون خوشحال بودم از خبر اکران گربه سیاه اینم براتون پست کردم. اگه شما هم خوشحال شدید برام بنویسید. 

اگر سری به پیج ترلان خانم بزنید و استوری های هایلایت شده او را ببینید متوجه سفر های بسیار زیاد او می شوید. این بازیگر جوان با وجود محبوبیتی که دارد اما همانند خیلی از خانم های بازیگر همچون بهاره رهنما راه به راه تبلیغات نمی گذارد و بیشتر سعی بر این دارد تا تصاویری زیبا حالا یا از خود و یا از طبیعت گردی هایش منتشر کند.

ترلان پروانه

ترلان پروانه هنرمندی زیبا رو می باشد که از کودکی در فضای بازی و فیلم بوده است. او از همان موقع ها هم نقش های اصلی را بازی می کرد و همچنان هم اگر در فیلم و سریالی حضور داشته باشد از جمله هنرمندان پولساز ان پروژه خواهد بود.

اما خانم بازیگر وقتی که بزرگتر شد دید نمی شود هیچ دستی به صورت خود نرساند و نچرال بماند، در نتیجه با زاویه سازی فک و ژل لب تغییراتی در چهره اش به وجود اورد که ابتدا خیلی مصنوعی بد شده بود اما حالا به صورتش نشسته و جذاب شده است.

بیوگرافی ترلان پروانه

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

من برای ارتقای کار بازیگری ام بسیار تلاش کردم و انواع هنرها و فن ها را آموختم. فن بیان، زبان بدن، موسیقی، هنرهای رزمی، سوارکاری و … را یاد گرفتم تا در حرفه ام آماده تر باشم. این در حالی است که درس و مدرسه ام هم همیشه در کنار کارم بوده است.

ترلان پروانه

گیاه خواری ترلان پروانه

در وعده های غذایی ام از سبزیجات زیاد استفاده می کنم و کلم بروکلی هم جزء سبزیجات مورد علاقه ام است؛ مخصوصا وقتی مامان این کلم را بپزد و روی آن سس مخصوص خودش را بریزد.

ورزش مورد علاقه خانم پروانه

ورزش حرفه ایم بسکتبال است دوچرخه سواری را خیلی دوست دارم و اگر موقعیتش باشد و بتوانم دوچرخه سواری کنم خیلی لذت می برم. اسب سواری هم جز ورزش های مورد علاقه من است.

ترلان پروانه

رقص باله ترلان پروانه

کلاس های باله در آب را به اتمام رسانده ام و این ورزش مفرح و زیبا را هم خیلی دوست دارم اما به دلیل دلمشغولی هایی که دارم، نتوانستم آن را ادامه دهم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    ازهمه سرتری بدون حاشیه هستی خدایش

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه