حسن یزدانی | عروسی حسن یزدانی | همسر حسن یزدانی

خوشگذرانی حسن یزدانی و همسرش در ماه عسل + تصاویر حسن یزدانی و همسرش

خوشگذرانی حسن یزدانی و همسرش در ماه عسل + تصاویر حسن یزدانی و همسرش
کدخبر : 24081

عکس مراسم ازدواج حسن یزدانی و همسرش منتشر شد .

حسن یزدانی ورزشکار ملی پوش ایرانی است که در مسابقات جهانی افتخارات زیادی کسب کرده است . حسن یزدانی در مسابقات آسیایی و بین المللی افتخارات زیادی کسب کرده است . حسن یزدانی در جهان با شکست تیلور حریف دیرینه اش توانست مدال طلا را کسب کند . در ادامه عکسی از مراسم ازدواج حسن یزدانی را مشاهده می کنید . هنوز واکنشی از سوی خودش و دوستانش به همراه نداشته است و معلوم نیست این عکس فتوشاپ باشد یا واقعی اما حسابی در فضای مجازی سروصدا کرده است . 

حسن یزدانی

حسن یزدانی در تابستان در المپیک مقلوب تیلور در مسابقه نهایی شد و به مدال نقره رسید او انگیزه اش را دوچندان کرد و با تمرینات سخت دوباره توانست در مسابقات جهانی این کشتی گیر آمریکایی را شکست بدهد بعد از این مسابقات شایعه ازدواج یزدانی داغ تر شد و گزارشگر معروف کشتی نیز این خبر را تایید کرد اما این کشتی گیر در محفلی که حضور داشت صریحا تکذیب کرد و گفت که قسمت نبوده ازدواج کند حال این عکس با تکذیب خبر ازدواج توسط او در تضاد است اما باید منتظر ماند و دید خبر ازدواج او صحت دارد یا خیر .

خبرفوری : حسن یزدانی از همسرش رونمایی کرد + عکس مراسم ازدواج حسن یزدانی

در ادامه تصاویری از حسن یزدانی و مراسم ازدواجش را مشاهده می کنید . 

حسن یزدانی

حسن یزدانی متولد 1373 و با قد 181 اهل جویبار است او کشتی را خوب بلد است و از زمانی که شروع به کشتی گرفتن کرد مربیان آینده درخشانی برای او می دیدند . یزدانی سال ها در لباس تیم ملی ایران کشتی گرفته است و کشتی را خوب بلد است او رقیبان سرسختی را از میدان به در کرده است . میتوان گفت او کم حاشیه ترین ورزشکار معروف و ملی پوش ایرانی است و تنها تمرکزش روی ورزش است او در اینستاگرام دنبال کنندگان زیادی دارد اما شاید سالی یک پست در آن قرار بدهد همیشه از حواشی دوری کرده است و این یکی از رموز موفقیت یزدانی در مدت زندگی حرفه ای اش بوده است . 

حسن یزدانی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    همیشه نباید خبرنگارها و بازیگرها خوش۰گذرانی کنند. دیگران هم حق دارند. شما خبرنگارها به اندازه کافی باجگیری میکنید. بسه.

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه