عصرجدید | احسان علیخانی | آریا عظیمی نژاد

کلاهبرداری داور معروف عصرجدید فاش شد / کارگردان معروف داور عصرجدید را رسوا کرد

کلاهبرداری داور معروف عصرجدید فاش شد / کارگردان معروف داور عصرجدید را رسوا کرد
کدخبر : 24088

تهمت یک کارگردان به آریا عظیمی نژاد جنجالی شد .

صحرا کریمی فیلمساز زن سینما و تلوزیون با اصالتی افغانستانی است او سابقه کارگردانی دارد . در یک توئیت مدعی شد که آریا عظیمی نژاد داور عصرجدید چند سال قبل از او برای ساخت موسیقی یک فیلم 20 میلیون تومان پیش پرداخت گرفته است ولی کار را به او تحویل نداده و پول را نیز پس نداده است . توئیت صحرا کریمی کارگردان حسابی سروصدا به راه انداخت و واکنش کاربران را نسبت به داور عصرجدید به دنبال داشت . در ادامه این توئیت جنجالی علیه یکی از داوران عصرجدید را می بینید . اریا عظیمی نژاد داور عصرجدید هنوز به این موضوع واکنشی نشان نداده است . 

 داور عصرجدید

پایگاه خبری رصداقتصادی صحت این ادعا را تایید یا تکذیب نمی کند ...

آریا عظیمی نژاد متولد سال 1352و موسیقیدان و آهنگساز است او کار خود را از ساخت موسیقی تئاتر آغاز کرد و به سینما و تلوزیون راه یافت . عظیمی نژاد در دانشگاه آزاد تهران مرکز موسیقی خوانده است . او متاهل می باشد و در یکی از خاطرات خود در مورد ازدواجش گفت در یکی از روزها که در بانک حضور داشته است و با رئیس بانک حرف می زند دختر او را می بیند و عاشق می شود .

خبرداغ : خوشگذرانی حسن یزدانی و همسرش در ماه عسل + تصاویر حسن یزدانی و همسرش

او هم اکنون با دختر رئیس بانک که آشنایش بود ازدواج کرده است . او به دعوت احسان علیخانی در مسابقه استعداد یابی عصرجدید نیز حضور داشت تا یک اهل فن در حوزه موسیقی داوران را در این برنامه همراهی کند . موسیقی های آریا عظیمی نژاد خاطرات زیادی را برای مردم در فیلم ها و سریال های مختلف زنده نگه داشته است . 

عصرجدید

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه