بهاره رهنما | طلاق بهاره رهنما از حاجی | همسر سوم بهاره رهنما

حرف زشت بهاره رهنما به همسر سابق حاجی / این حرکت از بهاره رهنما بعید بود

حرف زشت بهاره رهنما به همسر سابق حاجی / این حرکت از بهاره رهنما بعید بود
کدخبر : 24148

بهاره رهنما همسر سابق حاجی را با خاک یکسان کرد !

بهاره رهنما به تازگی یک جنجال جدید با استوری جدیدش به راه انداخت . بهاره رهنما بازیگر پرحاشیه و فعال سینما و تلوزیون است . او سابقه بازی در سریال های کارگردانانی چون منوچهر هادی ، مهران مدیری و سروش صحت را دارد او مدت زیادی فقط در سریال های همسر سابقش پیمان قاسمخانی ایفای نقش می کرد . بهاره رهنما در تئاتر نیز فعال ظاهر شده است و در نقش کارگردان و نویسنده به خوبی از عهده کار ها برآمده است اما استوری تامل برانگیز رهنما حسابی وایرال شد . آیا منظور بهاره رهنما همسر سابق حاجی است ؟ در ادامه این استوری جنجالی را می بینید .

بهاره رهنما

شوهر دوم بهاره رهنما که به حاجی معروف شده است قبلا با زن دیگری ازدواج کرده و صاحب دختر نوجوانی است. ...

حرکت زشت امیر مقاره با خانم بازیگر | امیر مقاره زیر قول ازدواجش زد | پای شخص دیگری در زندگی امیر مقاره بود

بهاره رهنما متولد 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک است . بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. بهاره رهنما فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوقی فضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی است. بهاره رهنما علاوه بر بازیگری، سفیر دوستی، روزنامه نگار، داستان نویس و نقاله خان نیز است. مدتی است بهاره رهنما با همسر سابق امیرخسرو عباسی درگیر شده است.

بهاره رهنما

بهاره رهنما در پاسخ به اتهاماتی که همسر اول امیر خسرو عباسی علیه وی مطرح کرده است، نوشت: این روزها که جریان های عجیب و کثیفی علیه من و خانواده ام راه افتاده میخواهم بگویم: همسرم، تمام قد کنارت هستم و از شرافتت دفاع میکنم، بعنوان یک حقوقدان به زودی کسانی رو که به تو و شرافت و صداقت و خانواده ات توهین کردند به دادگاه میکشم تا عبرتی بشه برای سایرین به گواهی قلبم و شعورم تو از شریف ترین مردان روزگاری و من اینو به همه ثابت میکنم.

اشکان خطیبی از همسرش جدا شد | واکنش آناهیتا درگاهی به طلاق اشکان خطیبی

درگیری بهاره رهنما و همسر اول امیرخسرو عباسی

بهاره رهنما همچنین با انتشار عکس سوم نوشت: بچه ها رو قربانی نکنیم فکر کن حالا متوجه علت دوری همسرم از جگر گوشه اش شدید! هر بار این پدر به سمت دخترش رفته متاسفانه براش بی آبرویی و پاپوش دوخته شده!  مهر و لبخند این بچه رو ببینید اگر پدرش اون آدم وحشتناکی که مادش میگه هست پس چطور انیس انقدر عاشقانه دوستش داره؟

بهاره رهنما

بهاره رهنما جاری(زن برادر شوهر) شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. بهاره رهنما از معدود بازیگرهایی است که تحصیلات بالایی در حد دانشگاهی دارد و شاید به همین خاطر در عرصه سینما و تلویزیون کم کار است.

برای اولین بار با فیلم افعی به سینما آمد. سپس با همسرش در فیلم عاشقانه بازی کرد. او در سال 1380 بازی در یک فیلم کمدی نان و عشق و موتور هزار را تجربه کرد که نشان از توانایی او در زمینه فیلمهای کمدی داشت.

جشن کریسمس لاکچری دختر علی دایی در لندن | دنیز دایی در لندن چه می کند

بهاره رهنما بازیگر جنجالی این روز هاست که دیگر حتی اگر نخواهد هم وارد حاشیه می شود چون خانم خانما هر کلام و کارش غیر معمول می باشد.

بهاره رهنما بازیگر پر حاشیه و البته پر انرژی سینما و تلویزیون است که همیشه نقش هایی نمکی و طنز را ایفا کرده اما حالا خیلی وقته که دیگه در اینستاگرام دیده می شود و خیلی هم از نظر کاربران دوست داشتنی نیست که هیچ هر کجا هم حرف و عکسی از او دیده شه مورد عنایت الفاظ ناجور فالوور ها هم قرار می گیرد.

بهاره رهنما

 بهاره رهنما در آخرین کاری که حضور داشت سریال نه چندان جالب "گیسو" بود که نقشی فرعی را ایفا کرد و پس آن دیگر هیچ! ظاهرا درامد مشاغل دیگر مثل برند های آرایشی و درآمد اینستایی و تبلیغات خیلی خیلی بیشتر بود و خانم خانما را با دست و پا کرد.

بهاره رهنما مدتی پیش در ترکیه نمایش نامه خوانی داشت که کلی هم حاشیه ساز شد اما برای خانم بازیگر بد هم نبود و حسابی هم خوش گذشت! اما حالا ظاهرا بعد از مدت ها در ایران نمایش نامه خوانی دارند و این روز ها در حال تمرینات هستند. بهاره خانوم در استوری های اخیرش با انتشار تصویری از خود نوشت:

برام جالبه که همیشه نقش زن هایی که به نوعی قضاوتشون کردم قسمتم میشه. زن_ دوم

پست چند جانبه خانم خانما 

دیروز خانم بهاره رهنما با انتشار از آن عکس های بی حجابش در ترکیه متنی جالب نوشت که کاربران همیشه در صحنه آن را تفسیر های مختلفی کردند.

برخی گفتن خانم از حاجی جانش جدا شده برای همین کپشن غمگین گذاشته، عده ای هم نوشتند که شما اول حرف زدن خودشتو یاد بگیر تا به اینهمه آدم توهین نکنی بعد ازین حرفا بزن! بعضی از کاربران همیشه پاچه خوار هم قربون صدقه خانم بازیگر رفتند حالا چرا خدا داند!!! در ادامه عکس و کپشن را مشاهده می کنید.

بهاره رهنما

فالوورا عاشق بهاره شدن؟!

اما یه مورد جدید هم که جالب توجه بود این است که تا چند روز پیش تعداد کامنت های منفی و فحش خانم بازیگر زیر هر پستش آنقدر زیاد بود که اگر کسی وارد پیج او میشد از میزان انرژی های منفی شخصیت او را میفهمید، اما حالا انگاری ورق برگشته و کامنت های خوب و قربون صدقه و تعریف تمجی زیاد شده!

مگر خانم بازیگر چه کرده که به یکباره نظر کاربران عوض شد و کامنت های منفی اینهمه کم؟!

اینکه نظرات را پاک می کند و یا ربات دارد معلوم نیست اما چنین چیزی هم دور از منطق است و باور پذیر نیست.

البته بهاره رهنما در این مدت یک حاشیه جدید هم داشت و آن هم شایعه جدایی و طلاق اش از حاجی بود. ماجرا از آنجا شروع شد که تولد بهاره بود و طبق انتظار صفحه اینستاگرام بهاره خانوم پر شد از عکس و استتوری و تولد بازی و حتی دختر بهاره هم از خارج برای تولد مادرش آمد اما از امیرخسرو خان هیچ خبری نبود به این مورد اضافه کنید که بهاره مدتی پیش تمام کسانی را که در اینستاگرام فالو می کرد را هم آنفالو کرد که یکی از این افراد شوهرش بود.

بهاره رهنما

همزمانی این موارد در کنار هم باعث شد که این شایعه در فضای مجازی بپیچد که بهاره و امیر خسرو از هم جدا شدند اما به یکباره بهاره خانم عکسی از تولدش منتشر کرد از حاجی جونش هم رونمایی کرد اما باز دوباره خبری از آقای شوه نیست!

شایعه طلاق که کمی کمرنگ شد دوباره شبکه های اجتماعی بهاره و حاجی رو مورد هجوم قرار دادن که این ادا اطوار ها و ایجاد حواشی بری جذب فالوور بوده که خانم رهنما از انجایی که از هیچ چیزی برای کارش دریغ نمی کند حتی آبرویش این هم سناریویی از پیش تعیین شده بود تا خانم بازیگر همچنان بر سر زبان ها باشد که هست!

البته همچین ناموفق هم نبود و هر روز بیش از پیش معروف تر می شود و پولدار تر! 

امیرخسرو عباسی همسر بهاره رهنما کیست

بهاره رهنمابازیگر سینما و تلویزیون کشورمان روز گذشته مراسم ازدواج مجددش با امیرخسرو عباسی را برگزار کرد . امیرخسرو عباسی مالک یک برند آرایشی بهداشتی است که مدتی است بهاره رهنما کارهای تبلیغاتی را برای او انجام میدهد.

بهاره رهنما

با امیرخسرو عباسی بیشتر آشنا شوید

امیر خسرو عباسی مالک برند بهداشتی هاینس و آرایشی ژاکسی است که بهاره رهنما مدتی پیش تبلیغات این محصولات آرایشی را انجام می داد .

بهاره رهنما

مراسم ازدواجبهاره رهنما با امیرخسرو عباسی

بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسمخانی است و دختری به نام پریا دارد. بهاره رهنما بعد از جدایی از پیمان قاسمخانی در یکی از مصاحبه هایش گفته بود :پیمان قاسمخانی قدیمی ترین دوست زندگی من است و ما 24، 25 سال است که با هم دوستیم و ادامه پیدا نکردن زندگی مشترکمان دلیل نمی شود که دوستی مان لطمه ببیند.

جدا از این من فَنِ پیمان قاسمخانی هستم. او رفیق خوبی برایم است و امیدوارم این فرهنگ خصوصا در میان کسانی که بچه دارند جا بیفتد. چون بچه ها حتی اگر 50 یا 60 سالشان هم شود باز هم پدر و مادرشان را در کنار هم می بینند و در کنار هم می خواهند. 

منبع : شایانیوز : رکنا : نمناک 

بهاره رهنما

بهاره رهنما

 بیوگرافی بهاره رهنما و همسرش

بهاره رهنما متولد 10 آذر 1352 در اراک بازیگر ، فیلمنامه نویس و نویسنده کتاب است

 

فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی بوده و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد

 

اعضای خانواده

بهاره در روستای هزاوه اراک بعنوان فرزند دوم به دنیا آمد ، یک خواهر بزرگتر بنام بهانه متولد 1343 و یک برادر دوقلو بنام رهام دارد که دکتر می باشدپدرش مرحوم جلال رهنما تاجر و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) می باشد

 

از روستا تا انگلیس و انقلاب

بهاره رهنما در سال 1354 وقتی 2 ساله بود با خانواده از اراک به تهران نقل مکان کردند اما با وقوع انقلاب اسلامی در سال 1357 ایران را ترک و به انگلستان رفتند

طولی نکشید که با فروکش التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند

 

بچه سرتق عاشق بازیگری

تا 10 سالگی جز اینکه بچه حاضر جواب و سرتق جمع بودم ، کلی ترانه و قصه برای ادا درآوردن در جمع بزرگ تر ها تو آستین داشتم

اما با دیدن یکی از فیلم های علیرضا داوود نژاد عاشق بازیگری شدم و تصمیم گرفتم شغل آینده ام همین باشد

 

رقیب عشقی

در 14 سالگی بعد از آشنایی با عباس معروفی یکی از دوستان پدرم رقیب تازه ای برای عشق بازیگری ام پیدا شد و آنهم نوشتن داستان بود

 

بازیگری از 17 سالگی

در نهایت سال 1370 وقتی 17 ساله بود در فراخوان تست بازیگری حاضر شد و پس از قبولی اولین بار در فیلم «افعی» کنار جمشید هاشم پور جلوی دوربین رفت

 

ورود به دانشگاه

سال 1370 بخاطر اینکه جهشی درس خوانده بود توانست وارد دانشگاه شود و پس از گرفتن لیسانس ادبیات نمایشی به دانشگاه حقوق رفت

ایشان در کنار تحصیل نمایش نامه می نوشت و کارگردانی تئاتر تجربه کرد

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • نگار
    0

    چقدر تو اون لباس سبزه شیکمشو داده تو تا دکمه کت بسته بشه🤣🤣

  • ناشناس
    0

    حالمون بهم خورد از بس میریم اینترنت بهاره رهنما رو میبینیم بابا خفه نشد این آه اه

  • 0

    کاش بجای صورت ، قد و عقلتو جراحی میکردی 😂.

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه