ثروت دختر علی دایی | رقص دختر علی دایی | همسر دختر علی دایی

جشن کریسمس لاکچری دختر علی دایی در لندن | دنیز دایی در لندن چه می کند

جشن کریسمس لاکچری دختر علی دایی در لندن | دنیز دایی در لندن چه می کند
کدخبر : 24204

بپر بپر دختر علی دایی در خیابان لندن

به گزارش رصداقتصادی : علی دایی بازیکن بزرگ و پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس در ایران زندگی می کند . او دو دختر از دو ازدواجش دارد . ازدواج اول علی دایی ناموفق بوده است دنیز دختر بزرگ علی دایی هم اکنون با مادرش در لندن زندگی می کند . علی دایی چندین بار در سال به او سر می زند . ویدیو های زیادی از دختر علی دایی هر ساله در اینستاگرام پخش می شود که حواشی خاص خودش را دارد . دایی از بزرگترین و محبوب ترین فوتبالیست های نسل خودش است او دست به خیر است و بارها این موضوع را در آزادی زندانی ها نشان داده است . در ادامه ویدیویی از جشن کریسمس دنیز دایی در لندن می بینید .

دنیز دختر علی دایی روزهای زمستانی و نزدیک به کریسمس خود را می گذراند و به تازگی با انتشار تصویریش در کافه اینستاگرام خود را بروزرسانی کرد.

 

دنیز دایی دختر اول علی دایی شهریار محبوب ایران است که هنوز در سن نوجوانی خود به سر می برد اما چون از کودکی در لندن بزرگ شده با آداب و قوانین اروپایی هم زندگی می کند. 

دنیز دایی همراه با مادرش مریم در انگلستان است و پدر خود را خیلی کم می بیند اما باز هم همانند پدرش خفن و محبوبه. وی در اینستاگرام خود در این دو سه ماه اخیر 40 هزار دنبال کننده جذب کرده که دوست دار او هستند و از پست و استوری هایش استقبال می کنند.

علی دایی

دنیز دایی زیاد نوشتن به فارسی رو بلد نیست به همین دلیل هر چیزی که بخواهد در کپشن بنویسد به انگلیسی می باشد که البته خیلی از کاربران متوجه آن نمی شوند! او از روزمرگی و گشت و گذار با دوستانش تصاویری انتشار می دهد، گاهی هم از رقص های حرفه ای که انجام داده ویدیو ثبت می کند. نوع پوشش و استایل این دختر زیبا خارجی طور است و اعتقادی به حجاب ندارد که آن هم بسته به سلیقه هر شخص است. در ادامه تصاویر جدید او را مشاهده می کنید که بدون فیلتر های اینستایی و نچرال از خود پست کرد.

 

دنیز دایی دختری تلاشگر و موفق است و هوش بالایی هم دارد. دخترجذاب علی دایی تحصیلات دوره دبیرستان را به پایان رساند و نکته جالب اینکه دختر اول علی دایی جزو دو درصد دانش آموز برتر انگلیس شد.

علی دایی

 یکی از دوستان ونزدیکان دنیز در واکنش به این موفقت دختر علی دایی نوشت:

جذاب من دنیز عزیزم خبر خوشحالی پایان تحصیلات دبیرستانت را شنیدم که در تمام انگلیس نفر برتر شدی بسیار تبریک میگم که با تلاش مستمر بدون سرمایه پدر در بهترین مدرسه انگلیس با موفقیت قبول شدی به شما و مامان نازنینت که بدور از هر حاشیه ای فقط و فقط به فکر موفقیت و شکوفایی ات بوده و هست تبریک میگم نازنینم از چشم بد دور باشی و در پناه حق به موفقیت‌های بیشتر در زندگیت برسی شاد باشی افتخار پدر و مادر و دوستدارانت تبریک تبریک تبریک

 

در حال حاضر علی دایی بر خلاف تصور دو فرزند دارد . اما بیشتر رسانه ها عکسهای نورا دایی فرزند دومش را منتشر کرده اند. البته سن دقیق دنیز را هنوز کسی نمی داند و بیوگرافی خاصی از او در دسترس نیست.

 

ماجرای بر سر زبان افتادن دنیز دایی از انجایی شروع شد که علی دایی در برنامه نود به اسم دخترش قسم خورد به جان نورا نمی بخشم . اما مایلی کهن در جواب گفت بهتر است بگوید به جان دنیز نمی بخشم . بر این اساس ماجرای همسر سابق علی دایی بر سر زبانها افتاد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • لیمو
    0

    دنیز دایی رفته لندن

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه