طلاق الهام حمیدی | همسر اول الهام حمیدی | عشق جدید الهام حمیدی

چهره بدون آرایش الهام حمیدی کولاک کرد | این پیرزن الهام حمیدی است

چهره بدون آرایش الهام حمیدی کولاک کرد | این پیرزن الهام حمیدی است
کدخبر : 24233

الهام حمیدی طلاق گرفت

به گزارش رصداقتصادی : چهره ساده و بدون آرایش الهام حمیدی در اینستاگرام سروصدا کرد . الهام حمیدی بازیگر کم حاشیه سینما و تلوزیون است که چهره بدون آرایش خود را منتشر کرد . این عکس از الهام حمیدی حواشی ای داشت و با نظرات متفاوت کاربران روبرو شد . برخی کاربران قوربون صدقه خانم بازیگر رفتند و برخی دیگر انتقاداتی از میزان آرایش الهام حمیدی داشتند .

الهام حمیدی

الهام حمیدی بازیگر سرشناسی است که هر از گاهی تصویری از خود در اینستاگرام منتشر می کند اینبار هم با ارایشی زیبا و موهای بافت زده ظاهر شد.

 توهین زشت همسر مهدی قائدی به برادر شوهرش | فحش عجیب همسر مهدی قائدی به برادر مهدی قائدی

 الهام حمیدی بازیگر جذاب و معروف ایرانی است که البته الهام حمیدی در چند سال اخیر با وجود اینستاگرام و قرتی بازیایی که دراورد بسیار از از خود بیخود شد و طرفداران الهام حمیدی هم ریزش کرد. الهام حمیدی حالا خود را خوشتیپ ترین می داند که این طرز فکر الهام حمیدی در فضای مجازی با نظرات منفی کاربران همراه شد.

الهام حمیدی

 الهام حمیدی در یکسال اخیر با فاصله بسیار کم دو بار زایمان داشت و مادر شد که این هم مردم را خیلی متعجب کرد! از این ها که بگذریم خانم بازیگر برخلاف نقش های آرامی که ایفا می کند در واقعیت بسیار از خودراضی و جلف است. او علاقه زیادی به میکاپ های غلیظ دارد و بنظرش سلبریتی ها باید در رفاه کامل زندگی کنند!

 

الهام حمیدی در اینستاگرام اغلب تصاویر خود را با آرایش های عروس وار منتشر می کند و تیپ های رنگی هم دوست دارد. در ادامه پست جدید خانم بازیگر را مشاهده می کنید که خیلی هم نزدیک به چهره شان گرفته و منتشر کرده اند.

 

زندگی شخصی الهام حمیدی

الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. او لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد اسلامی دارد. او دو برادر کوچکتر از خود نیز دارد.

 

برادر ، پدر و مادر الهام حمیدی

 آشپزی اش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد.

از بین بازیگران ایرانی علاقه فراوانی به عزت ا… انتظامی و اکبر عبدی دارد و از بین خانمها فاطمه معتمدآریا و گوهر خیراندیش را دوست دارد.از بین خوانندگان صدای اصفهانی، عبداللهی و رضا صادقی است.

الهام حمیدی

خوانندگان مورد علاقه الهام حمیدی 

او به هر دو موسیقی سنتی و پاپ علاقه مند است. در جشن خانه سینما جایزه بهترین نقش مکمل را از آن خود کرد تا همگان بیشتر تواناییهای او را تایید کنند.

استانبول گردی لیندا کیانی کولاک کرد | لیندا کیانی همسرش را پنهان کرد

پدر او در جوانی تئاتر کار میکرده، عموی پدرش گوینده رادیو بوده و در واقع این استعداد در خانواده آنها وجود داشته است. یک ترم به کلاسهای بازیگری رفته است و همان کلاسها بود که برای بازی در آوایی در گلستان آقای رامین لباسچی انتخاب شد. تا به حال در معجزه ازدواج، کوی دامون، نقش سنگ، جوان امروز، مسافری از هند، باران عشق، خیلی دور خیلی نزدیک، زیر تیغ و شوق پرواز بازی کرده است.

الهام حمیدی

الهام حمیدی در کنار همسرش

سیزدهمین روز از بهمن ماه 97 بود که الهام حمیدی بازیگر کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار خبری از ازدواجش به روز کرد و چند ماه بعد در آخرین روز از فروردین ماه 98 مراسم ازدواج این بانوی هنرمند برگزار شد.

 

فرزند الهام حمیدی

12 خردادماه سال 99 بود که الهام حمیدی با انتشار پستی خبر از تولد پسرش داد و برای اولین بار مادر شدن را تجربه کرد.

الهام حمیدی

به دنیا آمدن پسر الهام حمیدی 

دلنوشته الهام حمیدی برای تولد پسرش:

لحظه شماریمون برای گرفتن دستای کوچولوت به پایان رسید

پسرم، با اومدنت زندگیمون رو زیباتر کردی، دنیایی شدنت مبارک.. 1399/3/12

مردم او را با مسافری از هند میشناسند. مسافری از هند مجموعه تلویزیونی به کارگردانی قاسم جعفری و تهیه کنندگی صدیقه صحت است. داستان فیلم:رامین نادری (سروش گودرزی) برای درس خواندن به هندوستان می رود. او که قرار است با دختر دایی خود پروانه (الهام حمیدی) ازدواج کند، با دختری هندی به نام سیتا (شیلا خداداد) آشنا می شود و او را برای ازدواج به ایران می آورد اما ورود سیتا به ایران مشکلاتی را به وجود می آورد...

 

عکس زیبا از خانم حمیدی 

الهام حمیدی در سال 1385 در سریال زیر تیغ به کارگردانی محمدرضا هنرمند در نقش مریم بازی کرد. این سریال، در جشنوارهٔ تولیدات تلویزیونی رم شرکت کرد که از پنج جایزهٔ جشنواره، دو جایزه را به خود اختصاص داد.

الهام حمیدی

الهام حمیدی و فاطمه معتمدآریا و پرویز پرستویی در زیر تیغ

او در سال 1386 در فیلم سینمایی محیا به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی اکبر خواجویی به ایفای نقش پرداخت. جاوید دانشجوی پزشکی که از دیدن مردگان هراس دارد، به طور اتفاقی در یک مراسم ختم در گورستان با محیا(الهام حمیدی)، دختری که بعداً درمی یابد همکار او در بیمارستان است آشنا می شود و...

الهام حمیدی

اخلاقتو خوب کن با بازی الهام حمیدی

الهام حمیدی در سال 1390 در نقشی کاملا متفاوت در فیلم اخلاقتو خوب کن به ایفای نقش پرداخت. اخلاقتو خوب کن عنوان فیلمی است در ژانر کمدی اجتماعی، به تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی و کارگردانی سید مسعود اطیابی. فیلمنامهٔ این فیلم را رضا مقصودی نوشته است.

 

الهام حمیدی در اتاق گریم سرزمین کهن

الهام حمیدی بازگر توانایی که سریال روزهای بی قراری جدیدترین فیلم او از تلویزیون بود تصویری از گریمش در سریال سرزمین کهن منتشر کرد. الهام حمیدی در سرزمین کهن نقش مادرخوانده رهی را بازی کرده که شخصیت محوری و نقش اول داستان است.

 

الهام حمیدی با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت:

در آخرین روزهای سریال سرزمین کهن و ادامه تجربه لذت بخش کار با اقای کمال تبریزی ، گارگردانی نمونه و در کنار یه تیم حرفه ای و همکاران مهربون و پر انرژی و تشکر ویژه از اقای جمال حاتمی (دستیار کارگردان ) و دوست عزیزم سولماز صدر الاشرافی( گریم )

 

درباره سریال سرزمین کهن بیشتر بدانید

«سرزمین کهن» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی سیدجمال سیدحاتمی مراحل پایانی تولید را می گذراند. این سریال به بررسی وقایع سیاسی، تاریخی و اجتماعی ایراناز سال1320 خورشیدی تاانقلاب 1357و در بستر زندگی یک پسر نوجوان می پردازد. فصل اول این مجموعه در بهمن ماه سال922 روی آنتن رفت اما پس از پخش چهار قسمت از سریال، توهین و تحریف تاریخ ایل بختیاری از آن برداشت شد و موجی از اختلافات را در میان این افراد در پی داشت و پس از مدتی هم متوقف شد. اما به گفته سیدجمال حاتمی به ما فصل جدید این سریال با افزوده شدن بازیگران جدید روزهای پایانی خود را می گذراند.

پیش از این گفته شده بود که زمان پخش این سریال بعد از به اتمام رسیدن پخش «معمای شاه» است اما هنوز زمان قطعی برای پخش «سرزمین کهن» مشخص نشده است. فصل اول این سریال از شبکه سه سیما پخش شد و فصل جدید آن از شبکه یک سیما پخش می شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • ناشناس
    2

    چهره اش بدون آرایش نیست بدون گریم است

  • ناشناس
    10


    من قبلا ازت خوشم میومد

  • ب ف
    7

    پیر چهره ساعت ۴ صبح وقتی از خواب بیدار میشی باید تورو دید

  • ناشناس
    15

    بدونه ارایشم خشگله😄😉

  • من
    5

    آرایش داره که.

  • من
    6

    آرایش داره دیگه.

  • ناشناس
    6

    الهام جون بدونه ارایش کردن حال کردن باه

  • شیدا
    10

    فکر کنم خیلی زشت باشه اینطور در مورد دیگران حرف بزنیم یعنی چی پیرزن الهام حمیدی تازه مگه چند سالشه که بی آرایش پیرزن باشه من فکر میکردم تیترای خبرنگارای ترکیه خیلی زشته

  • مختار
    10

    کجاش پیرزنه دختر به این خوشگلی..کاش عکس خودتم بذاری تا مقایسه کنیم

  • مهرداد
    12

    اون موقع که بدون آرایش بودی ، بد جوری عاشقت میشدم و ....
    الی جون

    اما حالا از بس آرایش می‌کنی، حالم بهم میخوره

    • ناشناس::مذکر یا مونث مسئله این است
      7

      والا الهام جون ماشا الله همش جووونن بعد بی آرایش کجا بود دوستان خل وچل من فقط حاشیه سازی میکنید

  • ابوالفضل لطفی
    15

    الهام حمیدی واقعا زیباست

  • ناشناس
    12

    کجاش پیرزنه ؟ قشنگه که بنده خدا !

  • ناشناس
    17

    با ارایش لو لو شفتالو شده

  • ناشناس
    6

    اینکه آرایش داره گریم نکرده😏

    • ناشناس
      5

      انصافا شوهرش خیلی از خودش خوشگلتره

  • ناشناس
    3

    جنس عالیه

  • محمد
    2

    هرچه باشیم آخرش همه به زیر خاک میرویم زشت یا زیبا گدا یا دارا

  • دیبا
    1

    هیچ عکسی ازخانم حمیدی بدون آرایش نبود؟

  • Shahrooz
    4

    چهره خوبی و صدای خوبی داره من خوشم میاد ازش 👌🌹

  • پ
    4

    خیلیم خوشکله دوست داشتنیه

  • ناشناس
    4

    میمون هم ارایش کنه گوگل میشه 😁😊😊😊😊😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😊😊😊 😊😊😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁 واقعیت است انسان خوشگل به خانم میگن شخصیت داشته باشه نه ۲ کیلو ارایش کنه پیش مردم خودش و زیره سوال ببره

  • امیر
    8

    با ارایش بیاراش زیبایی به تمام معنا

  • ناشناس
    3

    اینا همشون اگه چیزی به خودشون نمالن بادمجونم بارشون نمیکنن

  • سورنا اشکانی
    8

    نزدیک نیم قرن سن داره خوب ننه ما هم سن این بود سه تا نوه داشت

  • ملیحه
    1

    خیلی زشته که به ایشون میگی پیر خجالت نمیکشید شوهرش میبینه چرا اینطوری مینویسید

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه