همسر مهدی قائدی | انگشتر همسر مهدی قائدی

اسب چند صد میلیونی همسر مهدی قائدی در دبی غوغا کرد | ثروت همسر مهدی قائدی از کجا آمد

اسب چند صد میلیونی همسر مهدی قائدی در دبی غوغا کرد | ثروت همسر مهدی قائدی از کجا آمد
کدخبر : 24284

لاکچری بازی همسر مهدی قائدی

به گزارش رصداقتصادی : همسر مهدی قائدی در اینستاگرام حسابی جنجال ساز شده است . همسر مهدی قائدی همواره در حال انتشار فیلم و عکس های مختلف از خودش است . همسر مهدی قائدی همواره در اینستاگرام در حال درآمدزایی نیز می باشد . همسر مهدی قائدی با رفتن مهدی قائدی به باشگاه اماراتی به دبی نقل مکان کرد و در آن جا زندگی می کند . در ادامه ویدیوی دیده نشده از همسر مهدی قائدی در حال اسب سواری در دبی را مشاهده می کنید .

ستاره معصومی ویدیویی منتشر کرد که به همرا تعدادی از دوستانش در بیابان های اطراف دبی مشغول سوار کاری هستند . ستاره معصومی این روزها فقط زن مهدی قائدی نیست و حالا برای خودش در اینستاگرام به یک چهره جذاب تبدیل شده و بی راه نیست اگر بگوییم ستاره حالا بلاگر و شاخ اینستاگرام است.

همسر مهدی قائدی

 ستاره معصومی بعد از اینکه مهدی قائدی از استقلال جدا شد و راهی امارات شد به یکباره تغییر کرد تو گویی انگار از غُل و زنجیر آزاد شده. ستاره کم کم حجابش آب رفت و دیگر خیلی راحت و بدون هیچ ملاحظه ای عکس و استوری از خود منتشر می کرد. استوری هایی که حتی برخی معتقدند ممکن است برای مهدی قائدی هم گران تمام شود.

توهین زشت همسر مهدی قائدی به برادر شوهرش | فحش عجیب همسر مهدی قائدی به برادر مهدی قائدی

ستاره معصومی با فاصله سنی هفت سال از مهدی قایدی بزرگتر است و به همین دلیل مورد قضاوت شدید کاربران قرار می گیرد. وی توسط شهرت مهدی و تصاویر نامتعارف از استایل های داف طور خودش توانست به بیش از نیم میلیون فالوور برسد و به یک شاخ اینستایی نیز تبدیل شود. در ادامه ویدیویی که ستار معصومی همانند بلاگر ها در یک رستوران از قهوه طلایش منتشر کرد را مشاهده می کنید.

همسر مهدی قائدی

 

البته فخرفروشی ستاره معصومی فقط در رستوران رفتن و قهوه خوردن خلاصه نمی شود. خانم به تازگی استوری منتشر کرده که با چند نفر از دختران و خانوم هایی ایرانی به دل صحرا زدند و مشغول سوارکاری هستند. در این ویدیو هم ستاره و همراهانش حجاب خیلی درست و حسابی ندارند.

 

البته باز جای شکرش باقی است که ستاره سوژه جدید برای فخرفروشی استفاده کرد چرا که تا مدت ها زنِ آقا مهدی قائدی دائما از تراس برج بلند بالایی که آنجا ساکن هستند، منظره بیرون را صبح به صبح نشان کاربران می داد و بعد هم رفت سراغ برج خلیفه دبی و راه به راه از آن استوری می گذاشت.

همسر مهدی قائدی

دلایل رفتار همسر آقای فوتبالیست!

برخی بر این باورند که دلیل نمایش های ستاره معصومی همسر مهدی قائدی از زندگی اشرافی و لوکس خود در دبی ذوق زدگی اوست و بعد از مدتی برای او عادی می شود و رفتار او طبیعی تر خواهد بود. همسر مهدی قائدی هم می خواهد بلاگر باشد و هم همسر یک فوتبالیست! هم در مسائل فوتبالی مهدی دخالت می کند و هم سبک زندگی خودش را به نمایش می گذارد!

البته این را هم نباید نادیده گرفت که ستاره پیش از ازدواج با مهدی یک زندگی خیلی عادی و معمولی داشته حتی برخی رسانه ها گفته اند او پیشتر به عنوان یکی از پرسنل در یک کلینیک زیبایی مشغول به کار بود و وقتی که با مهدی ازدواج کرد از فرش به عرش رسیده و سعی دارد از این زندگی لاکچری نهایت لذت را ببرد.

همسر مهدی قائدی

ستاره کم کم از مهدی زد جلو!

اگر سری به نظرات فالوور ها بزنید متوجه تغییر نظرات می شوید. خیلی ها قبلا مهدی را حیف می دانستند و همسرش را پیرزن و شوگرمامی خطاب می کردند حالا همه ستاره را سر می دانند و مهدی را کم!

البته این خوشگل شدن و ستاره دست رنج مهدیه که با پول هر کسی میتونه خوشگل و عمل کرده و مارک پوش بشه! البته ستاره خانم باید مراقب استایلشان در ایران باشند که برای آقای شوهر جوان در تیم ملی دردسر ساز نشود.

همسر مهدی قائدی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه