هشدار هواشناسی

هشدار هواشناسی به مردم | برف و کولاک در راه است

هشدار هواشناسی به مردم | برف و کولاک در راه است
کدخبر : 24335

هشدار جدی هواشناسی به مردم

به گزارش رصداقتصادی : هشدار هواشناسی به مردم در مورد وضعیت جوی منتشر شد . هواشناسی از وضعیت جوی ناپایدار تا آخر هفته و احتمال برف و کولاک خبر داد . هشدار هواشناسی بسیار جدی بوده است و به مردم توصیه کرده که به کوهنوردی نروند زیرا وزش باد شدید و ناپایداری هوا خطرات بسیاری را به دنبال خواهد داشت . 

 

مدیر کل هواشناسی استان تهران با بیان اینکه در ارتفاعات بارش برف همراه کولاک و در برخی ساعات مه آلود خواهد بود، گفت: از اواخر دوشنبه و تا سه شنبه سامانه بارشی دیگری همراه وزش باد پیش بینی می شود.

 

مجتبی جلالی مدیرکل هواشناسی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: نقشه های پیش یابی هواشناسی نشان می دهد وضعیت جوی استان تهران تا ۲۴ ساعت آینده آسمانی ابری همراه با بارش باران و احتمال بارش برف و در ارتفاعات بارش برف همراه با کولاک برف و در برخی ساعات مه آلود خواهد بود.

 

وی گفت: برای روز یکشنبه انتظار آسمانی نیمه ابری به تدریج کاهش ابر همراه با غبار محلی و در نوار جنوبی استان گاهی وزش باد خواهد بود.

 

مدیرکل هواشناسی استان تهران افزود: از اواخر روز دوشنبه تا عصر سه شنبه با توجه به ورود سامانه بارشی دیگر به استان، آسمانی ابری همراه با بارش باران و در برخی ساعات بارش باران و برف و برای ارتفاعات بارش برف، کولاک برف و در برخی ساعات مه آلود، همراه با وزش باد و گاهی اوقات وزش نسبتا شدید پیش بینی می شود.

 

وی با اشاره به اینکه از اواخر وقت سه شنبه تا پایان روز چهارشنبه آسمان نیمه ابری تا قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود، در ادامه گفت: با توجه به تناوب بارش و وزش باد در روزهای یاد شده، توقف انباشت آلاینده ها و نیز از سه شنبه شب کاهش دما مورد انتظار است.

 

جلالی تصریح کرد: بیشینه و کمینه دمای امروز تهران ۸ و ۴ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد و در روزهای آینده کمینه دمای شهر تهران به یک درجه زیر صفر خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه