فروش فوق العاده ایران خودرو

جزئیات فروش فوق العاده ایران خودرو اعلام شد | فروش استثنایی ایران خودرو

جزئیات فروش فوق العاده ایران خودرو اعلام شد | فروش استثنایی ایران خودرو
کدخبر : 24371

حراج استثنایی ایران خودرو

به گزارش رصداقتصادی : فروش فوق العاده ایران خودرو قرار است به زودی آغاز شود . فروش فوق العاده ایران خودرو در آذر ماه در هفته های گذشته برگزار شد . فروش فوق العاده ایران خودرو از سال های گذشته آغاز شده است و چندین دوره این طرح برگزار شده است . فروش فوق العاده ایران خودرو شرایط مختلفی نیز دارد . در ادامه جزئیات جدید از این شرایط جدید فروش فوق العاده ایران خودرو را می خوانید .

فروش فوق العاده ایران خودرو

اعلام شرایط جدید پیش‌فروش و ثبت‌نام سایپا و ایران خودرو

با وجود افزایش قیمت دلار، همچنان قیمت ماشین در بازار آزاد بسیار بالاتر از قیمت پیش فروش ایران خودرو و فروش فوق‌العاده سایپا است و گاهی این اختلاف قیمت به ۱۵۰ میلیون تومان هم می‌رسد؛ بنابراین خرید خودرو صفر از درب کارخانه هنوز هم یک فرصت طلایی برای متقاضیان ماشین‌های داخلی محسوب می‌شود.

  فوری | خبر خوش رئیسی به مردم | یارانه از اول دی ماه دو برابر شد

بنابر اعلام خودرو ۴۵، اگر قصد خرید ماشین صفرکیلومتر را از خودروسازی‌های داخلی دارید، این فرصت طلایی را از دست ندهید و در طرح فروش فوق‌العاده­ای که به مناسبت روز پرستار و سالروز تولد حضرت زینب (س) از طرف سایپا و ایران خودرو ارائه شده شرکت کنید.

 

آخرین اخبار شرایط ثبت نام سایپا در آذر ۱۴۰۰

درطرح ثبت نام جدید سایپا که از روز ۹ صبح شنبه ۲۰ آذرماه شروع شده، این تولیدکننده داخلی خودروهای پرفروش و پرطرفدارش را برای علاقه‌مندان ارائه کرده است. در طرح جدید ثبت نام سایپا، کوییک با گیربکس معمولی با قیمت حدود ۱۶۵ میلیون تومان و تحویل ۹۰ روزه عرضه شده است. قیمت کوییک R با گیربکس معمولی در این طرح حدود ۱۷۵ میلیون تومان است، تیبا SX موتور M۱۵ با قیمت حدودی ۱۱۸ میلیون و تیبا EX۲ رینگ فولادی با قیمت حدودی ۱۲۵ میلیون تومان عرضه شده. برای اطلاع از قیمت دقیق خودروهای عرضه شده توسط سایپا در این طرح به وب سایت خودرو ۴۵ یا سایت رسمی سایپا مراجعه کنید.

در صورتی که پیش از این در وب سایت سایپا عضو شده‌اید و در قرعه‌کشی‌های انجام شده موفق نبوده‌اید، این بار هم شانس خودتان را برای فروش فوق ‌العاده سایپا امتحان کنید. مزیت ثبت‌نام در این طرح این است که اگر برنده قرعه‌کشی باشید می‌توانید در ۹۰ روز مالک خودروی سواری دلخواه‌تان شوید.

 

شرایط ثبت‌نام  جدید ایران خودرو

ایران خودرو به عنوان اولین شرکت تولیدکننده خودروهای داخلی با کیفیت هم طرح فروش فوق‌العاده جدیدی را برای طرفداران محصولات این شرکت خودروسازی در نظر گرفته است. در طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو که از ۲۱ آذر ماه شروع شده و تا ۲۳ آذرماه ادامه دارد، خودروهای پرطرفدار این برند مانند رانا پلاس، پژو ۲۰۶، پژو پارس و... با قیمت نهایی و موعد تحویل سه ماهه ارائه شده‌اند.

قیمتی که ایران خودرو برای محصولاتش در نظر گرفته هم از قیمتی که این ماشین‌ها در بازار آزاد به فروش می‌رسند منصفانه‌تر است. به عنوان مثال در طرح ثبت نام ایران خودرو آذر ۱۴۰۰، پژو ۲۰۷ دستی (سقف شیشه‌ای) با قیمت حدود ۲۳۳ میلیون تومان عرضه شده است. برای پژو پارس tu۵ قیمت حدود ۱۷۱ میلیون تومان در نظر گرفته شده و قیمت پارس سال حدود ۱۶۵ میلیون تومان است.

اگر طرفدار پروپاقرص هایما اس ۷ توربو شارژ اتوماتیک یا هایما اس ۵ (AT۶) توربو شارژ هستید، یک خبر خوش برایتان داریم. ایران خودرو از روز ۱۷ آذر ۱۴۰۰ فروش این خودروها را بدون قرعه‌کشی آزاد کرده است. در این ثبت‌نام ایران خودرو تا زمانی که ظرفیت خودروهای موجود تکمیل نشود امکان خریداری آن‌ها را دارید. زمان تحویل خودروهای بدون قرعه‌کشی این ماشین‌ها هم زمستان ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است.

 

شرایط متقاضیان برای ثبت‌نام سایپا طرح جدید

مطابق شرایط پیش فروش سایپا، متقاضیان برای شرکت در این طرح باید بالای ۱۸ سال بوده و گواهی‌نامه رانندگی پایه سوم داشته باشند.

امکان انتقال خودرو به دیگران به صورت وکالتی وجود ندارد.

نباید طی ۴۸ ماه گذشته خودرویی را از شرکت‌های خودرو سازی داخلی خریداری کرده باشید.

نباید پلاک انتظامی به نام متقاضی باشد. در صورت لغو این بند تا سه سال امکان ثبت‌نام در طرح‌های پیش فروش ارائه شده توسط ایران خودرو و سایپا را نخواهید داشت.

برای واریز وجه فقط باید از شماره‌حساب، شماره کارت و شماره شبا متعلق به متقاضی استفاده شود. در صورت وارد کردن اطلاعات نادرست در این بخش مسئولیت ثبت نام بر عهده متقاضی خواهد بود.

طبق شرایط ثبت نام سایپا، شماره تلفن همراه وارد شده در وب سایت این شرکت باید متعلق به متقاضی باشد.

کد پستی متقاضی باید با کد نمایندگی برای یک استان باشد. اگر متقاضی کد نمایندگی را درست انتخاب نکند، مسئولیت آن بر عهده شخص خواهد بود.

مشتریان حقوقی طبق شرایط ثبت نام سایپا اجازه شرکت در طرح‌های پیش فروش و فروش فوق ‌العاده این شرکت را ندارند.

حداکثر ۵ ماه بعد از تحویل گرفتن خودرو و کارکرد ۱۰۰۰ کیلومتری آن، باید ماشین را برای سرویس‌های اولیه به نمایندگی‌های مجاز گروه خودروسازی سایپا ببرید. در غیر این صورت گارانتی ماشین باطل خواهد شد.

با هر کد ملی فقط اجازه شرکت در یکی از طرح‌های ثبت نام سایپا امروز یا ایران خودرو را دارید.

 

شرایط متقاضیان برای ثبت‌نام در طرح جدید ایران خودرو

برای شرکت در قرعه‌کشی ایران خودرو و خرید یک ماشین صفر از این شرکت خودروسازی داخلی باید متقاضیان شرایط زیر را در نظر داشته باشند.

شماره تلفن همراه وارد شده در سایت باید حتماً به نام متقاضی باشد.

حداقل ۴۸ ماه از آخرین خرید خودروی متقاضی گذشته باشد.

متقاضی دارای گواهینامه رانندگی بوده و حداقل ۱۸ ساله باشد.

متقاضی ثبت‌نام ایران خودرو دارای حساب بانکی معتبر برای واریز وجه باشد.

متقاضی نباید در دو قرعه‌کشی به صورت هم‌زمان شرکت کرده باشد.

دارنده هر کد ملی فقط مجاز است که برای یک خودرو سواری ثبت نام کند.

افراد حقوقی حق شرکت در طرح‌های واگذاری خودرو صفر این شرکت را ندارند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه