فروش فوق العاده سایپا

هشدار به متقاضیان فروش فوق العاده سایپا | لیست برندگان حراج بزرگ سایپا

هشدار به متقاضیان فروش فوق العاده سایپا | لیست برندگان حراج بزرگ سایپا
کدخبر : 24376

جزئیات قرعه کشی فروش فوق العاده سایپا

به گزارش رصداقتصادی : فروش فوق العاده سایپا در آخر هفته گذشته انجام شد . فروش فوق العاده سایپا در دو روز انجام شد وبرندگان آن نیز امروز مشخص شدند . فروش فوق العاده سایپا شرایطی نیز دارند که متقاضیان باید مطابق با آن اقدام به ثبت نام نمایند . در ادامه جزئیات جدید فروش فوق العاده سایپا می خوانید .

قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده سایپا امروز ۲۸ آذرماه ۱۴۰۰  جزئیات قرعه‌کشی سایپا ویژه طرح جدید فروش فوق العاده محصولات در آذر ۱۴۰۰ امروز ساعت یک انجام می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، گروه خودروسازی سایپا، اقدام به عرضه ۶ محصول شامل کوییک با گیربکس معمولی، کوییک. آر، تیبا صندوقدار، تیبا، تیبا ۲ و کوییک پلاس اتوماتیک کرده و آن‌ها را در طرح فروش فوق العاده ارائه داده است.

براین اساس، امروز ۲۸ آذر قرعه کشی این مرحله از ثبت‌نام با حضور نهاد‌های نظارتی برگزار خواهد شد.

فروش فوق‌العاده محصولات سایپا باهدف تنظیم بازار و پاسخ‌گویی به نیاز‌های مشتریان واقعی و مصرف‌کنندگان به‌اجرا درآمده و باتوجه به اجرای برنامه‌های مختلف پیش‌فروش و فروش فوری فوق‌العاده محصولات در کنار امکان فک رهن اسناد خودرو‌های عرضه شده در طرح‌های قبلی، پیش‌بینی می‌شود به زودی هیجانات کاذب از بازار خودرو تخلیه شده و قیمت محصولات به ثبات و پایداری برسد.

فروش فوق العاده سایپا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه