وضعیت آب و هوا

هشدار هواشناسی | بارش برف و باران از فردا

هشدار هواشناسی |  بارش برف و باران از فردا
کدخبر : 24419

کارشناس هواشناسی گفت: شدت بارش روز سه‌شنبه در استان‌های چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شرق خوزستان است.

به گزارش رصداقتصادی: کارشناس هواشناسی گفت: شدت بارش روز سه‌شنبه در استان‌های چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شرق خوزستان است.

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی تصریح کرد: امشب در استان‌های خوزستان، لرستان، جنوب ایلام، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال فارس، شمال بوشهر و برخی مناطق استان‌های اصفهان، یزد، شمال خراسان جنوبی و جنوب خراسان رضوی بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و در مناطق سردسیر و کوهستانی، بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

او ادامه داد: روز دوشنبه در شمال غرب، غرب و جنوب غرب کشور، دامنه‌های البرز غربی و مرکزی، شمال غرب فارس، شمال بوشهر و برخی مناطق اصفهان، بارش رخ می‌دهد و در این روز در شمال شرق خوزستان، چهار محال و بختیاری، شرق و جنوب لرستان، غرب کردستان و غرب آذربایجان غربی بارش شدت خواهد داشت.

ضیائیان با بیان این‌که در امتداد البرز شرقی و در برخی نقاط استان‌های مازندران، گلستان و سمنان همچنین در برخی مناطق شمال شرق وزش باد شدید و بارش باران رخ خواهد داد گفت: در شرق کشور برخی نواحی کویر مرکزی، یزد، اصفهان و سمنان شاهد بارش پراکنده و وزش باد شدید خواهیم بود که به‌تدریج این سامانه از کشور خارج خواهد شد.

او اظهار کرد: شدت بارش روز سه‌شنبه در استان‌های چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شرق خوزستان است.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: روز چهارشنبه با ورود سامانه جدیدی به شمال غرب کشور بارش برف و باران در شمال غرب و مناطقی از غرب دوباره آغاز خواهد شد همچنین با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر در گیلان و مازندران نیز بارش باران و کاهش نسبی دما شروع خواهد شد.

ضیائیان درباره آب‌وهوای استان تهران هم گفت: فردا آسمان تهران قسمتی ابری و غبارآلود است و بیشترین دمای تهران ۱۲ درجه و کمترین آن ۳درجه خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه