نفیسه روشن

نفیسه روشن از همسر نصفه نیمه اش رونمایی کرد | عشق پنهانی نفیسه روشن کیست

نفیسه روشن از همسر نصفه نیمه اش رونمایی کرد | عشق پنهانی نفیسه روشن کیست
کدخبر : 24480

نفیسه روشن همسرش را از همه پنهان کرده است

نفیسه روشن بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . نفیسه روشن حواشی زیادی داشته است و در اینستاگرام حسابی جنجال سازی کرده است . نفیسه روشن همواره در سریال های زیادی ایفای نقش کرده است . در ادامه عکس نفیسه روشن که در آن قسمتی از دست همسرش نمایان است را مشاهده می کنید . نفیسه روشن با انتشار این عکس قوربون صدقه همسرش نیز رفت .

نفیسه روشن

نفیسه روشن انگار خیلی دلش نمی خواهد مردم شوهر دومش را بشناسند ایشان به تازگی تصویری نصفه و نیمه از شوهر دومش با متنی عاشقانه منتشر کرد.

 

نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی حواشی زیادی داشت به شکل عجیب از همسر جدیدش رونمایی کرد.

 هنوز مدت زیادی از طلاق و جدایی نفیسه روشن نگذشته بود که ظاهرا خانوم بازیگر نتوانسته بود تنها بماند و دوباره و خیلی سریع عاشق شد، آن هم کجا؟ در راه کربلا!

 

اینکه نفیسه جان در کربلا و اربعین چجوری عاشق شد هم خودش داستانی دارد. خانم بازیگر با کلی هیاهو و سروصدا اربعین رفت کربلا و بماند که تو اینستاگرام کلی به نفیسه خانوم هجمه وارد شد که چرا و چطور با وجود محدودیت ها رفتی کربلا و....اما هنوز یک هفته از بازگشت نفیسه به ایران نگذشته بود که خانوم دوباره از عاشق شدنش خبر داد. خلاصه خانم بازیگر عشق و عاشقی هایش را در اینستاگرام پهن کرد و چند استوری جنجالی منتشر کرد. او در این استوری ها ابتدا نوشت (یا علی گفتیم و عشق آغاز شد) سپس گفت (حاجی جانمممم هم درگیر عشق زمینی شدم هم عشق آسمانی).

البته این همسر دوم نفیسه خانوم کیست هنوز خیلی مشخص نیست و خود خانم بازیگر هم خیلی مبهم و رمزآلود از حاجی جدیدش صحبت می کند و حتی برخی رسانه ها گفتند که نفیسه خانوم دوباره با همسر اولش وارد رابطه شده و با هم آشتی کردند. عکس هایی هم که نفیسه از همسر جدیدش منتشر کرده همه نصفه و نیمه است و انگار خانوم بازیگر دلش نمی خواهد عشقِ جدیدش شناخته شود.

نفیسه روشن

به نظر می رسد نفیسه روشن کلا عادت داره که موضوعی از زندگی شخصیش تو فضای مجازی بگه و کاربران رو بین زمین و هوا و کنجکاو نگه داره و بعد از کلی قضاوت بیاد و از فالوورا شاکی بشه و حرفای ناجور بزنه! 

مثلاً نفیسه همین دو سه هفته پیش با انتشار تصویری از دست کبود شده خود متنی مبهم درباره خشونت علیه زنان نوشت که خیلی ها تصور کردند عشق جدیدش کتکش زده اما بعدا خودش با عصبانیت گفت جریان دزدی بوده و از قضاوت کننده ها شکایت میکنه! البته وقتی شخص معروفی در پیج 3 میلیونی بدون فکر قبلی حرف هایی میزند باید هم مورد قضاوت کاربران و رسانه ها قرار بگیرد چون یا نباید میگفت و یا باید با توضیحات بیشتری استوری میزاشت.

نفیسه روشن

به هر حال هر چه هست نفیسه این روزها با همسر جدیدش احساس خوشبختی می کند و انگار در کنار هم آرامش دارند امیدواریم که تیره روزی های خانم روشن هم در اینستاگرام با ورود عشق جدیدش به پایان رسیده باشد.

نفیسه روشن

از موضوع عشق و عاشقی و شوهر که بگذریم نفیسه روشن بسیار اهل خوش گذرانی و تفریح است به خصوص رستوران گردی. این بازیگر زن تصاویر زیاد از خود به اشتراک می گذارد و چندی پیش هم تصاویری همراه با مادر و برادر هایش پست کرده که در ادامه مشاهده می کنید.

نفیسه روشن درسال 91 با یک خلبان به نام بهنام ازدواج کرده است.

نفیسه روشن

حاشیه جدید نفیسه روشن در فضای مجازی

نفیسه روشن، بخشی از آهنگ در واقع امیر تتلو خواننده ساکن ترکیه را منتشر کرد. کاربران فضای مجازی با توجه به محتوای استوری، این ماجرا را مربوط به حواشی طلاق او می‌دانند. در استوری نفیسه روشن تتلو آمده است: «در واقع واقعاً. قوی‌ترین دارویی که برای یک انسان وجود داره. یه انسان دیگه است.» این متنی که از نفیسه روشن استوری شده است، بخشی از آهنگ عاشقانه‌ای است که امیر تتلو بدون ناسزا منتشر کرده بود. تتلو لقب این آهنگ را «عاشقانه ای دیگر از امیر تتلو» گذاشته بود.

با توجه به حرف‌هایی که به نقل از نفیسه روشن در فضای مجازی در مورد طلاق او منتشر شد به نظر می‌رسد منظور نفیسه روشن از «یک انسان دیگر» همسرش باشد.

نفیسه روشن

نفیسه روشن چندی پیش در اینستاگرام به این مساله اشاره کرده بود. این بازیگر نوشته بود : «می‌خوام جلوی میلیون‌ها نفر بگم تو صبورترین و مهربون‌ترین مرد دنیا بودی/ با شعورترین و با ادب ترین/ ولی افسوس که گول اطرافیانو خوردیم.»

در متن آهنگ در واقع تتلو منظور معشوق است و اینکه گاهی تنها چیزی که حال انسان را خوب می‌کند، یک یار است. تتلو بارها در آهنگ هایش از این مفهوم استفاده کرده است. تتلو هر چند از کلمات ناشایستی استفاده می کند و همواره انتقادات فراوانی بر او وارد است اما جالب است که به شدت به زندگی متعهدانه با همسر معتقد است.

یکی از هوادران تتلو در زیر کامنت‌های پست او نوشته : «هر چند خیلی وقتا بعضی از کارهات روی اعصابه ولی اینکه تعهد داری و می‌گی آدم فقط باید با همسرش راحت باشه و لباس باز جلوی غریبه نپوشه خیلی درسته.»

استفاده نفیسه روشن بازیگری که جزو سلبریتی های داخلی محسوب می شود از امیر تتلو جالب است. البته ممکن است این بیت او را تحت تاثیر قرار داده و یاد همسرش انداخته باشد و اصلا نداند از آهنگ در واقع تتلو استفاده کرده است.

نفیسه روشن

جنجال جدید نفیسه روشن در فضای مجازی

​نفیسه روشن بازیگر زن تلویزیون در اینستاگرام خود به یک کاربر فحش مادر داد و همین باعث به وجود آمدن حاشیه‌هایی شده است.

نفیسه روشن باز هم جنجالی شد. کاربری با انتشار یک تصویر اسکرین شات از دایرکت خود با نفیسه روشن (ادعای این کاربر تایید یا تکذیب نمی شود و ممکن است فتوشاپ باشد) ادعا می کند که خانم نفیسه روشن به او فحش ناموس داده است. ظاهرا کاربری خطاب به نفیسه روشن بازیگر زن مشهور اعلام می کند که رفتارهای او دوگانه است و یک روز تصاویر آن‌چنانی از خودش منتشر می کند که حجاب ندارد و روز بعد به سفر کربلا می رود همراه با چادر و این رفتار او صادقانه نیست و نفیسه روشن هم در پاسخ به او فحاشی می کند

دلیل عصبانیت از دست نفیسه روشن چیست؟

نفیسه روشن مدتی قبل اعلام کرد که طلاق گرفته است. البته این اعلام کردن به همین سادگی نبوده و مثل دنیا جهانبخت همراه با حاشیه های زیاد و بیمارستان رفتن و تهدید به خودکشی و... بوده که باعث جنجال های زیادی شد. بعد از آن خانم روشن به افرادی اشاره کرد که باعث جدایی او از همسرش شده اند و آنها را دشمنان خودش خطاب کرد. حالا بعد از آن همه جنجال به یکباره با حجاب شد و به کربلا سفر کرد که همین سفر او هم حاشیه های زیادی داشت. اما داستان پیچیده‌تر هم شد و در حین بازگشت از سفر کربلا با انتشار تصویر دست و حلقه ازدواجش متاهل شدن دوباره خودش را اعلام کرد و تا به امروز همسر جدیدش را معرفی نکرده است و می‌خواهد فعلا به صورت راز بماند.

نفیسه روشن

عکس جدید نفیسه روشن

نفیسه روشن تصویری را از خود با استایل و چهره جدیدی بعد از ازدواج دومش به اشتراک گذاشت. نفیسه روشن بازیگر مطرح و بسیار پرحاشیه در اینستاگرامش عکسی را از خود با ظاهر و تیپ جدیدش منتشر کرد. او که فعالیت زیادی در اینستاگرام دارد و پس از عشق و عاشقی هایی که راه انداخته بود و از آقا داماد رونمایی نمی‌کرد، حالا به تازگی تصویری همراه با یک پسر جوان منتشر کرده اما در کپشن آن تاکید دارد که برادرش است. به گفته بسیاری از کاربران چهره خانم بازیگر با حجاب قشنگ‌تر بود و حالا با چتری هایی که بیرون ریخته، زیبایی ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه