عموپورنگ

عموپورنگ ممنوع الکار شد | شایعه ازدواج نعیمه نظام دوست با عموپورنگ کار دستش داد ؟

عموپورنگ ممنوع الکار شد | شایعه ازدواج نعیمه نظام دوست با عموپورنگ کار دستش داد ؟
کدخبر : 24490

عموپورنگ از صداوسیما اخراج شد؟

به گزارش رصداقتصادی : حاشیه های ازدواج عموپورنگ با نعیمه نظام دوست در فضای مجازی بسیار داغ شده است . اما خبر این وصلت از کجا شروع شد . نعیمه نظام دوست نیز با یک لایو غیرمنتظره به این موضوع پاسخ داد . نعیمه نظام دوست در این لایو که در کشور ترکیه روی اینستاگرام گذاشت گفت که عموپورنگ دوست رفیق و همکار خوب من است اما ما با هم ازدواج نکردیم . اما این موضوع به اینجا ختم نشد و پیج ها و سایت های زرد اینستاگرامی خبر از اخراج عموپورنگ به نقل از نعیمه نظام دوست دادند . در ادامه ماجرای دقیق این خبر و شایعات را می خوانید .

اخیرا نعیمه نظام‌دوست با انتشار تصویری از داریوش فرضیایی، خبر داد که عموپورنگ از صداوسیما اخراج شده است. اما مدیر گروه کودک شبکه دو به ماجرای اخراج عمو پورنگ از صدا و سیما واکنش نشان داد.

عموپورنگ

 

اخیرا نعیمه نظام‌دوست با انتشار تصویری از داریوش فرضیایی خبر داد که عمو پورنگ از صداوسیما اخراج شده است.

فرید علیمردانی مدیر گروه کودک شبکه دو با اشاره به شایعه حذف عمو پورنگ از سیما گفت: متاسفانه شاهد آن هستیم که برنامه کلبه عمو پورنگ مورد هجمه‌های بسیاری قرار گرفته است برخی معتقد هستند که این مجموعه فاقد محتوا است و احتیاج به یک بازبینی دارد.

ازدواج و طلاق ملیکا شریفی نیا | شایعه ازدواج با ملیکا شریفی نیا با عموپورنگ

ما در شبکه دو کارگروهی داریم که آثار را تحلیل و محتوا می کنند و درباره احتیاج به ساخت و ادامه یک مجموعه نظر می دهند.

او تاکید کرده که در کلبه عمو پورنگ درباره تزریق واکسن و مقوله های بهداشتی و همچنین موارد دیگر کار نمایشی صورت گرفته است و نمی توان گفت که این برنامه نکات آموزشی در خود ندارد شاید تنها مجموعه‌ نمایشی که سیما درباره واکسن زدن تاکنون ارائه کرده است کلبه عموپورنگ باشد.

همیشه در کارگروه تحلیل محتوا که پس از پایان هر سریال یا مجموعه ای باشد درباره ادامه ساخت یک مجموعه نظردهی می‌شود که آیا این مجموعه ادامه پیدا کند یا خیر ما اگر به این نتیجه برسیم که می تواند با این فرمت ادامه پیداکند یک فصل دیگر نیز خدمت عوامل کلبه عموپورنگ خواهیم بود.

عموپورنگ

علیمردانی با رد شایعه اخراج عمو پوررنگ از صداو سیما، گفت: عمو پورنگ از تلویزیون حذف شدنی نیست. پورنگ از سالهای گذشته در شبکه یک فعالیت می‌کرده است و اکنون در شبکه دو با ما همکاری می‌کند.

علیمردانی درباره حذف عموپورنگ از صداوسیما گفت: تاکید می‌کنم داریوش فرضیایی و عمو پورنگ از صداوسیما از شبکه دو حذف شدنی نیستند و او نشان داده همیشه با افکار نو و جدید برنامه‌های جدیدی را در تلویزیون داشته است.

بر این اساس به نظر می‌رسد که ماجرای اخراج عمو پورنگ از صداوسیما جدی نیست و تنها شایعه‌ای است که منتشر شده است.

عموپورنگ

بیوگرافی نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست متولد 23 آبان 1353 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است

فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تصویر برداری و دیپلم علوم تجربی می باشد که در کودکی عاشق فوتبال و پست دروازه بانی بود اما حالا زیاد غصه می خورد

خانواده

در یک خانواده 6 نفره با اصالت گیلکی در شهر تهران به دنیا آمد و در بین چهار خواهر فرزند سوم می باشد که سال ها پیش پدرش را از دست داده است

از 17 سالگی با تئاتر

از دوران کودکی به حرفه بازیگری علاقمند شدم تا اینکه سال 1370 در 17 سالگی با معرفی سروش خلیلی در کلاس های آزاد بازیگری شرکت کردم

ورود به تلویزیون

بعد از تجربه دو ساله تئاتر با مجموعه نوروز 72 داریوش کاردان وارد قاب تلویزیون شد تا اینکه سال 73 با ساعت خوش شانس مهران مدیری خوش درخشید

او در مجموعه ساعت خوش شانس علاوه بر منشی گری صحنه بازیگر هم بود

عموپورنگ

سینما در 33 سالگی

سال 1382 وقتی 29 ساله بود در فیلم بر بوم زمان بعنوان دستیار و منشی صحنه حضور داشت تا اینکه سال 1386 اولین بار در فیلم توفیق اجباری به کارگردانی محمدحسین لطیفی در قامت بازیگر ظاهر شد

شغل دوم

یک مزون کوچک لباس دارم و از این طریق هر از گاهی دوستانم را می بینم ، به اندازه یک آب باریکه درآمد دارد و در فکر گسترش آن نیز هستم

بیماری چاقی

چند سال قبل به دلیل یک بیماری مجبور به استفاده از کورتون شدم که همین باعث شد افزایش وزن پیدا کنم و همینجوری چاق تر شوم

مدتی بعد بالن معده هم گذاشتم اما جواب منفی گرفتم و باعث شد بیشتر از قبل هم غذا بخورم

عموپورنگ

کاهش 35 کیلویی

در سال 96 خانم نعیمه نظام دوست 43 ساله با عمل اسلیو معده توانست تا 40 کیلو کاهش وزن بدهد که قبل از او نیز بهاره رهنما با همین عمل لاغر کرده بود

غذاهای محبوب

در میان غذاهای محبوبم رتبه اول برای کباب ترش است ، یعنی هر جا بروم اولین انتخابم کباب ترش است

من چاشنی و ترکیباتی که باعث ترشی این کباب می‌ شود را بسیار دوست دارم بعد از آن هم به غذای گیلانی سیرواویج علاقه دارم

ازدواج

نعیمه خانوم نظام دوست هنوز ازدواج نکرده است

زیاد غصه می‌ خورم

من به ظاهر آدم شاد و خندانی هستم اما درونم چیز دیگری جریان دارد ، من زیاد غصه می‌ خورم و برای دیگران دلسوزی می‌ کنم

عموپورنگ

امیدم را از دست ندادم

زندگی بدون رنج نمی شود و همه این رنج ها هم یک نوع امتحان الهی است ، گاهی اوقات زیر بار مشکلات کم آوردم اما هیچ وقت امیدم را از دست نداده ام . 

بیوگرافی عموپورنگ ( داریوش فرضیایی )

داریوش فرضیائی متولد اول مرداد ۱۳۵۲ در تهران ، برنامه ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون می‌باشد که بیشتر به خاطر برنامه عموپورنگ شناخته می‌شود.

مادرش گیلانی و پدرش آذری هستند. او تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ التحصیل شد. از سال ۱۳۷۳ و در ۲۱ سالگی وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد.

عموپورنگ

پس از آن در برنامه عصر جمعه با رادیو در تیپ‌های مختلفی ظاهر شد که شاخص ترین آنها «گل پسر» و «ننه بلقیس» بود. با برنامه او «ما و شما» که به کارتون‌های درخواستی بچه‌ها اختصاص داشت وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد. سال ۷۸ با مجموعه «تورنگ و پورنگ» بین بچه‌ها چهره شد و پس از آن در ماه رمضان سال ۱۳۸۱ با اجرای برنامه کودک و نوجوان و اسم مستعار هنری «عمو پورنگ» بین مخاطبان کودک و بزرگسال محبوبیت یافت.

داریوش فرضیایی بیشتر به خاطر برنامه عموپورنگ شناخته می‌شود

از دیگر کارهای فرضیائی می‌توان به «شبکه بی طرف»، «یکی و تکی»، «باز باران با طراوت» و… اشاره کرد. عشق و علاقه وصف ناپذیر او به مادر مهربانش ستودنی است و اجراهای دلنشین و صمیمی او سبب شد بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته 98% بیننده را به خود اختصاص دهد. همکاری وی با مجری خردسالی به نام امیرمحمد هم در محبوبیت برنامه‌هایش تاثیر گذار بوده است. وی به همراه امیرمحمد در برنامه‌ای که صداوسیما با همکاری اداره راهنمایی و رانندگی تدارک دیده بود (همیار پلیس) به عنوان مجری و بازیگر ایفای نقش کرده است.

عموپورنگ

برنامه‌های تلویزیونی:

ما و شما (۱۳۷۴)

تورنگ و پورنگ (۱۳۷۸)

کودک و نوجوان (۱۳۸۱)

ویژه ماه رمضان (۱۳۸۱)

شبکه بی طرف (۱۳۸۳)

یکی و تکی (۱۳۸۴)

باز باران با طراوت (۱۳۸۵)

شبکه کودک شبکه کوچک (۱۳۸۷)

فوق برنامه عمو پورنگ (۱۳۸۸)

بوستان دوستان پورنگ (۱۳۸۹)

عبور موقت (۱۳۹۰)

هزار و شصت و شونزده (۱۳۹۱)

کتابخانه عمو پورنگ (۱۳۹۳–۱۳۹۲)

عیدانه ۹۴ عمو پورنگ (۱۳۹۴)

محله گل و بلبل (١٣٩۴)

عیدانه ۹۵ عموپورنگ (۱۳۹۵)

عموپورنگ

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه