قیمت طلا و سکه امروز | قیمت روز طلا و سکه | قیمت طلا و سکه آنلاین

قیمت طلا و سکه بعد از شب یلدا | آخرین قیمت باورنکردنی طلا و سکه

قیمت طلا و سکه بعد از شب یلدا | آخرین قیمت باورنکردنی طلا و سکه
کدخبر : 24503

آخرین قیمت باورنکردنی طلا و سکه را در ادامه می خوانید .

 

قیمت طلا و سکه بعد از شب یلدا | آخرین قیمت باورنکردنی طلا و سکه

 

به گزارش رصداقتصادی : علی رغم اینکه قیمت اونس جهانی طی معاملات امروز تغییر چندانی نکرد اما قیمت طلا و سکه در بازار داخل به روند افزایشی خود ادامه داد.

قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی با نزدیک شدن به ایام تعطیلات پایان سال، تغییر چندانی نداشت.

بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری ثابت بود و در ۱۷۸۷ دلار و ۱۰ سنت ایستاد. در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا تغییر چندانی نداشت و ۱۷۸۸ دلار و ۸۰ سنت معامله شد. بهای معاملات این بازار روز سه شنبه با ۰.۳ درصد کاهش، در ۱۷۸۸ دلار و ۷۰ سنت معامله شد.

به گفته استفن اینس، از شرکای شرکت SPI، اگرچه نگرانیها نسبت به شیوع واریانت اُمیکرون ادامه دارد، عدم وجود عوارض نگران کننده تا حدودی باعث آسودگی خاطر سرمایه گذاران شده و دلیل حرکت به سمت دارایی‌های پرریسک‌تر بوده است. احتمالا فضای تورمی در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۲ روی تصمیم بانک مرکزی آمریکا برای تعدیل سریع‌تر محرکهای مالی تاثیر خواهد گذاشت و می تواند دلیل فروش طلا باشد اما ابهامات پیرامون اُمیکرون، روند نزولی طلا را محدود کرده است.

شاخص دلار بخشی از افت اخیرش را جبران کرد و طلا را برای خریداران غیرآمریکایی گران‌تر ساخت.

بازده اوراق خزانه آمریکا نزدیک به بالاترین حد یک هفته اخیر ثابت بود و قیمت طلا را تحت فشار کاهشی قرار داد زیرا بازده بالاتر هزینه نگهداری طلا را بالاتر برده و به جذابیت سرمایه گذاری در این فلز ارزشمند آسیب می‌زند.

تحلیلگران اعلام کردند معاملات پایان سال احتمالا در بازارهای گسترده به خصوص طلا اندک خواهند ماند و این فلز ارزشمند سال ۲۰۲۱ را در بازه معاملاتی کوچکی به پایان می برد.

بر اساس گزارش رویترز، با وجود رشد آمار ابتلا به کووید ۱۹، بازارهای سهام آسیا روز چهارشنبه تحت تاثیر بهبود ریسک پذیری سرمایه گذاران با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، صعود کردند.

تحلیل فنی نشان داد هر اونس طلا ممکن است حمایت در سطح ۱۷۸۵ دلار را تست کند و احتمال زیادی وجود دارد که پایین این سطح شکسته شده و طلا به محدوده ۱۷۷۳ تا ۱۷۷۸ دلار عقب نشینی کند.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره برای تحویل فوری با ۰.۲ درصد افزایش، به ۲۲ دلار و ۵۳ سنت رسید. بهای هر اونس پلاتین برای تحویل فوری با ۰.۵ درصد کاهش، به ۹۲۹ دلار و ۳۹ سنت رسید. بهای هر اونس پالادیم برای تحویل فوری با ۰.۳ درصد افزایش، ۱۷۹۸ دلار و ۲۸ سنت معامله شد.

آبروریزی حامد آهنگی در شب یلدا | سوتی وحشتناک حامد آهنگی

قیمت دلار در بازار امروز

قیمت دلار در بازار آزاد امروز اول دی تا ساعت ۱۹، به رقم ۲۷ هزار و ۴۰۲ تومان‌ رسید.

همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز قیمت دلار را برای فروش ۲۷ هزار و ۴۰۱ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۶ هزار و ۸۵۸ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت طلا و سکه

قیمت یورو در بازار امروز

قیمت یورو در بانک مرکزی ۴۷۳۲ تومان تعیین شد.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۳۰ هزار و ۶۷۶ تومان‌ اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۳۰ هزار و ۶۹ تومان است.

 

قیمت طلا و سکه در بازار امروز

طبق نرخ‌های اعلامی سایت طلا و جواهر تا ساعت ۱۹، قیمت سکه تمام طرح قدیم ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید ۱۳ میلیون و ۴۰ هزار تومان است.

در بازار امروز قیمت طلا برای هر گرم طلای ۱۸ عیار، یک میلیون و ۲۹۵ هزار و ۹۹۱ تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، شش میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع‌ سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است. / ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه