فروش فوق العاده ایران خودرو

مژده به متقاضیان فروش فوق العاده ایران خودرو | جهت افزایش شانس برنده شدن در فروش فوری ایران خودرو کلیک کنید

مژده به متقاضیان فروش فوق العاده ایران خودرو | جهت افزایش شانس برنده شدن در فروش فوری ایران خودرو کلیک کنید
کدخبر : 24561

نکات جالب و دقیق از فروش فوق العاده ایران خودرو منتشر شد .

فروش فوق العاده ایران خودرو در آخرین دوره خود شامل نکاتی بود . فروش فوق العاده ایران خودرو مانند سری های گذشته با استقبال خوب هموطنان آغاز شد . فروش فوق العاده ایران خودرو به مدت سه روز تا پنجشنبه مهلت ثبت نام داشت . در ادامه جزئیات جدید از فروش فوق العاده ایران خودرو را می خوانید .  با دقت به نکات زیر شانس برنده شدن در فروش فوق العاده ایران خودرو را افزایش دهید .

ایران خودرویی ها در آخرین فروش فوق العاده خود هفت محصول را عرضه کردند. این محصولات عبارت بودند از پژو ۲۰۷ با سقف پانوراما (شیشه ای)، پژو ۲۰۶ تیپ ۲، تارا با گیربکس دستی، پارس سال، پارس با موتور TU۵، رانا پلاس و سمند سورن پلاس.

در آخرین فروش فوق العاده ایران خودرو از هر ۴۸۲ متقاضی یک نفر شانس این را داشت تا در این طرح فروش برنده شود.

فروش فوق العاده ایران خودرو

بررسی شانس تصاحب محصولات ایران خودرو

بنا به گزارش اکوایران، اولین فروش فوق العاده ایران خودرو بعد از افزایش قیمت خودرو در مبدا بار دیگر شاهد حضور بیش از ۵ میلیون نفر متقاضی بود. پیش تر فروش فوق العاده این خودروساز در شهریور ماه توانسته نزدیک به ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر را به خود جذب کند. اما نکته قابل توجه این است که در فروش فوق العاده شهریورماه به رغم ثبت رکورد حضور متقاضیان، از هر ۳۹۹ نفر یک نفر امکان دریافت خودرو داشت اما در فروش فوق العاده آذرماهی این خودرو از هر ۴۸۲ نفر یک نفر شانس این را داشت که خودرو به قیمت کارخانه دریافت کند.

حرف های سیاسی رضا صادقی در کنسرت ترکیه | جواب دندان شکن رضا صادقی به نماینده مجلس | فیلم

در فروش فوق العاده شهریورماه این خودروساز ۱۳ هزار دستگاه خودرو عرضه شد اما در آذر ماه تعداد خودروی عرضه شده ۱۰ هزار و ۵۰۰ دستگاه اعلام شد. در حالیکه حدود ۲۸ درصد محصولات ایران خودرورا در فروش فق العاده آذر ماهی این خودروساز محصولات پرتیراژ یعنی پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پارس سال و پارس با موتور TU۵ تشکیل می دهد اما حدود ۷۶ درصد تقاضا را به خود جذب کردند.

 

از هر خودرو چه تعداد عرضه شد؟

ایران خودرویی ها در آخرین فروش فوق العاده خود  هفت محصول را عرضه کردند. این محصولات عبارت بودند از پژو ۲۰۷ با سقف پانوراما (شیشه ای)، پژو ۲۰۶ تیپ ۲، تارا با گیربکس دستی، پارس سال، پارس با موتور TU۵، رانا پلاس و سمند سورن پلاس.

در میان هفت محصول یاد شده بیشترین عرضه مربوط به پژو ۲۰۷ با سقف شیشه ای بود. آبی های جاده مخصوص از این خودرو سه هزار دستگاه عرضه کردند. بعد از پژو ۲۰۷ با سقف شیشه ای، تارا با گیربکس دستی با دو هزار دستگاه رتبه دوم جدول عرضه را تصاحب کرد. خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص در فروش فوق العاده آذر ماهی خود هزار و ۵۰۰ دستگاه سمند سورن پلاس را برای انتخاب در اختیار متقاضیان قرار داد. بنابراین سمند سورن پلاس رتبه سوم بیشترین عرضه را به نام خود کرد.

 

هر محصول چه تعداد متقاضی را به صف کرد؟

پژو پارس با موتور TU۵ بیشترین متقاضی را به خود دید. این محصول توانست نزدیک به دو میلیون و ۱۵۰ هزار نفر، حدود  ۴۲ درصد از متقاضیان را به خط کند.

بعد از این محصول، پژو ۲۰۶ تیپ دو بیشترین تقاضا را در کارنامه خود ثبت کرد. آمارهای منتشر شده نشان می دهد بیش از ۸۵۷ هزار نفر یعنی حول و حوش ۱۷ درصد متقاضی این محصول هاچ بک (بدون صندوق) بودند.

پارس سال برای حدود ۷۸۰ هزار نفر یا عبارت دیگر برای حدود ۱۶ درصد جذابیت داشت و بعد از آن پژو ۲۰۷ با سقف پانوراما با حدود ۷۰۴ هزار و ۵۰۰ نفر متقاضی حول و حوش ۱۴ درصد تقاضا را به خود دید.

سه محصول تارا دستی با گیربکس معمولی، سورن پلاس و تارا پلاس به ترتیب با حدود ۲۳۲ هزار نفر (۴ درصد)، ۱۹۵ هزار نفر (۴ درصد) و ۱۴۵ هزار نفر (۳ درصد) متقاضی در قعر جدول تقاضا قرار داشتند.

شانس برنده شدن شما در فروش فوق العاده ایران خودرو چقدر است؟ | خودروهای پرطرفدار در قرعه کشی

فروش فوق العاده ایران خودرو

شانس برنده شدن هر خودرو چقدر بود؟

در میان محصولات عرضه شده با توجه به تعداد متقاضی و تیراژ عرضه  برای هر دستگاه پژوپارس با موتور TU۵ از هر دو هزار و ۱۴۸ نفر یک نفر شانس برنده شدن داشت.

بعد از پژو پارس با موتور TU۵ پژو ۲۰۶ تیپ ۲ قرار دارد. از هر ۸۷۵ نفر یک نفر این خودرو را برنده می شد. با توجه به تعداد متقاضی و تعداد عرضه پارس سال از هر ۷۸۰ نفر یک نفر می توانست این خود را در اختیار بگیرد. هر دستگاه پژو ۲۰۷ با سقف پانوراما نیزبا توجه به تعداد متقاضی و عرضه صورت گرفته از میان هر ۲۳۵ نفر صاحب خود را می شناخت.

از هر ۱۴۵ نفر یک متقاضی می توانست برنده رانا پلاس شود. برنده هر دستگاه سمند سورن نیز از میان ۱۳۰ نفر انتخاب می شد. برای هر دستگاه تارا با گیربکس دستی نیز ۱۱۶ نفر متقاضی ثبت نام کرده بودند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • رضا
    0


    عه عه تارا هم شد ماشین

  • ناشناس
    0

    واملنلنل

  • نقی
    0

    ای همه تولید کرد و روانه بازار کرد یکیش هم گیر ما نیومد 😐

  • محمد
    0

    واقعا این ملت هرچی سرشون میاد بزار بیاد

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه