ایرج ملکی

خواستگاری دختر جوان از ایرج ملکی اینستاگرام را ترکاند | همسر ایرج ملکی کیست ؟

خواستگاری دختر جوان از ایرج ملکی اینستاگرام را ترکاند | همسر ایرج ملکی کیست ؟
کدخبر : 24574

ایرج ملکی از دختری که از او خواستگاری کرد گفت .

به گزارش رصداقتصادی : ایرج ملکی کارگردان جنجالی فیلم های کوتاه در فضای مجازی می باشد . ایرج ملکی چند روزی است که حسابی سروصدا کرده است . ایرج ملکی با حضور در برنامه جوکر سرزبان ها افتاد . او چند روز بعد از سام درخشانی گلایه کرد و در برنامه شبکه تی وی پلاس حاضر شد و به گفت و گو پرداخت . ایرج ملکی صحبت های زیادی انجام داد و از تلخ ترین اتفاق زندگی اش که فوت مادرش بود تا ماجرای ازدواج و خواستگاری اش . ایرج ملکی دوباره با این مصاحبه جنجالی به سرعت وایرال شد و حالا مشهور تر از قبل است . در ادامه قسمتی از این مصاحبه را می بینید. 

بیوگرافی ایرج ملکی

ایرج ملکی متولد ۱۳۵۲ در کرمانشاه بازیگر ، کارگردان و کارمند دولت است فارغ التحصیل لیسانس روابط عمومی و مهندسی کامپیوتر و فوق لیسانس علوم ارتباطات از دانشگاه تهران مرکز می باشد که حالا بعنوان یک فیلم ساز شناخته می شود.

شروع فعالیت هنری

ملکی فعالیت خودش را بعد از سربازی برای تمام دوران خدمت از تئاتر شروع کرد. و بعد از چندین بازی در نمایش دوره های فیلم سازی را به مدت یکسال گذران از دهه، ۸۰ وارد عرصه کارگردانی و ساخت فیلم‌ های کوتاه شد.

استاد ایرج با ساخت فیلم های کوتاه و کلیپ های جانشین آپلود کردن آن از طریق رسانه‌ هایی مانند آپارات و اینستاگرام به شهرت رسید.

ایرج ملکی

چهره ای که جوکر را منفجر کرد

مجموعه جوکر، یکی رئالیتی شو است که در آن بازیگران و هنرمندان دور هم آمده و باید تلاش، کنند تا یکدیگر را بخندانند و هر کس در طول برنامه بتواند نخندد، برنده رقابت خواهد شد.

ایرج ملکی از همسرش رونمایی کرد ؟ | همسر ایرج ملکی کیست ؟

این برنامه بازیگران زیادی حضور دارند که یکی از آنها ایرج ملکی، کارگردان فیلم های کوتاه است.

در فصل نخست این مسابقه، امین حیایی، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، هومن حاجی‌ عبداللهی، بیژن بنفشه‌ خواه، امیر کاظمی، سهیل مستجابیان و رضا نیکخواه حضور دارند.

علیخانی سابقه ساخت و اجرای برنامه‌‎ های موفقی همچون «ماه عسل»، «عصر جدید» و ویژه برنامه‌ های تحویل سال شبکه‌ های مختلف تلویزیونی را در کارنامه دارد.

ایرج ملکی

بیوگرافی ایرج ملکی کارگردان فیلم کوتاه

وی بیش از ۱۱ فیلم کوتاه کلیپ های چالشی ساخته و از طریق اینستاگرام و پیج شخصی خود منتشر کرده که طرفداران و فالوورهای زیادی را نیز جذب کرده است.

ملکی کارش را در زمینه هنری و فیلمسازی با ساخت کلیپ های طنز در سایت آپارات، و صفحه اینستاگرامش از سال ۱۳۸۶ شروع کرد و با بازی در فیلم مزاحمت به شهرت رسید.

این هنرمند در رئالیتی شو جوکر به تهیه کنندگی احسان علیخانی حضور دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه