تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس دوشنبه 6 دی

مدارس دوشنبه 6 دی تعطیل شد | جزئیات تعطیل شدن مدارس فردا

مدارس دوشنبه 6 دی تعطیل شد | جزئیات تعطیل شدن مدارس فردا
کدخبر : 24583

وضعیت تعطیلی فردا یک شنبه 5 دی ۱۴۰۰ میخوانید.

به گزارش رصداقتصادی : آخرین وضعیت تعطیل شدن مدارس فردا شنبه 5 دی ۱۴۰۰ به دلیل بارش برف و برودت هوا در شهرهای تهران و اصفهان و کرمان و تبریز و ارومیه و کرج و قزوین و مشهد و کردستان و سلماس و آذربایجان غربی و شرقی و دیگر شهرهای ایرانرا در ادامه می خوانید . پیش بینی می شود به علت برودت هوا که مدارس امروز برخی شهرها را به تعطیلی کشاند فردا نیز برخی شهر ها تعطیل شوند . در ادامه مدارس و شهرهایی که امروز شنبه 4 دی ماه تعطیل بودند را می خوانید . اخبار جدید از تعطیل شدن مدارس فردا در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد . 

تعطیل

سامانه بارشی از نواحی غرب وارد کشور شده و منجر به بارش برف و برودت هوا شده است و بر اساس جدیدترین خبرها فردا شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ مدارس برخی شهرها تعطیل بوده و به صورت غیر حضوری و از طریق شاد دایر می باشد. در زیر اسامی شهرهایی که امروز مدارس حضوری آنها تعطیل هستند را بخوانید:

 

اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل در خصوص نحوه استمرار فعالیت های آموزشی مدارس در روز یکشنبه ۵ دی   

روز یکشنبه ۵ دی ماه ۱۴۰۰ به دلیل بارش برف و برودت هوا، در شهرهای خلخال و کوثر کلیه دوره های تحصیلی نوبت صبح و عصر/ در اردبیل، سرعین و نیر دوره های ابتدایی و متوسطه دوره اول نوبت صبح و عصر/ در خورش رستم و شاهرود نیز دوره ابتدایی نوبت صبح و عصر، آموزش بصورت غیر حضوری و از طریق شبکه شاد انجام و آزمون های حضوری در دوره های اعلام شده لغو و به روزهای بعد موکول می گردد. ضمناً امتحانات نهایی پایه دوازدهم ( داوطلبان آزاد و واحد مانده ها ) و پایه نهم ( بزرگسالان و داوطلبان آزاد ) استانی به صورت حضوری برگزار خواهد شد/صداوسیما

 

سرمای ۱۷ درجه زیر صفر و تعطیلی مدارس در اردبیل؛ راه‌های ارتباطی باز است

سرما دیشب در برخی مناطق استان اردبیل به ۱۷ درجه زیر صفر رسید.

سرمای ۱۷ درجه زیر صفر در اردبیل؛ راه‌های ارتباطی باز استبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اردبیل؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: ایستگاه هواشناسی فرودگاه اردبیل و شهر نیر دیشب سرمای ۱۷ درجه زیر صفر را ثبت کردند.

همتی افزود: دمای شهر اردبیل در سردترین زمان ۱۵ درجه زیر صفر بود.

وی گفت: بارش برف و باران در این هفته پیش بینی نمی‌شود، اما سرما و برودت همچنان در استان تداوم خواهد داشت دمای هوا در ساعات شب به زیر صفر خواهد رسید و در طول روز‌ها چند درجه افزایش خواهد یافت.

کولاک برف در محور خلخال - اسالم

مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هم اعلام کرد: تمامی محور‌های ارتباطی استان باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

براین اساس محور خلخال - اسالم با کولاک همراه است و محور خلخال - پونل در حوزه استحفاظی استان گیلان مسدود می‌باشد.

مرکز مدیریت راه‌های استان به همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانی و زنجیر چرخ را برای مترددین در محور‌های ارتباطی استان ضروری دانست.

تعطیلی مدارس حضوری

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بدلیل بارش برف و برودت هوا امروز در شهر‌های اردبیل، مشگین شهر، خلخال، نمین، سرعین، هیر و خورش رستم مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح بصورت غیرحضوری و از طریق شبکه شاد برگزار و آزمون‌های حضوری نیز لغو و به روز‌های بعد موکول خواهد شد.

همچنین امتحانات نهایی پایه دوازدهم داوطلبان آزاد و واحدمانده‌ها و پایه نهم بزرگسالان و داوطلبان آزاد استانی نیز به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

مدارس روستایی بانه فردا (شنبه) تعطیل است

سنندج- ایرنا- رییس اداره آموزش و پرورش بانه گفت: با توجه به بارش برف سنگین و یخبندان تمامی مدارس روستای این شهرستان روز شنبه در ۲ نوبت صبح و بعداز ظهر تعطیل است.

اقبال صالحی شب جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمام مدارس روستایی در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر و مدارس شهری در مقطع ابتدایی و پیش دبستانی تعطیل شد.

وی ادامه داد: آموزش در مقطع ابتدایی و پیش دبستانی شهری در نوبت صبح در بستر شاد و به صورت غیر حضوری ارائه می شود.

صالحی اظهار داشت: همه آزمون های مدارس متوسطه اول و دوم روستایی که قرار بود فردا برگزار شود در روزهای آینده برگزار می شود.

بارش برف و باران از روز سه شنبه در بانه شروع شده و تاکنون ارتفاع برف در برخی مناطق به ۲۰ سانتی متر رسیده است.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر در ۲۷۰ کیلومتری سنندج مرکز استان واقع شده است.

تعطیلی مدارس ایلخچی

آموزشهای حضوری در تمامی دوره های تحصیلی روستایی شیفت صبح تعطیل، و در شهر ایلخچی مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل و آموزشها از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد شد .

مرند

آموزشهای حضوری در تمامی دوره های تحصیلی روستایی شیفت صبح تعطیل، و در شهر مرند تمامی مدارس با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بانه در خصوص تعطیلی مدارس

با توجه به هماهنگی با اداره هواشناسی و پیش بینی برودت هوا و یخبندان فردا شنبه ۱۴۰۰/۱۰/۴ آموزش حضوری در تمامی مقاطع تحصیلی روستایی در نوبت صبح و عصر و مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی شهری نوبت صبح تعطیل و فعالیت مدارس بصورت غیر حضوری و از طریق شبکه شاد انجام شده و آزمون های حضوری مدارس متوسطه روستایی لغو و به روزهای بعد موکول می شود.

از روز شنبه در مازندران، گلستان و خراسان شمالی و خراسان‌رضوی بارش باران و برف همراه با وزش باد و کاهش نسبی دما در حدود ۵ تا ۷ درجه پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا قسمتی ابری تا نیمه‌ابری، در صبح مه رقیق و در بعدازظهر شاهد وزش باد است و بیشترین دمای تهران ۸ و کمترین آن صفر درجه خواهد بود.

اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل در خصوص تعطیلی مدارس

روز شنبه ۴ دی ماه ۱۴۰۰ در شهرهای اردبیل، مشکین شهر، خلخال، نمین، سرعین، هیر و خورش رستم به دلیل بارش برف و برودت هوا آموزش در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و عصر بصورت غیر حضوری و از طریق شبکه شاد انجام شده و آزمون های حضوری لغو و به روزهای بعد موکول می شود. ضمنا امتحانات نهایی پایه دوازدهم ( داوطلبان آزاد و واحد مانده ها ) و پایه نهم ( بزرگسالان و داوطلبان آزاد ) استانی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ برخی مدارس آذربایجان غربی تعطیل است

روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

با توجه به برودت هوا و بارش برف و احتمال یخبندان تمامی مدارس شهری و روستایی خوی و مدارس روستایی شهرستان سلماس فردا شنبه ۴ دی ماه تعطیل و آموزش دانش آموزان به صورت غیرحضوری خواهد بود./ایسنا

تعطیلی مدارس اهر

به علت بارش سنگین برف، کولاک و برودت شدید هوا، آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی شیفت صبح و بعدازظهر اهر تعطیل بوده و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد.

امتحانات داخلی مدارس این منطقه نیز لغو شده و برنامه جدید متعاقبا اعلام می‌شود.

تعطیلی مدارس ترکمانچای و جلفا و بستان اباد

آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی شیفت صبح ترکمانچای تعطیل بوده و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد.

امتحانات داخلی مدارس این منطقه نیز لغو شده و برنامه جدید متعاقبا اعلام می‌شود.

تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی شیفت صبح جلفا نیز با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی شیفت صبح بستان آباد تعطیل بوده و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد.

امتحانات داخلی مدارس این منطقه لغو شده و برنامه جدید متعاقبا اعلام می‌شود.

شهرستان هوراند

آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی شیفت صبح و بعدازظهر شهرستان هوراند تعطیل بوده و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد.

شهرستان سراب

آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی شیفت صبح سراب تعطیل بوده و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد.

ورزقان

آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی شیفت صبح و بعدازظهر ورزقان تعطیل بوده و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد.

کلیبر

آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی روستایی شیفت صبح کلیبر تعطیل بوده و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد.

آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی شیفت صبح و بعداز ظهر بخش‌های خواجه و خاروانا تعطیل بوده و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد.

آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی شیفت صبح تیکه داش نیز تعطیل بوده و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد.

آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی روستایی شیفت صبح هشترود و بخش نظر کهریزی تعطیل بوده و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد.

شبستر

تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی شیفت صبح در شبستر و بخش تسوج با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی شیفت صبح مهربان تعطیل بوده و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد.

آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی شیفت صبح و بعداز ظهر بخش کندوان میانه تعطیل بوده و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد.

دیگر شهرها

آموزش‌های حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی روستاهای مسیر کندوان (اسفنجان، کهنمو، کندوان، اسکندان، آمقان و عنصرود) و مسیر دهستان گنبرف ( قندیلو، آشستان، آغچه کهل، اربط، مجارشین، کردآباد و گنبرف) در شهرستان اسکو تعطیل بوده و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه