حراج سایپا

حراج جدید سایپا برای جاماندگان آغاز می شود | فروش فوق العاده سایپا با یارانه جدید

حراج جدید سایپا برای جاماندگان آغاز می شود | فروش فوق العاده سایپا با یارانه جدید
کدخبر : 24773

جزئیات فروش فوق العاده سایپا در دی ماه اعلام شد .

فروش فوق العاده سایپا قرار است تا دو روز دیگر آغاز شود . جزئیات فروش فوق العاده سایپا مانند دوره های قبلی خواهد بود . با وجود نارضایتی از قیمت خودرو در بازار اما استقبال خوبی از فروش فوق العاده سایپا می شود . در ادامه جزئیات قیمت ها و شرایط شرکت در فروش فوق العاده سایپا را می خوانید .

فروش فوق العاده سایپا

با وجود نارضایتی‌های موجود از قیمت‌های فعلی خودرو سایپا طبق هر سه‌شنبه زمان آغاز فروش فوق‌العاده را اعلام کرد. این طرح از روز پنجشنبه نهم دی ۱۴۰۰ به مدت دو روز آغاز می‌شود.

باوجود نارضایتی مردم و خودروسازان از شرایط فعلی قیمت خودروها گروه خودروسازی سایپا چندی پیش اعلام کرده است تا پایان سال هر سه‌شنبه فروش فوق‌العاده دارد.

امروز سه‌شنبه نیز این گروه خودروسازی شرایط فروش فوق‌العاده محصولات گروه خودروسازی ویژه دی‌ماه را اعلام کرده است.

متقاضیان از ساعت هشت صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ (به مدت دو روز) به صورت شبانه‌روزی می‌توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com/ پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

در این طرح خودرو‌های کوییک با گیربکس معمولی، کوییک R، تیبا ۲، سایپا( ۱۵۱ SE ) و کوییک پلاس اتومات ارائه می‌شود.

متقاضیان با مراجعه به آدرس اینترنتی saipa.iranecar.com می توانند ثبت نام کنند و در فرآیند قرعه کشی قرار گیرند. پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین فروش فوق العاده می بایست ظرف سه روز نسبت به واریز کامل وجه اقدام کنند.

بر این اساس حداکثر زمان تحویل محصولات فروش فوق‌العاده محصولات سایپا، ٩٠ روز است.

فروش فوق العاده سایپا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه