سحر زکریا | محسن تنابنده

توهین سحر زکریا به بازیگر معروف سریال پایتخت | سحر زکریا محسن تنابنده را با خاک یکسان کرد

توهین سحر زکریا به بازیگر معروف سریال پایتخت | سحر زکریا محسن تنابنده را با خاک یکسان کرد
کدخبر : 24872

صحبت های جنجالی سحر زکریا در مورد محسن تنابنده جنجال به پا کرد .

سحر زکریا در مصاحبه ای طولانی از خجالت رامبد جوان و محسن تنابنده درآمد . سحر زکریا در سریال های مهران مدیری ایفای نقش کرده است . سحر زکریا در این مصاحبه جنجالی از همه جای سینما صحبت کرد . او درادامه به ساختن 6 فصل پایتخت پرداخت و حسابی جنجال به پا کرد . زکریا در مورد مافیای سینمای ایران نیز صحبت کرد .او به رامبد جوان هم حسابی حمله کرد و از او درمورد نظریه هایش گلایه کرد . سحر زکریا از بدنیا آمدن بچه رامبد جوان در کانادا نیز حسابی شاکی بود . 

صفر تا صد دعوای سحر زکریا و مهران مدیری + واکنش هنرمندان معروف به درگیری سحر زکریا و مهران مدیری

دعوای سحر زکریا و مهران مدیری جنجال زیادی در بین مردم و حتی هنرمندان ایجاد کرده است. واکنش های مختلفی به ماجرای دعوای زکریا و مدیری نشان داده شده است که در خبر زیر می توانید تمام جرئیات درگیری این دو بازیگر را بخوانید.

سحر زکریا پته رضا عطاران را ریخت روی آب | افشاگری سحر زکریا از راز مهران مدیری

ماجرای دعوای مهران مدیری و سحر ذکریا در فضای مجازی جنجال به پا کرد. مهران مدیری و سحر ذکریا که در سریال های معروف در کنار یکدیگر ایفای نقش می کردند به جدال لفظی پرداختند. دعوای مدیری و ذکریا واکنش مختلف هنرمندان و مردم را در پی داشت. یکی از افرادی که واکنش شدید به دعوای مهران مدیری و ذکریا نشان داد بهنوش بختیاری است. واکنش بهنوش بختیاری به دعوای مهران مدیری و سحر ذکریا را در ادامه خبر زیر بخوانید. 

سحر زکریا

سحر زکریا در صفحه شخصی‌اش با انتشار پوستر برنامه نمایش خانگی مافیا که قرار است بزودی تولید شود نوشت: «مردم عزیزم بنده به عنوان یک فرد کوچک جامعه متاسفم برای خودم، اول از همه میخوام بدونید که چرا در این برنامه شرکت نخواهم کرد بنا به دلایلی قردادم رو در پستم نمیتونم بزارم که ببینید قرارداد هم بستم ولی به خاطر بی حرمتی و…. در این برنامه شرکت نخواهم کرد البته ما سالها ست که به توهین عادت کردیم، مردم عزیزم میخوام بدونید که در حرفه بنده جز پارتی بازی و لابی کردن چیزی وجود نداره این شما نیستید که بازیگرهاتون رو انتخاب میکنید براتون انتخاب می کنند چرا باید سینمای ما فقط جمعا ۱۰ نفر کار کنن بعد همون گروه سر از نمایش خانگی در میارن واین بازی میچرخه ، مگه یک بازیگر چقدر استعداد و توان داره که در سال ۷ تا فیلم بازی کند.

سحر زکریا

ماجرای دعوای سحر زکریا و مهران مدیری

سحر زکریا خطاب به همکارانش نوشت: لطفا با عینک های آفتابی گران قیمت سر جنازه ام نیاید،چون به وقت زنده بودنم مرا کشتید:

« مردم عزیزم بنده به عنوان یک فرد کوچک جامعه متاسفم برای خودم، اول از همه میخوام بدونید که چرا در این برنامه (بازی مافیا) شرکت نخواهم کرد بنا به دلایلی قردادم رو در پستم نمیتونم بزارم که ببینید قرارداد هم بستم ولی به خاطر بی حرمتی و.... در این برنامه شرکت نخواهم کرد. البته ما سالها ست که به توهین عادت کردیم، مردم عزیزم میخوام بدونید که در حرفه بنده جز پارتی بازی و لابی کردن چیزی وجود نداره این شما نیستید که بازیگرهاتون رو انتخاب میکنید براتون انتخاب می کنند چرا باید سینمای ما فقط جمعا ۱۰ نفر کار کنن بعد همون گروه سر از نمایش خانگی در میارن وتین بازی میچرخه ، مگه یک بازیگر چقدر استعداد و توان داره که در سال ۷ تا فیلم بازی کنه؟

یکسری آقایون که فقط خانمهاشون در فیلمهاشون بازی می کنند یعنی از نقش دختر ۵ ساله تا زن ۴۰ ساله ، در جشنواره فجر یادم هست که بخاطر مشکلاتی انصراف دادم یکی از این مشکلات توهین به همکا را نم بود (که اتفاقا هیچ خیری از این همکاران به بنده نرسیده) ولی انسانیت ایجاب میکرد که این کا رو انجام بدم وجالب این بود خانم کارگردانی که مستقیما بهشون توهین شده بود دخترشون که ایشونم سالی ۱۰ تا فیلم دارن در صف اول جشنواره حضور داشتن.

حرف دیگر آقای مدیری عزیز برام بسیارقابل احترامید ولی چند وقتی که از شما مصاحبه هایی میبینم که ذهنم رو مشغول کرده شما در یکی از مصاحبه هاتون گفتید به اون آدم سر چهارراه فکر می کنید ولی چطور به تیمی که سالها با شما کار کردن فکر نمی کنید ؟! که در این روزهای سخت چگونه زندگی می کنند تیمی که همیشه به بچه های مدیری سالها با ما برخورد کردن و نقش در کارهای دیگه به ما ندادن، آیا بعد از هیولا ی یک که بازده چندانی نداشت وبردن بازیگرانی که کارهای زیادی دارن وپولهای هنگفتی از بقیه کارها میگیرن بهتر نبود که با تیم قدیمتون کار میکردید تا ما هم گذران زندگی کنیم؟ گروهی که هنوز مردم دوستشون دارن وهنوز کارهای قدیمی رو می بینن.

سحر زکریا

واکنش هنرمندان به دعوای مدیری

من سحر ذکریا دل پر خونی از همکارانم دارم چرا که سالهاست من وامثال من زنده بگور شدیم، روزی که از این دنیا برم لطفا سر جنازه ام نیاید عینکهای آفتابی گران قیمتتان را به چشم نزنید و به تبلیغات پوچتون ادامه ندید چون به وقت زنده بودنم مرا کشتید!

حرف دیگر آقایان شریف گلیان پول بنده را سالها پیش خوردند (قهوه تلخ) اینروزها این برنامه از فیلمو در حال پخش است میخوام بدونم چطور وقتی شکایت من در ارشاد موجود است ان کا ر فروخته شده به این سایت؟ میخوام اعلام کنم بنده تا به امروز جز هیچ باندی نبودم با استناد به حرف حسین اگر دین ندارید آزاده باشید. »

سحر زکریا

سحر زکریا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه