سحر زکریا | گوهر خیراندیش

سحر زکریا گوهر خیراندیش را با خاک یکسان کرد | گوهر خیراندیش با ابی رقصیده است

سحر زکریا گوهر خیراندیش را با خاک یکسان کرد | گوهر خیراندیش با ابی رقصیده است
کدخبر : 24873

سح زکریا به رقص گوهر خیراندیش در آمریکا گیر داد .

سحر زکریا با مصاحبه ای جنجالی حسابی از خجالت گوهر خیراندیش درآمد . سحر زکریا از گوهر خیراندیش حسابی گله مند بود او در مورد رقص گوهر خیراندیش و محمدرضا حیاتی اخبارگوی معروف گفت . سحر زکریا معتقد است که باید خیراندیش ممنوع الکار می شد که نشد . در ادامه صحبت های جنجالی سحر زکریا را می بینید .

بیوگرافی کامل سحر زکریا (+ بیماری سحر زکریا )

سحر زکریا «زادهٔ ۲ مهرماه ۱۳۵۲؛ اراک» بازیگر ایرانی اسـت. سحر زکریا با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی «در پناه تـو» «در نقش دخترعموی رامین» وارد دنیای بازیگری شد.

در اواسط فرودین سال 1400 سحر زکریا بـه انتشار ویدئویی در فضای مجازی از عدم پرداخت دستمزد در سریال قهوه تلخ گفت. وی همچنین در صفحه خود توهین هایی بـه مهران مدیری کرد که باعث حمله هواداران مهران مدیری بـه وی شد ؛ در ادامه بـه بیو گرافی و حواشی اخیر این بازیگر می‌پردازیم. 

توهین سحر زکریا به بازیگر معروف سریال پایتخت | سحر زکریا محسن تنابنده را با خاک یکسان کرد

ماجرای بیماری سحر زکریا

آیا او واقعا از بیماری خاصی رنج می‌برد؟بازیگری که امروز جنجال های زیادی به پا می‌کند. ماجراهای او از حمله بـه مهران مدیری شروع شد. او هم چنین بخاطر اعتراض بـه نحوه واکسینه کرونا در کشور ممنوع الفعالیت شده اسـت. در ادامه با مـا همراه باشید تا به طور کامل با سحر زکریا و حواشی او آشنا شویم.

سحر زکریا

بیماری حنجره و گلو سحر زکریا

 این بازیگر پرحاشیه و جنجالی، روز گذشته با انتشار پست هایی علت حضور کمرنگش در فضای مجازی در روزهای اخیر را بیماری خود عنوان کرد. زکریا ابتدا در پستی نوشت: دوستان مـن بیمارم. فقط یادتان باشد دوستتان دارم و کنارتان هستم. دلم تنگتان اسـت و پیشتان. مرا ببخشید چون حالم خوش نیست. عاشقتونم.

سحر زکریا ویدئویی از خود منتشر کرد که حال ناخوش او را نشان می داد. او که بـه سختی صحبت می کرد در این ویدئو گفت ماه ها اسـت از درد حنجره و گلو رنج می برد، اما توضیح بیشتری در مورد علت بیماری خود نداد.

سحر زکریا

انتقاد تند سحر زکریا به مهران مدیری

جنجالی ترین این واکنش ها که حواشی زیادی بـه دنبال داشت، انتقاد سحر زکریا از مهران مدیری بود. ماجرا از یکی از گفت و گو های مهران مدیری آغاز شد که در ان از مدیری درباره ی علت ادامه نیافتن همکاری او با تیم قدیمی بازیگرانش سؤال شده بود. مدیری در پاسخ بـه این سؤال گفت که هر پروژه ای بازیگران و جنس بازی مخصوص بـه خودش را می طلبد و هر بازیگری برای هر پروژه ای مناسب نیست.

سحر زکریا اما در واکنش بـه صحبت های مدیری از او بخاطر بی توجهی بـه تیم قدیمی بازیگرانش و رها کردن انها انتقاد کرد و گفت این بازیگران به دلیل سالها همکاری با مهران مدیری، دیگر پیشنهاد کاری ای نداشته اند و این بیکاری طولانی مدت ها اسـت گذران زندگی را برای انها دشوار کرده اسـت. این انتقاد بسیار خبرساز شد و واکنش تند طرفداران مهران مدیری و حتی برخی چهره های مشهور را به دنبال داشت.

سحر زکریا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • علیرضا رزمی
    0

    راست میگه حرف حق میزنه

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه