سحر ولدبیگی | همسر سحر ولدبیگی | ثروت سحر ولدبیگی

جشن تولد عاشقانه سحر ولدبیگی و همسرش | خانه لاکچری سحر ولدبیگی در لواسان

جشن تولد عاشقانه سحر ولدبیگی و همسرش | خانه لاکچری سحر ولدبیگی در لواسان
کدخبر : 24901

سحر ولدبیگی تولد همسرش را تبریک گفت .

به گزارش رصداقتصادی : سحر ولدبیگی بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . سحر ولدبیگی را بیشتر با بازی اش در سریال پاورچین می شناسند . سحر ولدبیگی در سریال های زیادی با مهران مدیری و سعید آقاخانی کار کرده است . همسر او نیز نیما فلاح است که بازیگر است و به تازگی وارد عرصه اجرا نیز شده است . در ادامه عکس های جدید از سحر ولدبیگی را مشاهده می کنید .

سحر ولدبیگی

سحر ولدبیگی بازیگر معروف برای تولد همسرش نیما فلاح با انتشار تصویری زیبا متنی عاشقانه نوشت.

سحر ولدبیگی بازیگر معروف ایرانی است که بیشتر او را با بازی در سریال "پاورچین" مهران مدیری می شناسیم. البته خانم بازیگر در حوزه طنز سریال های دیگری هم داشته اند که خنده را بر لب مخاطبین آورده.

حمله تند کاربران به نیوشا ضیغمی با تبلیغ کلینیک زیبایی | نیوشا ضیغمی نقره داغ شد

اما سحر ولدبیگی همسری هنرمند نیز دارد. نیما فلاح بازیگر شناخته شده ای است که کمتر او را در تلویزیون دیده اید اما احتمالا بازی این زوج هنرمند را در سریال "باغ سرهنگ" که با هم همبازی بودند را دیده اید.

از این ها که بگذریم سحر و نیما هر دو سن و سال دار هستند اما همچنان انرژی از این زوج میباره. سحر ولدبیگی به تازگی به مناسبت تولد همسرش تصویری نچرال و جذاب منتشر کرد و کپشنی عاشقانه هم نوشت. عشق و بی حاشیه بودن این دو بازیگر و البته نچرال بودن چهره سحر بسیار مورد تحسین کاربران قرار گرفت و حال کردن.

ناگفته نماند سحر و نیما اونقدر دوست داشتنی هستند که خیلی از بازیگران هم نظراتی زیبا برایشان گذاشتن.

سحر ولدبیگی

سحر خانوم در کپشن پستش نوشت:

محبوبم!

نگاه شما شب دارد

روز دارد

نگاه شما تماشا دارد

تماشاخانه دارد

همه آن اشتیاق‌ها که داده به عاشق دارد

نگاه شما داستان‌ها دارد ...!

محبوبم، تولدت مبارک

سحر ولدبیگی

خانوم بازیگر پرطرفدار و خفن

سحر ولد بیگی و نیما فلاح از بی حاشیه ترین هنرمندان سینما هستند که مدت هاست از قاب تلویزیون دور شدن اما همچنان طرفداران خود را دارند.

جالبه بدونید سحر ولدبیگی در اینستاگرام بیش از نیم میلیون فالوور دارد و خیلی هم فعال است. این زوج تصاویر بسیاری در پیج منتشر می کنند که این بی حاشیه بودن و موندن به پای هم تو این وضع ناجور روابط سینمایی خودش کلی اتفاقه خوبه!

سحر ولدبیگی

بیوگرافی سحر خانم

سحر ولدبیگی (متولد ۱ تیر ۱۳۵۵، تهران) است. وی دختر مسعود ولدبیگی چهره پرداز و بازیگر می باشد و دارای مدرک دیپلم اداری بازرگانی از هنرستان شهید مدرس است.

سحر ولدبیگی یک دوره بازیگری را در کارگاه آزاد بازیگری گذراند و پس از بازی در چند مجموعه تلویزیونی، با سریال «دختران» شناخته شد. 

سحر ولدبیگی

بیوگرافی نیما فلاح

نیما فلاح (متولد ۴ بهمن ۱۳۵۰) در تهران، دارای مدرک کارشناسی گرافیک مطبوعاتی است. نیما فلاح فعالیت خود را با عرصه تئاتر در سال 1373 آغاز کرد.

نیما فلاح  بازی در تلویزیون را با نقش دستیار درک (هنرا) در مجموعه طنز ساعت خوش به کارگردانی مهران مدیری شروع کرد و بعد از چند سال وقفه مجدداً با مهران مدیری در برنامه جنگ ۷۷ فعالیت بازیگری اش را ادامه داد و بعد در سریال مختارنامه به فعالیت پرداخت.

نیما فلاح در این چند سال اخیری که چندان در بازیگری فعال نبود مشغول ساخت تبلیغات تلویزیونی و تیتراژ سریال و سینما بود.

سحر ولدبیگی

نحوه آشنایی جالب خانم و آقای بازیگر

در واقع سر سریال « پسرخاله ها» بود که با هم آشنا شدند. بعد از آن باز هم در کارهای مختلفی کنار هم بازی کردیم و بیشتر با هم آشنا شدیم، به نقاط مشترک و سلیقه های هم پی بردیم و رفته رفته هفته ای یکبار دیدن مان تبدیل به دو دفعه و بیشتر شد و یکدفعه گفتیم چرا همیشه با هم نباشیم!؟

نخستین کار مشترکمان پس از نامزدی، مجموعه« دختران» بود. نیما فلاح و سحر ولدبیگی در سال 1379 با هم ازدواج کردند.

سحر ولدبیگی

 تفریحات مشترک زن و شوهری

هر دو مای یک ویژگی خاص داریم که در هر موقعیتی باشیم صحبت کردن بزرگترین سرگرمی ماست و در کنارش کارهای دیگری هم انجام می دهیم

مثلا، به گل و گیاهایمان می رسید، گیم کامپیوتری بازی می کنیم، آشپزی مشترک انجام می دهیم، سریال و فیلم هم میبینم و گهگاهی سفر هم می کنیم

 

تجربه اجرا

این زوج هنری مدتی نیز بعنوان مجری برنامه دستپخت های خودمانی کار کردند که طی آن چهره های مشهور در زمینه آشپزی با یکدیگر رقابت می کردند

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    خدا برای هم‌حفظشون کنه،🥰🤗

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه