حقوق معلمان

حقوق معلمان چقدر شد ؟

حقوق معلمان چقدر شد ؟
کدخبر : 25166

جزئیات جدید از افزایش حقوق معلمان منتشر شد .

به گزارش رصداقتصادی : لاشکی: ما بنا داریم قانون را بر مبنای ۳۱ شهریور اجرا کنیم و دنبال این هستیم که زودتر مصوبه نهایی را از مجلس بگیریم.

قاسم احمدی لاشکی درباره آخرین وضعیت طرح رتبه‌بندی معلمان نیز خاطرنشان کرد: لایحه رتبه‌بندی معلمان، اکنون در شورای نگهبان است، ایراد مجلس به لایحه این بود که نیروهای اداری نباید معلمی باشد که مجلس این را حل کرد، نکته بعدی بحث سهمیه‌ها بود که قبلاً عنوان نداشتند اما الان عنوان‌دار هستند؛ همچنین قبلا این بود که حداقل ۳۰ درصد معلمان باید در رتبه یک باشد و ۳۰ درصد در رتبه دو و سهمیه بندی بود که مجلس این را حذف کرد تارانت ایجاد نشود.

احمدی لاشکی افزود: در لایحه اول که به مجلس ارسال شده بود، این بود که ۲۵ درصد به حقوق معلمان افزوده شود، اما اکنون با توجه به گروه‌های مختلف ایجاد شده، میزان اضافه شدن حقوق متفاوت خواهد بود، یعنی بعضی ۱۰ درصد و بعضی ۴۷ درصد خواهد بود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: ما بنا داریم قانون را بر مبنای ۳۱ شهریور اجرا کنیم و دنبال این هستیم که زودتر مصوبه نهایی را از مجلس بگیریم تا ضرب‌الاجلی آن را اجرا کنیم تا مشکل دیون معلمان پیش نیاید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه