وام بازنشستگان

جهت دریافت وام 12 میلیونی بازنشستگان کلیک کنید

جهت دریافت وام 12 میلیونی بازنشستگان کلیک کنید
کدخبر : 25176

وام بازنشستگان به این قشر پرداخت می شود .

به گزارش رصداقتصادی : جزئیات دریافت وام ضروری بازنشستگان را در ادامه می خوانید . بسیاری از بازنشستگان منتظر دریافت جزئیات برای دریافت وام ضروری بازنشستگان بودند . مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری، از پرداخت نوبت نخست وام ضروری ۱۲ میلیون تومانی به بازنشستگان و وظیفه بگیران مشمول خبر داد.

حقوق بازنشستگان در حالی به مجلس رفته که هنوز در دستور کار نمایندگان قرار نگرفته است حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی از  مواردی است که سال ها از سوی این بازنشستگان مطرح شده است حقوق بازنشستگان و پرداختی آن بارها بیان شده است حقوق بازنشستگان  و پرداخت آن از سوی سازمان تأمین اجتماعی اجرا شد که البته این کار به صورت ناقص عملیاتی شد  حقوق بازنشستگان از جمله مواردی است که  در جامعه مطرح شده است .

وام+بازنشستگان

علی خدامی گفت، مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: نخستین نوبت از مرحله اول وام ضروری به مبلغ ۱۲ میلیون تومان که آبان ۱۴۰۰ ثبت نام اینترنتی آن انجام شد، روز گذشته به حساب ۲۳ هزار و ۸۴۷ نفر از مشمولان واریز شد.

وی افزود: این تسهیلات با کارمزد ۴ درصد و اقساط ۳۶ ماهه بوده که آبان امسال ثبت نام اینترنتی آن در درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm. ir انجام و نتایج آن نیز از ششم دی ماه در همین درگاه اعلام شد.

خدامی گفت: در مرحله نخست مشخصات تعداد ۱۴۸ هزار و ۵۰۰ نفر از واجدان شرایط اعلام شدند که قرار است در قالب ۷ نوبت وام آن ها پرداخت شود

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه