واکنش طارمی

واکنش مهدی طارمی به حذف پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا

واکنش مهدی طارمی به حذف پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا
کدخبر : 25236

مهدی طارمی به حذف پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.

به گزارش رصد اقتصادی:  با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا دو تیم استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شدند و نمی‌توانند فصل بعد در این رقابت‌ها حاضر شوند. حذف این دو تیم مطرح و پرافتخار با واکنش‌های زیادی همراه بوده است.

مهدی طارمی، مهاجم پورتو که خود سابقه حضور در تیم پرسپولیس را دارد، در توییتی نوشت: "می‌ترسم دوباره حرف بزنم مشکل‌دار بشوم ولی واقعا حیف آسیا نیست که پرسپولیس و استقلال با این همه سرمایه نمی‌توانند در این رقابت‌ها حضور داشته باشند؟"

طارمی در توییت خود درباره مصاحبه دراگان اسکوچیچ جنجال ساز شد و حتی در یک اردو نیز به تیم ملی فوتبال ایران دعوت نشد. مشکلی که البته حل و فصل شد و حتی سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد که این بازیکن را برای دو بازی با عراق و امارات در انتخابی جام جهانی به اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت کرده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در اطلاعیه‌ای از حذف استقلال، پرسپولیس و گل‌گهر از فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا خبر داد. این اتفاق بعد از آن رخ داد که AFC قبل از اتمام سال ۲۰۲۱ در نامه به فدراسیون فوتبال از وجود نقایص در پرونده حرفه‌ای این سه تیم خبر داده و خواستار ابطال مجوز حرفه‌ای آن‌ها و غیبت در لیگ قهرمانان آسیا شده بود اما پنج روز برای ارائه اسناد و مدارک مهلت داده بود.

با ارسال مدارک و بررسی‌های انجام شده که تا ششم ژانویه به طول انجامید، این کنفدراسیون از حذف قطعی سه تیم ایرانی خبر داده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه