مسکن مهر

مسکن مهر هم میلیاردی شد| رکوردشکنی قیمت مسکن مهر

مسکن مهر هم میلیاردی شد| رکوردشکنی قیمت مسکن مهر
کدخبر : 25351

بررسی ها نشان می دهد که قیمت یک واحد مسکونی در پردیس به بالای یک میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش رصد اقتصادی پس از ساخت آپارتمان هایی با نام « مسکن مهر» که ساخت آن به عنوان طرح ساخت منازل ارزان قیمت در دولت نهم کلید خورد؛ البته اتمام و تحویل مسکن مهر با اما و اگرهایی همچون توقف پرداخت وام توسط بانک‌های دولتی برای بیش از ۱۸ ماه همراه بود که در برخی از موارد تحویل این واحدهای مسکونی به دولت بعد رسید؛ البته برخی کارشناسان اقتصادی طرح ساخت مسکن مهر را شکست خورده میدانند. اما حالا پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم و افزایش قیمت آپارتمان شاهد بالا رفتن قیمت آپارتمان های مسکن مهری هستیم؛ به طوری که قیمت یک واحد مسکونی در پردیس به بالای یک میلیارد تومان رسیده است.

مسکن مهر

بررسی قیمت واحدهای مسکن مهر حاکی از آن است که میانگین قیمت مسکن مهرهای پردیس از مسکن مهرهای پرند و پاکدشت بالاتر است به طوری که یک واحد مسکن مهر ۸۸ متری در زون ۵ منطقه پردیس در حال حاضر یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان قیمت خورده است و یک وااحد مسکن مهر ۱۰۵ متری در فاز ۸ پردیس یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان قیمت دارد.

مسکن مهرهای پرند با میانگین قیمت پایین تری در بازار خرید و فروش می شوند به طوری که مسکن مهر ۸۵ متری این منطقه در فاز ۹ به قیمت ۵۹۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

قیمت روز مسکن‌های مهر در جدول زیر آمده است:

مسکن مهر

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه