قیمت روز خودرو

ادامه روند کاهشی قیمت خودرو | پراید باز هم ارزان شد

ادامه روند کاهشی قیمت خودرو | پراید باز هم ارزان شد
کدخبر : 25472

قیمت خودروهای داخلی در بازار روز سه‌شنبه نوسان کاهشی داشتند.

به گزارش رصد اقتصادی: قیمت خودرو در بازار روز سه‌شنبه همچنان کاهشی بود، به طوری که قیمت روز خودرو در برخی از مدل ها کاهش داشته و قیمت پراید نیز 1 میلیون نسبت به روز قبل کاهش یافته است.

تعدادی از خودروهای پژو نوسان کاهشی را ثبت کردند. همچنین قیمت پراید ۱۱۱ یک میلیون تومان کاهش داشت.

قیمت پراید ۱۱۱ با یک میلیون تومان کاهشی به ۱۸۷ میلیون تومان رسید. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو در هر دو مدل ۹۹ و ۱۴۰۰ کاهش قیمت داشت.

همچنین برخی از مدل‌های پژو پارس با کاهش قیمت دو تا چهار میلیون تومانی همراه بودند.

در گروه خودروهای دنا، تنها خودروهای دنا پلاس اتوماتیک توربو با نوسان و کاهش قیمت همراه بودند. سایر مدل‌ها تغییر قیمتی را ثبت نکردند.

قیمت روز خودرو

قیمت خودروهای خارجی کاهش می‌یابد؟

کارشناسان بازار خودرو در رابطه با پیش‌بینی قیمت خودروهای خارجی در چند ماه آینده عقیده دارند با توجه به نوسان قیمت دلار در چند روز گذشته و اخبار مذاکرات، اگر ورند کاهشی دلار ادامه داشته باشد و قیمت دلار در نرخ‌های پایین‌تر ثبات داشته باشد احتمال قیمت خودروهای خارجی با کاهش نسبی همراه خواهد شد.

قیمت روز خودرو

یک فروشنده خودروهای خارجی توضیح داد که قیمت خودروهای خارجی در چند سال گذشته افزایش زیادی داشته است اما با توجه به اینکه قیمت دلار کاهش چشم‌گیری نخواهد داشت، قیمت خودروهای خارجی کاهش زیادی را ثبت نمی‌کنند.

او در ادامه گفت: به دلیل وضعیت اقتصادی موجود و معیشت مردم خرید و فروش اتومبیل‌های خارجی کاهش داشته است اما احتمال کاهش قیمت چند ده میلیونی قیمت‌ها در کوتاه مدت بعید است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه