تعطیلی مدارس شنبه 25 دی

شنبه 25 دی تعطیل شد | مدارس 25 دی ماه تعطیل شد ؟

شنبه 25 دی تعطیل شد | مدارس 25 دی ماه تعطیل شد ؟
کدخبر : 25572

جزئیات تعطیلی مدارس مشخص شد ؟

به گزارش رصداقتصادی : برخی ها بر از تعطیل شدن مدارس فردا می دهند . بسیاری از مخاطبان نیز منتظر اعلام خبر تعطیل شدن مدارس شنبه 25 دی ماه هستند . اما هنوز جزئیات رسمی از تعطیل شدن مدارس شنبه اعلام نشده است . شرایط جوی اما احتمال تعطیل شدن مدارس شنبه را افزایش داده است . در همین صفحه منتظر اطلاع رسانی تعطیل شدن مدارس باشید .

در حال بروز رسانی ..... 

 

مدارس اصفهان سه‌شنبه تعطیل است

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان از تعطیلی فعالیت‌های آموزش حضوری در مقطع تحصیلی ابتدایی، پیش دبستانی و مهدکودک‌ها در کلیه واحدهای آموزشی دولتی و غیردولتی، مدارس استثنایی، مهدکودک‌ها و آموزشگاه‌های زبان علمی آزاد در روز سه‌شنبه خبر داد و گفت: واحدهای آموزشی در شهرهای اصفهان، سجزی، شاهین شهر، خمینی شهر، دولت آباد، زرین شهر، مبارکه، فولاد شهر، فلاورجان، مهردشت و نجف‌آباد با  پیگیری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تعطیل هستند./ایسنا

مدارس فریدن هم تعطیلی شد

آموزش و پرورش فریدن: با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر شهری و روستایی و با توجه به برودت هوا و احتمال مه آلودگی صبحگاهی ، فعالیت حضوری کلیه مدارس در تمامی واحدهای آموزشی اعم از دولتی ، غیردولتی ، آموزشگاه‌ های زبان ، علمی آزاد و مدارس استثنایی و پیش دبستانی های شهرستان فریدن در روز شنبه ۲۵ دی‌ماه تعطیل و بر همین اساس کلیه کلاس‌ها به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

به اطلاع می رساند، حضور عوامل اجرائی در مدارس روستایی الزامی نمی باشد. 

برگزاری امتحانات نهایی دیماه در روز شنبه ۲۵ دی ماه به قوت خود باقی است ، اما برگزاری سایر امتحانات داخلی مدارس به روز دیگر موکول می‌شود.

 

اخبار آذربایجان شرقی:

مدارس شهرستان تبریز فردا شنبه ۱۱ دیماه ۱۴۰۰ تعطیل است

امتحانات نهایی شامل تعطیلی نبوده و در موعد مقرر برگزار خواهد شد

بعلت افزایش غلظت آلاینده های جوی و شرایط ناسالم برای گروه های حساس و  بنا به تصمیم کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوای مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی، فردا شنبه ۱۱ دیماه ۱۴۰۰ ؛ آموزشهای حضوری در تمامی مدارس دولتی و غیردولتی شهری و روستایی نواحی پنجگانه تبریز،خسروشاه، سردرود و باسمنج در دو نوبت صبح و بعد ازظهر برای تمامی دوره تحصیلی، پیش دبستانی، ابتدایی، استثنایی، دوره اول و دوم متوسطه  تعطیل اعلام می شود.

امتحانات نهایی شامل تعطیلی مدارس نبوده و آزمونها طبق برنامه و در موعد مقرر برگزار خواهد شد

امتحانات داخلی مدارس لغو و برنامه جدید متعاقبا اعلام خواهد شد

بر اساس همین تصمیم، آموزشها تعطیل نبوده و بصورت مجازی از بستر شاد انجام خواهد شد/صداوسیما

اطلاعیه تعطیلی برخی مدارس آذربایجان شرقی(شماره ۱)

به علت بارش سنگین برف و برودت شدید هوا فردا(شنبه ۲۵ دی‌ماه):

خداآفرین

مدارس ابتدایی روستایی شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل و مدارس ابتدایی شهری شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد. 

اهر 

مدارس ابتدایی روستایی شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل خواهد بود.

آموزشها تعطیل نبوده و از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شد./فارس

 

هواشناسی ایران 1400/10/24؛ برف و باران کشور را فرا می‌گیرد/ هشدار سازمان هواشناسی برای 22 استان

سازمان هواشناسی از بارش برف، باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی طی امروز تا سه‌شنبه آینده در اکثر مناطق کشور خبر و برای ۲۲ استان هشدار صادر کرد.

بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز با فعالیت سامانه باری در مناطق شمال غرب، غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از جنوب، برخی مناطق شمال شرق کشور،‌ استان‌های ساحلی دریای خزر، استان‌های واقع در جنوب البرز مرکزی شامل استان‌های تهران، البرز، قزوین و بخش‌هایی از استان‌های کرمان و یزد، بارش باران و در ارتفاعات و مناطق سردسیر برف پیش‌بینی شده است.

شدت بارش‌های امروز  برای استان‌های آذربایجان غربی، نیمه شمالی فارس، شمال شرق خوزستان، لرستان،‌کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، نیمه جنوبی اردبیل، گیلان، غرب مازندران، جنوب و غرب اصفهان و ارتفاعات البرز مرکزی  در استان‌های تهران،‌البرز، قزوین و زنجان است.

 در این روز در برخی مناطق غرب و دامنه‌های جنوبی البرز رعدوبرق و در مناطق جنوبی کشور رگبار، وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق پیش‌بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی فردا در اکثر مناطق کشور بارش پیش بینی شده و شدت بارش در این روز برای استان‌های فارس،‌ کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری،بوشهر، شمال شرق خوزستان، جنوب و غرب کرمان، خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی و برخی مناطق هرمزگان است.

تعطیلی مدارس

پیش‌بینی بارش‌های شدید در مناطق غربی کشور/ زمستان 1400 انباشت برف افزایش می‌یابد

یکشنبه هفته آینده بارش در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس، بوشهر، هرمزگان و بخش‌هایی از خراسان شمالی ادامه داد. شدت بارش‌های این روز برای فارس، خراسان جنوبی، جنوب بوشهر، هرمزگان، کرمان، اردبیل، جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان، گیلان و جزایر واقع در تنگه هرمز و مرکز خلیج‌فارس است. بارش در مناطق شمال غرب، غرب و دامنه‌های البرز غالبا به‌صورت برف خواهد بود.

روز دوشنبه هفته آینده به جز نواحی کویر مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز شرقی در بیشتر مناطق کشور بارش روی می‌دهد که در مناطق جنوبی باران و در امتداد رشته‌های کوه‌های زاگرس و البرز،‌غرب و شمال غرب بارش‌ها به‌صورت برف است.

سه‌شنبه آینده در استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، جنوب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های تهران، البرز، قزوین،‌ زنجان و ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی بارش پیش‌بینی شده است.

از امروز تا یکشنبه آینده در شمال غرب، غرب، استان‌های ساحلی دریای خزر کاهش 7 تا 10 درجه‌ای دما و در دامنه‌های جنوبی البرز کاهش 5 تا 7 درجه‌ای دما پیش‌بینی شده است. از یکشنبه تا سه‌ اینده نیز در شمال شرق، شرق، جنوب غرب و مرکز کشور دما 5 تا 8 درجه کاهش می‌یابد.

توصیف سامانه اول: فعالیت سامانه بارشی

نوع مخاطره: بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت، در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف و رخداد مه.

منطقه اثر:

جمعه 1400/10/24 : آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، خراسان شمالی، شمال سمنان، کردستان، کرمانشاه، همدان، خوزستان، ایلام، تهران، البرز، قم، قزوین، زنجان، مرکزی، نیمه شرقی فارس، نیمه غربی کرمان، غرب یزد، ارتفاعات گلستان.

شنبه 1400/10/25 : اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کرمانشاه، کردستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، لرستان، خوزستان، اصفهان، نیمه شمالی کرمان، یزد، خراسان شمالی، جنوب سمنان، غرب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات استان‌های تهران، البرز، مازندران، قزوین.

یکشنبه 1400/10/26 : مازندران، گلستان، کردستان، غرب کرمانشاه، خراسان شمالی، خراسان رضوی و نیمه شمالی و غرب سیستان و بلوچستان.

دوشنبه 1400/10/27 : آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و غرب اصفهان، نیمه شمالی فارس، نیمه شمالی و غرب سیستان و بلوچستان، نیمه شمالی کرمان، بوشهر، جنوب یزد، خراسان رضوی، گیلان و مازندران.

اثر مخاطره: احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، لغزندگی جاده‌ها، پدیده مه، کاهش دید بویژه در جاده های کوهستانی و مرتفع و احتمال تاخیر در پرواز

توصیه: احتیاط در تردد از حاشیه رودخانه ها و مسیلها، احتیاط در صعود به ارتفاعات، احتیاط در جابجایی عشایر کوچ‌رو، آمادگی برای برف روبی در مناطق سرد‌سیر

توصیف سامانه دوم: افزایش گرادیان فشاری

زمان شروع: شنبه 1400/10/25

زمان پایان: شنبه 1400/10/25

نوع مخاطره: وزش باد شدید، در مناطق مستعد خیزش گردوخاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی.

منطقه اثر: سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و شرق کرمان.

اثر مخاطره: خیزش گردو خاک، احتمال شکستن درختان فرسوده و آسیب به سازهای موقتی همچون گلخانه‌ها و تابلوهای تبلیغاتی.

توصیه: حفظ و مستحکم کردن سازه‌های موقتی همچون گلخانه‌ها و تابلوهای تبلیغاتی، احتیاط در تردد و پارک خودرو در اطراف تابلوهای تبلیغاتی، درختان فرسوده و ساختمان‌های نیمه کاره. 

*فوری و مهم*

*نکته مهم: در صورتیکه تمایل دارید به صورت آنی از خبر تعطیلی مدارس مطلع شوید می توانید اپلیکیشن شماپلاس را که در زیر همین صفحه وجود دارد ، دانلود و نصب کنید و درصورت تعطیلی مدارس هر شهر به صورت آنی برای شما پیام به موبایلتان ارسال خواهد شد.

فایل پیوست: دانلود
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه