تعطیلی مدارس

مدارس تعطیل شد | دوشنبه 27دی تعطیل شد | مدارس کدام استان ها تعطیل شد ؟

مدارس تعطیل شد | دوشنبه 27دی تعطیل شد | مدارس کدام استان ها تعطیل شد ؟
کدخبر : 25726

جزئیات تعطیلی مدارس مشخص شد .

به گزارش رصداقتصادی : مدارس دوشنبه 27 دی در برخی استان ها تعطیل شد . با توجه به سامانه بارشی و بارش برف و باران شدید مدارس تعطیل شد . در برخی استان ها از شدت سرما و برودت هوا نیز این اتفاق افتاد و مدارس تعطیل شد . پیش بینی می شود که این سامانه تا روز سه شنبه در کشور باقی بماند . علاوه بر این هواشناسی از سرد شدن و یخبندان در تهران خبر داده است . در ادامه جزئیات کامل از تعطیلی مدارس را به طور دقیق می خوانید .

وزارت آموزش و پرورش

تعطیلی مدارس ابتدایی منطقه گل تپه به علت بارش برف 

‍‍رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان از تعطیلی مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی منطقه گل تپه به علت بارش برف خبر داد.

تعطیلی مدارس

وزارت آموزش و پرورش

اعلام تعطیلی برخی از مدارس استان کرمان در روز دوشنبه 27 دیماه 1400 

‍‍رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی آموزش حضوری برخی از مدارس استان در روز دوشنبه 27 دیماه 1400 خبر داد.

 

ایرنا

تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و تاخیر یک ساعته ادارات ایلام 

مجید بگلریان روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: با توجه به بارش برف، برودت هوا و یخبندان، فعالیت تمامی مقاطع تحصیلی مدارس

 

تعطیلی مدارس کهنوج و عنبرآباد دوشنبه 27 دی 1400 

‍‍، با توجه به ادامه بارندگی های جنوب کرمان و احتمال بروز سیلاب و آبگرفتگی در برخی از مناطق مدارس در شهرستان های کهنوج و عنبرآباد تعطیل و آموزش به صورت غیر حضوری انجام می شود.   

 

خبرگزاری صدا و سیما

 تعطیلی مدارس روستایی شهرستان سنقر و کلیایی 

‍‍، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: تمامی مدارس روستا های شهرستان سنقر و کلیایی در کلیه مقاطع تحصیلی امروز (دوشنبه 27 دی) به علت بارش برف در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه