عموپورنگ | همسر عموپورنگ | ثروت عموپورنگ

عموپورنگ ازدواج کرد | همسر جوان و هندی عموپورنگ رونمایی شد

عموپورنگ ازدواج کرد | همسر جوان و هندی عموپورنگ رونمایی شد
کدخبر : 26134

عموپورنگ ازدواج کرد . سردار آزمون در لایو اینستاگرامی از ازدواج عموپورنگ خبر داد .

عموپورنگ مجری باتجربه و مشهور صداوسیما است . عموپورنگ در فضای مجازی دنبال کنندگان میلیونی دارد او از چندین سال قبل با برنامه های کودک و نوجوان حسابی معروف شده است . بچه ها عموپورنگ را خیلی دوست دارند . او چند وقتی است که برنامه اجرا می کند . عموپورنگ با مادرش زندگی می کند . شب گذشته سردار آزمون در لایو اینستاگرامی از خبر از ازدواج عموپورنگ داد که به سرعت وایرال شد او گفت داریوش فرضیایی با یک دختر هندی ازدواج کرده است . باید منتظر ماند و دید آیا این موضوع حقیقت دارد یا خیر . 

عموپورنگ برای تولد عشق زیبایش سنگ تمام گذاشت

بیوگرافی و عکسهای داریوش فرضیایی عمو پورنگ

نام :داریوش

نام خانوادگی :فرضیایی

تاریخ تولد :1352/5/1

محل تولد :تهران

تحصیلات :کارشناسی گرافیک

تاهل :مجرد

کتک خوردن فجیع ساسی مانکن در لندن | صورت داغون و زخمی ساسی

زندگی شخصی  عمو پورنگ

داریوش فرضیایی متولد اول مرداد 1352 در تهران است. او ششمین فرزند خانواده است.

عموپورنگ

دوران کودکی عمو پورنگ

 مادرش سیده فاطمه گیلانپور متولد 1315 در گیلان و پدرش آذری است.

عموپورنگ

عمو پورنگ و مادرش

وی در 29 خرداد ماه 1393 پدرش را از دست داد و عکس او در کنار پدرش واکنش هایی را در فضای مجازی برانگیخت.

عموپورنگ

پدر و مادر داریوش فرضیایی

عشق و علاقه وصف ناپذیر او به مادر مهربانش ستودنی است و اجراهای دلنشین و صمیمی او سبب شد بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته98% بیننده را به خود اختصاص دهد. او تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ التحصیل شد.

عموپورنگ

داریوش فرضیایی در سفر حج:

عمو پورنگ به همراه بازیگرانی همچون محمدرضا شریفی نیا، محمدرضا گلزار، حسام نواب صفوی الهام حمیدی، نیوشا ضیغمی و همسرش عازم سفر حج شدن که در ادامه عکسی از آنها با لباس احرام در خانه کعبه را مشاهده میکنید.

عموپورنگ

فعالیت هنری داریوش فرضیایی عمو پورنگ

فرضیایی از سال 1373 و در 21 سالگی وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد. پس از آن در برنامه عصر جمعه با رادیو در تیپ های مختلفی ظاهر شد که شاخص ترین آنها گل پسر و ننه بلقیس بود. با برنامه او ما و شما که به کارتون های درخواستی بچه ها اختصاص داشت وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد. سال 78 با مجموعه تورنگ و پورنگ بین بچه ها چهره شد و پس از آن در ماه رمضان سال 1381 با اجرای برنامه کودک و نوجوان و اسم مستعار هنری «عمو پورنگ» بین مخاطبان کودک و بزرگسال محبوبیت یافت.

عموپورنگ

 داریوش فرضیایی و امیرمحمد متقیان

او به همراه امیرمحمد در برنامه ای که صداوسیما با همکاری اداره راهنمایی و رانندگی تدارک دیده بود (همیار پلیس) به عنوان مجری وبازیگر ایفای نقش کرده است.

عموپورنگ

عمو پورنگ و امیرمحمد همیار پلیس

 این دو باز با هم در برنامه های دیگری چون بوستان دوستان پورنگ و هزار و شصت و شونزده و کتابخانه عمو پورنگ همکاری خود را ادامه دادند.در این چند برنامه اخیر او با افرادی چون امیر محمد متقیان (نقش های امیر محمد ، گلدون خان ، آقا نگهدار و آقا ممنون) ، محمدرضا خوارزمی (نقش های جوجه ، دود دو) ، امیر سهیلی (نقش سلطان) و ابراهیم شفیعی (نقش پهلون پنبه) و همکار بوده و با آنها خیلی موفق بوده است.

عموپورنگ

مادر عمو پورنگ در بیمارستان بستری شد

عمو پورنگ مهربان برنامه های کودک با مادرش زندگی میکند و ارادت او به مادرش زبانزد همگان است. داریوش فرضیایی صفحه اینستاگرامش را با انتشار تصویری از مادرش روی تخت بیمارستان به روز کرد.

عموپورنگ

مادر عمو پورنگ روی تخت بیمارستان

داریوش فرضیایی با انتشار این عکس از مادرش نوشت :مادر یعنی همه اعتبارو من تمام اعتبارم را مدیون مادر هستم کسی که وجودش خیر و برکت زندگی ام هست.به تو افتخار می کنم مادر که این چنین دلنشین و مهربانی تا جاییکه همه دوستت دارند.

پی نوشت:

برای سلامتی همه مادران دعا کنیم از جمله مادر من که امروز بعلت نارسایی قلبی بستری شدهالحمدلله حال عمومی اش خوب هست وانشاالله بادعای خیر شما بهتر نیز خواهد شد.

عموپورنگ

عموپورنگ

عموپورنگ

عموپورنگ با انتشار استوری ای خبر ازدواجش را شوخی سردار آزمون اعلام کرد وگفت که شایعه است و این خبر را تکذیب کرد .  

عموپورنگ

عمو پورنگ واقعا از تلویزیون اخراج شد؟/ پشت پرده ماجرا چیست؟

اخیراً نعیمه نظام دوست با انتشار تصویری از داریوش فرضیایی، خبر داد که عمو پورنگ از صداوسیما اخراج شده است.

 فرید علیمردانی مدیر گروه کودک شبکه دو با اشاره به شایعه حذف عمو پورنگ از سیما گفت: متاسفانه شاهد آن هستیم که برنامه کلبه عمو پورنگ مورد هجمه‌های بسیاری قرار گرفته است برخی معتقد هستند که این مجموعه فاقد محتوا است و احتیاج به یک بازبینی دارد. ما در شبکه دو کارگروهی داریم که آثار را تحلیل و محتوا می کنند و درباره احتیاج به ساخت و ادامه یک مجموعه نظر می دهند. در کلبه عمو پورنگ درباره تزریق واکسن و مقوله های بهداشتی و همچنین موارد دیگر کار نمایشی صورت گرفته است و نمی توان گفت که این برنامه نکات آموزشی در خود ندارد شاید تنها مجموعه‌ نمایشی که سیما درباره واکسن زدن تاکنون ارائه کرده کلبه عموپورنگ باشد.

عموپورنگ

همیشه در کارگروه تحلیل محتوا که پس از پایان هر سریال یا مجموعه ای باشد درباره ادامه ساخت یک مجموعه نظردهی می‌شود که آیا این مجموعه ادامه پیدا کند یا خیر. ما اگر به این نتیجه برسیم که می تواند با این فرمت ادامه پیدا کند یک فصل دیگر نیز خدمت عوامل کلبه عموپورنگ خواهیم بود.

عموپورنگ

علیمردانی درباره اینکه یکی از بازیگران خبر از حذف عموپورنگ از صداوسیما داده بود گفت: تاکید می کنم داریوش فرضیایی و عمو پورنگ از صداو سیما از شبکه دو حذف شدنی نیستند و او نشان داده همیشه با افکار نو و جدید برنامه‌های جدیدی را در تلویزیون داشته است.

عموپورنگ

یادآور می شود، شامگاه گذشته نعیمه نظام دوست با انتشار تصویری از داریوش فرضیایی، خبر داد که عمو پورنگ از صداوسیما اخراج شده است. نعیمه نظام دوست، بازیگر سینما و تلویزیون از این اقدام صداوسیما انتقاد کرده و از داریوش فرضیایی حمایت کرده بود.

عموپورنگ

بیوگرافی نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست متولد 23 آبان 1353 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است

فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تصویر برداری و دیپلم علوم تجربی می باشد که در کودکی عاشق فوتبال و پست دروازه بانی بود اما حالا زیاد غصه می خورد

خانواده

در یک خانواده 6 نفره با اصالت گیلکی در شهر تهران به دنیا آمد و در بین چهار خواهر فرزند سوم می باشد که سال ها پیش پدرش را از دست داده است

از 17 سالگی با تئاتر

از دوران کودکی به حرفه بازیگری علاقمند شدم تا اینکه سال 1370 در 17 سالگی با معرفی سروش خلیلی در کلاس های آزاد بازیگری شرکت کردم

ورود به تلویزیون

بعد از تجربه دو ساله تئاتر با مجموعه نوروز 72 داریوش کاردان وارد قاب تلویزیون شد تا اینکه سال 73 با ساعت خوش شانس مهران مدیری خوش درخشید

او در مجموعه ساعت خوش شانس علاوه بر منشی گری صحنه بازیگر هم بود

سینما در 33 سالگی

سال 1382 وقتی 29 ساله بود در فیلم بر بوم زمان بعنوان دستیار و منشی صحنه حضور داشت تا اینکه سال 1386 اولین بار در فیلم توفیق اجباری به کارگردانی محمدحسین لطیفی در قامت بازیگر ظاهر شد

شغل دوم

یک مزون کوچک لباس دارم و از این طریق هر از گاهی دوستانم را می بینم ، به اندازه یک آب باریکه درآمد دارد و در فکر گسترش آن نیز هستم

بیماری چاقی

چند سال قبل به دلیل یک بیماری مجبور به استفاده از کورتون شدم که همین باعث شد افزایش وزن پیدا کنم و همینجوری چاق تر شوم

مدتی بعد بالن معده هم گذاشتم اما جواب منفی گرفتم و باعث شد بیشتر از قبل هم غذا بخورم

کاهش 35 کیلویی

در سال 96 خانم نعیمه نظام دوست 43 ساله با عمل اسلیو معده توانست تا 40 کیلو کاهش وزن بدهد که قبل از او نیز بهاره رهنما با همین عمل لاغر کرده بود

غذاهای محبوب

در میان غذاهای محبوبم رتبه اول برای کباب ترش است ، یعنی هر جا بروم اولین انتخابم کباب ترش است

من چاشنی و ترکیباتی که باعث ترشی این کباب می‌ شود را بسیار دوست دارم بعد از آن هم به غذای گیلانی سیرواویج علاقه دارم 

 

صداوسیما، ترانه‌های برنامه «کلبه عمو پورنگ» را حذف کرد

ترانه‌های میان‌برنامه مجموعه نمایشی «کلبه عموپورنگ» در بازپخش آن از شبکه دو سیما حذف شده است.

این مجموعه که پخش نخست آن اول دی‌ماه به پایان رسید، از آن زمان به بعد با بازپخش برخی قسمت‌ها همچنان عصرها روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود، اما در این بازپخش، تقریبا همه ترانه‌های آن حذف شده و پخش نمی‌شوند.

این در حالی است که در هر قسمت از مجموعه «کلبه عموپورنگ»، مجری-بازیگر این برنامه یا بعضی دیگر از بازیگران آن، معمولا دو ترانه مرتبط با موضوع آن قسمت و با اشعار آموزنده می‌خواندند؛ ترانه‌هایی شاد که مورد علاقه کودکان و نوجوانان مخاطب برنامه نیز هست. در ماه‌های اخیر مدیران تلویزیون و شبکه دو، بابت پخش ترانه‌های این برنامه متحمل برخی فشارها نیز شده‌اند. از جمله این که در یکی از رسانه‌ها، کمپین‌های مختلفی با هدف حذف ترانه‌های این برنامه تدارک دیده شده است.

تیرماه نیز مسلم آقاجانزاده تهیه‌کننده مجموعه «کلبه عموپورنگ» که در دو دهه اخیر، تهیه‌کنندگی اغلب برنامه‌های داریوش فرضیایی (عموپورنگ) را بر عهده داشته است، در گفتگو با خبرنگار صبا گفته بود: به موسیقی و ترانه‌های برنامه و به ویژه فضای پرتحرک و طنز و شادی که برای بچه‌ها ایجاد کرده‌ایم، نقد دارند. ما کاری با این ویژگی‌ها برای بچه‌ها ساخته‌ایم و اگر قرار باشد این‌ها را حذف کنند، بهتر است در اوج خداحافظی کنیم. یکی از مشکلاتی که با برنامه دارند موسیقی سنتی و فولکلوری است که استفاده می‌کنیم و به ما خرده می‌گیرند و نامه‌نگاری می‌کنند که چرا از این‌ها استفاده می‌کنید، چون خواننده‌های لس‌آنجلسی هم از برخی از آن‌ها استفاده کرده‌اند. سوال اینجاست که چرا ما باید داشته فرهنگی خود را کنار بگذاریم، چون برخی افراد که مورد تایید ما نیستند، هم از آن‌ها استفاده کرده‌اند؟

داریوش فرضیایی مجری محبوب برنامه‌های کودک و نوجوان تلویزیون در واکنش به حذف موسیقی‌های «کلبه عموپورنگ» در بازپخش این برنامه، از تنگ‌تر شدن عرصه به برنامه‌سازان گفت. داریوش فرضیایی (عموپورنگ) در کامنتی در پست صفحه اینستاگرام در این باره، نوشت: «من همه تلاشم رو برای شادی بچه‌ها و خانواده‌های محترم بکار گرفتم، چون می‌دونم تو این شرایط سخت فقط باید روحیه و امید و انگیزه به هم ببخشیم، اما چه کنم که عزیزان عرصه رو روزبه‌روز بر ما تنگ‌تر می‌کنند. ان‌شاالله که درست میشه.»

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه