هواشناسی

هشدار اضطراری هواشناسی به مردم | یخبندان و کولاک در این استان ها

هشدار اضطراری هواشناسی به مردم | یخبندان و کولاک در این استان ها
کدخبر : 26215

بارش برف و باران در دو روز پایانی هفته بیشتر می شوند .

هواشناسی در پیش بینی اخیرش از بارش های پنجشنبه و جمعه خبر داد . طبق پیش بینی کارشناسان هواشناسی بارش برف و باران امروز و فردا به نقطه اوج خودش می رسد . در پیش بارش ها طبق گفته هواشناسی کاهش دما نیز در بسیار از شهر ها شاهد خواهیم بود . در ادامه جزئیات کامل از پیش بینی سازمان هواشناسی را می خوانید . 

 مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی که از امروز بعد از ظهر وارد کشور شده فردا تشدید می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان - صادق ضیائیان گفت: فردا بر شدت فعالیت سامانه بارشی افزوده می‌شود و گستره آن شمال غرب، غرب، جنوب غرب، مرکز، استان‌های واقع در راستای زاگرس مرکزی و شمالی، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، استان‌های ساحلی دریای خزر، شمال شرق و همچنین مناطقی از شمال استان‌های فارس و بوشهر را فرا می‌گیرد.

هواشناسی

به گفته مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی پنجشنبه سرعت وزش باد در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، جنوب، بخش‌هایی از مرکز و از اواخر وقت در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز افزایش می‌یابد و روز جمعه بارش در استان‌های ساحلی دریای خزر و مناطقی از شمال شرق  خواهد بود.

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی دمای هوا امروز تا جمعه در غرب، جنوب غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و شرق سواحل دریای خزر بین ۴ تا ۶ درجه و تا یکشنبه در شمال شرق کشور بین ۵ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه