هواشناسی

هشدار جدی هواشناسی به مردم تهران | کولاک وحشتناک در هفته جدید

هشدار جدی هواشناسی به مردم تهران | کولاک وحشتناک در هفته جدید
کدخبر : 26233

خبر جدید هواشناسی در مورد سامانه جدید بارشی در کشور

کارشناسان هواشناسی خبر از سامانه بارشی جدید دادند . ورود سامانه بارشی جدید از ترکیه پیش بینی می شود . بارش باران و وزش باد نیز از پیش بینی های هواشناسی است . در ادامه جزئیات کامل از پیش بینی جدید هواشناسی برای ابتدای هفته را می خوانید . بارش برف و یخبندان نیز در برخی مناطق کشور طبق پیش بینی هواشناسی محتمل است .

سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم بارش برف، باران و وزش باد در برخی استان‌ها از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده خبر داد.

بارش+برف+در+جاده

بر اساس تحلیل نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی طی 24 ساعت آینده در سواحل شمالی، شمال سمنان، خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی و برخی مناطق شمال غرب بارش برف، باران و وزش باد روی می دهد.

در شرق مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش ها شدت دارد. فردا شنبه 9 بهمن در برخی مناطق چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب بوشهر و سواحل دریای خزر بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده در اکثر مناطق کشور آسمان صاف است.

بعدازظهر دوشنبه سامانه بارشی از جنوب غرب و شمال غرب وارد کشور شده و روز سه شنبه در خوزستان، شمال بوشهر، فارس، جزایر واقع در شمال خلیج فارس، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده و به تدریج استان های یزد، کرمان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و خراسان شمالی نیز کشیده می شود. در مناطقی از شمال غرب نیز بارش پراکنده باران و برف پیش بینی می شود.

 امروز آسمان تهران ابری است که به تدریج صاف می شود. سرعت وزش باد غرب-شمال غربی در پایتخت 30 کیلومتر بر ساعت (باد شدید) خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه